351. forduló, 353. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 19. 9h:24'
EZ A 488. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
489. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2240 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Augur varázskönyvét, 1 teknőcteknőt. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+353 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 499.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 495.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 493.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]

p 74 232 12 használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 12 vasérc molekuláit, előállítottál 12 ilkin ércet. [-120 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 482.]

dd 4 6 203 eldobod a 4. tárgyat a 6. tárgyat a 203. tárgyat
Elhajítasz 6 botot. Elhajítasz 1 kőkést. Elhajítasz 14 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

v 15 447 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új lótuszvirág. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 452.]

kre 232 122 5 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot)
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 dözmöng szivet. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]

v 21 40 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 40 kaja. [-120 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 176 182 160 kiveszel a bankból a 176. tárgyat (182 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vashegyű nyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 vashegyű lándzsát. Kiveszel a bank széfjéből 6 vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 2 327 413 beraksz a bankba a 2. tárgyat (327 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 134 kaját. Beraksz a bank széfjébe 14 ezüstshurikent. Beraksz a bank széfjébe 1 moa stukit. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

a 50 2735 20000 átadod az 50. tárgyat a 2735. kalandozónak (20000 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20000 aranyat Berogurgi Titusz részére. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[164,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 13 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálhozó bal vállát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+252 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [165,68] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Felfedeztél egy vapár cserjét.


Összefutsz Anna Bellával. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku függőt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[103 pontot használtál fel, van még 327.]

a 449 2129 3 átadod a 449. tárgyat a 2129. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 kristályfolyadékot Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

aa 610 726 166 átadod a 610. tárgyat a 726. tárgyat a 166. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pszi katalizátort Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 gyémánt védőgyűrűt Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 48 ugh mérget Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

aa 135 280 380 átadod a 135. tárgyat a 280. tárgyat a 380. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 25 gyöngymangót Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 2 tyrex csontot Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 2 moa obszidiánt Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 2 mozogsz keletre
[166,68] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 319.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Érte találták ki a zárakat, Érte találnak ki új s újabb csapdákat,
Ezrek ontják érte vérüket, Sárkányok és Királyok őrzik hegyüket.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy mesés moa smaragd! Elhagyod a phua-kúpot. [60 pontot használtál fel, van még 259.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[167,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 189 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [168,66] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 193 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [169,67] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (185,60)-> 11 arany, -2 ÉP], egy mérg. ubuk dobónyíl, egy ubuk dobónyíl, egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [64 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 3 8 mozogsz északkeletre, délkeletre, északra
[170,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű nyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 192 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy optiri agysisak, egy vashegyű lándzsa és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+250 életerő.)
Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku csapásvezető nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [171,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sérült kronotapír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 186 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel épp hogy megszúrod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy umor-pióca előtt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,66] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. [122 pontot használtál fel, van még 62.]

m 2 mozogsz keletre
[172,66] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 193 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 181 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 193 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP]. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a magger bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 24.]

in 4996 353 956 leírod a 4996. kalandozónak a 353. szörnyet a 956. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tesh alligátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 19.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 17, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 493 pontot. A következő körben tehát 512 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 41 (44) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 40/43 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 432/299 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1114/216 Pénz: 2695 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/8 Pszi pont: 194/18 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 3307 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29939 TP-t kaptál. Jelenleg 3305577 TP-d van. A következő szinthez még 194423 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, varkaudar katona, csataremák. A 335. fordulódban 33999 arany került a bankszámládra. 35528 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 (+1) 2. nyomkövetés: 94 3. lopás: 2
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 131 (+1) 8. titkosírás: 12 (+1) 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 47 12. taumaturgia: 82
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 17 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 29 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 6 20. bányászat: 34 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) mentális pajzs (#72)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19759 arany (#50) 13 amniosz (#203) 6 bot (#4)
14 ezüstshuriken (#327) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 25 gyöngymangó (#135)
2 isteni könnycsepp (#260) 85 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
3 kristályfolyadék (#449) 2 moa obszidián (#380) 1 moa stuki (#413)
1 pszi katalizátor (#610) 1 rókafarok (#124) 5 spiritusz (#170)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 2 tyrex csont (#280)
48 ugh méreg (#166) 8 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 dözmöng szív (#122) 13 gyíkfű (#201) 7 ilkin érc (#232)
7 lótuszvirág (#447) 8 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 moa smaragd (#377) 1 optiri agysisak (#315) 8 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 3 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vashegyű lándzsa (#182) 2 vashegyű nyíl (#176) 5 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,68) quwarg boly (#359), Leah oltár, 46. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), halálhozó (#419), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(165,68) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Anna Bella (2129. kalandozó)
(166,68) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), massza (#217)
(167,67) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214)
(168,66) tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393)
(169,67) Raia szent lovagja (#239), tetemember (#123), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár
(170,66) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(171,66) woorgard (#231), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(171,67) kronotapír (#286), művészi porolit (#720)
(172,66) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), magger (#747)

Üzenet küldése a karakternek