Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 14. 9h:40' EZ A 781. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 782. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 168. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 363. varázslatot a 86. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
h 1525 385 380 | használod az 1525. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
hu 714 640 | hulladék: 714 640 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
t 378 1 | támadod a 378. szörnyet |
ftv 98 378 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 378. szörnyet |
lm 905 25 25 | mozogsz 905 25 25 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 203 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Eruol jobb vállát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Eruol sötét alakját. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod az Eruol sötét alakját. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +12% vitalitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az Eruol karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18848 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 395, gyógyulás: 275, összesen: -120 ÉP}
kf 741 1088 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 1088. tárggyal |
vv 205 109 112 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 112. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1268 758 | használod az 1268. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hamuelementál bal oldalát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hamuelementál testét. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a hamuelementál koromfekete karját. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A hamuelementál leken néhány pofont. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 215, gyógyulás: 219, összesen: +4 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 0, gyógyulás: 125, összesen: +125 ÉP}
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 122, összesen: +122 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 585 100 | megveszed az 585. tárgyat 100 |
ve 751 2 | megveszed a 751. tárgyat 2 |
ve 562 25 | megveszed az 562. tárgyat 25 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 208 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal vállát. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány bal első lábát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP], egy arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19636 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 353, gyógyulás: 216, összesen: -137 ÉP}
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 367 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[367,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.
kt 580 10 | elkészíted az 580. tárgyat (10 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 194 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (82 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon szilárd részeit. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 518 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy skarlátia varázslatot, majd rád küldi. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 915, gyógyulás: 296, összesen: -619 ÉP}
(Továbbmész...) [365,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gonyolék egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy térkapu van. Északnyugatra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy smaragd sárkány. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 190 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19636 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 380, gyógyulás: 301, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót testét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 43 kaját. 18720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 275, gyógyulás: 437, összesen: +162 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Ritka erdőbe érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom thariakrémes bogártúrót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó fejét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a halálhozó fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 66 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12122 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 322, gyógyulás: 202, összesen: -120 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével teljesen átszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2582 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
v 96 187 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,106] Épületek tűnnek fel.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 45 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2607 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 47, gyógyulás: 43, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 0, gyógyulás: 120, összesen: +120 ÉP}
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2607 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 28, gyógyulás: 45, összesen: +17 ÉP}
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
THARR AVATÁRJA (385. LÉNY) Ahol Tharr pompás páncélokba öltöztetett, fényesre élesített kardot szorongató avatárja megjelenik, a közeljövőben olyan harc fog kibontakozni, melyet még egy árnyat adó bokor biztonságot jelentő mélyéről figyelemmel kísérni is életveszélyes. Hát még annak a csatapartnernek lenni, aki miatt Tharr avatárját erre a síkra idézték - ezt a halálnemet senki nem kívánhatja magának. |
LEAH AVATÁRJA (380. LÉNY) Az árnyas csuklya alól elővillanó beesett arc, az ölni tudó tekintet (ez szó szerint értendő, épp emiatt van FT parancsra szükség e lény megtámadásához), az élesre fent vágófegyver, melyen még a Halál Istenével szembeszállt utolsó test véres lenyomata csillog, és az azt fogó megfeketedett kéz, melynek már megpillantása elképesztő látomásokat szül: egy csata képét, melyben a hozzátartozó görcsös kar előkelő precízséggel osztja a halált, ellenfelek dőlnek el holtan jobbra és balra, akiknek már nem adatott meg az élet további élvezetének lehetősége. Ahol Leah avatárja sötét fellegekkel kísérve megjelenik, nincs olyan halandó, akinek szívébe rettegés ne költözne... ilyenkor csak egyetlen esély marad a túlélésre: a remény, hogy az avatár nem a te likvidálásod érdekében érkezett e létsíkra... |
ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY) Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér. |
MINTA FORMÁZÁSA (237. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Mindig is töprengtél rajta, vajon honnan származnak a formázó minták? Persze tudtad, hogy varázslattal készítik őket, csak azt nem tudtad, melyikkel. Most már végre tudod! A minta formázása 120 varázspontot, 10 TVP-t és egy galachmitot igényel. A V 237 <formázó minta> paranccsal máris kész az általad választott mágikus minta! |
HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY) A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
RÍTUSÓNIX (751. TÁRGY) A rakshallion gyakran rendezett óriási rituálékat isteneik, Baalgarmon és Noxeli tiszteletére. A bőséges áldozatot minden esetben ezekkel a láncra fűzött, ún. rítusónixokkal szentelték meg a rítusvezető papok. |
KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY) A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán. |
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY) Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal (ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett - csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem!). A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül. |
Erő: | 50 (59) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 105 (109) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 38 (50) | Védekezés: | 132 (141) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/69 év |
Egészség: | 37 (58) | Életpont: | 948/1125 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (66) | Varázspont: | 2807/1733 | Pénz: | 2945 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 96/9 | Pszi pont: | 488/288 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 45/24 (+4%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 21/55 (+12%) |
dobófegyverek: | 37/17 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/11 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 68/37 (+10%) | 3. mászás: | 22/77 |
4. csapdakészítés: | 23/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/78 (-294%) | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/53 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 138/11 (+87%) | 11. taumaturgia: | 133/55 (+56%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 (+12%) |
13. versengés: | 22/6 (+15%) | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 20/37 | 17. pszi: | *51/100 (+93%) | 18. zárnyitás: | 27/50 (-300%) |
19. vadászat: | 19/9 | 20. vitalitás: | 3/1 (+12%) | 21. bányászat: | 30/67 (+3%) |
22. testépítés: | 8/38 (+80%) | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 15/90 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), halálelementál (#279), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Rém (#315), lidércúr (#252), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | Morgan rúnája (#363) |
Pörhemór köre (#205) (98,25,3) | skarlátia (#293) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | tűzgolyó (#155) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét ölész (#314) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ryuku gólem (#394) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
szárazság (#48) | >> | nők (#999) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | életpajzs (#142) | >> | Rém (#315) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Quwaxotix (#961) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | sötét ölész (#314) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1334 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 76 TU. szükséges még: 34 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillagrubin (#715) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | Eldaran karkötője (#373) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
11 | gyógykenőcs (#313) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
6 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | |||
2 | rókafarok (#124) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Thór pörölye (#640) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | Zinthurg pallos (#716) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
633 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 8 | borkonyó bibe (#312) | 9 | bűvös shuriken (#562) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
17 | isteni könnycsepp (#260) | 30 | kaja (#2) | 12 | kaktuszbogyó (#429) | |||
10 | kátrány (#580) | 8 | madártoll (#112) | 1 | ősmágus fülbevalója (#608) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 1 | rítusónix (#751) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) | |||
11 | víz (#27) |