Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 21. 15h:17' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
ek 7 12 4 | t. energia kisütése: 7 12 4 |
vv 132 | elmormolod a 132. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor fejét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 70, gyógyulás: 131, összesen: +61 ÉP}
Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás bal hátsó lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a mammutóriás tömzsi lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a mammutóriás redős bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A teremtmény rád tapos. 76 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval megdöfködöd a mammutóriás bal hátsó lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a mammutóriás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Beléd öklel a mammutóriás! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 419, gyógyulás: 191, összesen: -228 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Káoszkígyóval megdöfködöd az ősdentor jobb karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 58, gyógyulás: 112, összesen: +54 ÉP}
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2772 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 73, gyógyulás: 82, összesen: +9 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Káoszkígyóval megdöfködöd az ősdentor bal lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ősdentor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 59, gyógyulás: 119, összesen: +60 ÉP}
t 1050 1 | támadod az 1050. kalandozót |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 58, gyógyulás: 126, összesen: +68 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 74, gyógyulás: 7, összesen: -67 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 64, gyógyulás: 7, összesen: -57 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 118 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany, egy szent jogar, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 41, gyógyulás: 67, összesen: +26 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 139 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a vortexmágus bal vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a vortexmágus jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 133 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 272, gyógyulás: 74, összesen: -198 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló jobb lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 15, gyógyulás: 44, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [219,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szánalmas pondró közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 305 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) 4226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 209, gyógyulás: 155, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [219,109] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy csápos otagi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 223 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a csápos otagi fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csápos otagi testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled vámpirizál rajtad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 199, gyógyulás: 71, összesen: -128 ÉP}
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 184 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
[184,47] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 48, gyógyulás: 128, összesen: +80 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy gyöngymangó. 2894 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 127, gyógyulás: 47, összesen: -80 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 40, gyógyulás: 212, összesen: +172 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 1074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 34, gyógyulás: 67, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [186,48] Ritka erdőbe érkeztél. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült drakolich közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [187,47] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 3 8 7 | mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3178 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 33, gyógyulás: 67, összesen: +34 ÉP}
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 70, gyógyulás: 45, összesen: -25 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 71, gyógyulás: 35, összesen: -36 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Notermanthi testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3888 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 38, gyógyulás: 69, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [188,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [187,46] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leon Silver I.. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gumifát. Délre nézve látsz egy rát-fát. Jól kivehetőek a távolban.
v 96 143 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,62] A terep változik: ismét síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
szk 256 | keresed a 256. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 14 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
Erő: | 40 (56) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 43 (55) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/40 év |
Egészség: | 36 (40) | Életpont: | 594/600 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 48 (61) | Varázspont: | 931/921 | Pénz: | 11737 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 155/129 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 (+15%) | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 34/25 (+22%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/45 (+4%) | dobófegyverek: | 30/51 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/2 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 63/12 (+47%) | 3. lopás: | 56/18 (+12%) |
4. mászás: | 10/40 | 5. csapdakészítés: | 21/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 48/64 (+2%) |
7. gyógyítás: | 86/77 (+34%) | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 23/93 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 79/44 (+63%) | 12. taumaturgia: | 68/47 (+1419%) |
13. szerencsejáték: | 6/42 (+11%) | 14. versengés: | 24/55 (+19%) | 15. zene: | 2/63 |
16. szörnyismeret: | 29/14 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 22/13 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 22/18 |
22. úszás: | 9/56 (+18%) | 23. főzés: | 10/93 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (6x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (7x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
hatalomvarázs (#220) | mágiadagály (#132) | feltámadás (#168) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő ellenfél, amit le kell győznöd, félelmetes: egy Orkhan Thai! Azonban a jutalom sem lesz csekély. |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Lássuk, mennyi áruló Tharogdannal végeztél: húsznak az esszenciáját égesd el oltáromnál! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | kaja (#2) | 3 | kőkés (#6) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
463 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | lánckesztyű (#230) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 6 | pondróvér (#1232) | 8 | sáfránypor (#211) | |||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
14 | víz (#27) |