350. forduló, 352. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 22. 9h:07'
EZ A 454. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
455. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 bumerángot (30 arany kikiáltási áron), 11 nyu-shurikent (160 arany kikiáltási áron), 3 ezüstshurikent (43 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 aranytű (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 lidércesszenciát.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, piros szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy miksziszi húsgólem trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bronchitis Béla. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Bőre mélykék színű. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia első számú avatárja. Egy nap szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy időhasító trófea, egy mutáns baziliszkusz trófea és egy térhasító trófea teszi egyedivé. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy csillagapród! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik, mielőtt tiltakozhatnál, a sebeidre rakja kezét. Megidéz egy isteni gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +286 életerő.
Az 1. napon összefutsz Hurpi. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Egy bíbor erőövet, egy cirkuszi kitűzőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Bronchitis Béla. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 2. napon összefutsz Cormac Mac Arttal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összefutsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
A 2. napon összefutsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 aranytű (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 karbin plazma (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A 3. napon ismét találkozol Hajnalcsillaggal. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összeakadsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar lándzsát (22 arany kikiáltási áron), 2 uzbány csőrt (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 sullár hólyag (eladási ár: 72 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 trófea nyaklánc (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 3 ezüstshuriken (eladási ár: 43 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 934. hetének nyerőszámai: 26, 28, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 711.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 696.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 696.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 691.]

ek 215 8 t. energia kisütése: 215 8
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 686.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 676.]

bb 152 85 70 beraksz a bankba a 152. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 4 óndarabot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

dd 119 191 193 eldobod a 119. tárgyat a 191. tárgyat a 193. tárgyat
Elhajítasz 2 púderkövet. Elhajítasz 1 aranyláncot. Elhajítasz 6 aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

d 184 9 eldobod a 184. tárgyat (9 darabot)
Elhajítasz 9 ezüst kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

d 169 2 eldobod a 169. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

d 239 1 eldobod a 239. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

d 265 2 eldobod a 265. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kristálygömböt. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

flh 8 138 1 felt. lőfegyver haszn. 8 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 8 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 101, gyógyulás: 12, összesen: -89 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 591.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).

(Továbbmész...) [122,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 12 gyíkfüvet. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [123,65] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [59 pontot használtál fel, van még 532.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[124,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az itt álló Sheran templomot a Fekete Druidák (Dan McGee9155) is építették. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Látsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy # hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

(Továbbmész...) [125,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Elteszed a látcsövet.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 508.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[127,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,60] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 29 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [129,59] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. [52 pontot használtál fel, van még 456.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[130,58] Fák, mindenütt csak fák.

Találsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [131,57] Még mindig az erdőben vagy.

Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2500 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy álomvirágot. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
Találkozol Daloresszel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy ezüst gyűrűt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy gyöngysort, egy harci maszkot, egy igazgy. fülbevalót, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Whurphöl trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy mutáns pók! Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[16 pontot használtál fel, van még 440.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 300 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. Nem is hiszed el, hogy elkészültél: mind a tizenkét oszlop áll! 379 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [300 pontot használtál fel, van még 140.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy karbin plazma. 3411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 aranytűt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 100.]

ef 13 505 energia fejlesztése 13
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 465 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -6.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -6 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 10, 12.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 486 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 48 (61) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/35 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 427/192 Jellem: jó (777) Tul. pont: -3
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 518/3 Pénz: 52346 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 58/45 Pszi pont: 182/96 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3003 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21365 TP-t kaptál. Jelenleg 896424 TP-d van. A következő szinthez még 103576 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 13591 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/42 (+5%) szúrófegyverek: 23/25 (+5%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 23/92 (+8%) dobófegyverek: 22/79 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (8 .); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (9 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/41 (+16%) 2. nyomkövetés: 70/64 (+5%) 3. mászás: 15/61 (+15%)
4. csapdakészítés: 25/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/26 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 8/18 8. felderítés: 16/65 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 29/28 (+1%) 11. taumaturgia: 21/65 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 33/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 37/6 (+20%) 17. pszi: 23/98 (+17%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 34/30 21. úszás: 2/30
22. főzés: 13/94 (+10%) 23. csapatmunka: 3/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 107 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
21 ezüsthegyű nyíl (#323) 29 mérgezett vasnyíl (#187) 46 nyílvessző (#108)
1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
48 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 12 mérg. vas dobónyíl (#190) 8 tolmokov-koktél (#351)
12 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
7 kis bőrpajzs (#45) 1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
6 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
16 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 muzsikus füles (#1657)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 ezüst karkötő ($158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
68 uzbány csőr (#169) [bennük 726 csepp ugh méreg (#166), fér még: 90]
5 vizestömlő (#3) [bennük 65 korty víz (#27), fér még: 35]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
9 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 elf tekercs (#683)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 + hibátlan gyémánt (#680)
1 hűségérme (#1141) 44 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610) 2 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tűzfény (#686)
7 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 52 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 94 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 8 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
8 csillezsályalevél (#1253) $2 darázsszárny ($652) $3 elkarog szőr ($665)
1 etra hályog (#712) 15 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
12 gyíkfű (#201) 28 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) $1 karbin plazma ($199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 13 kvazár (#244) 1 lidércesszencia (#1074)
3 liumbe bimbó (#656) 245 madártoll (#112) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa smaragd (#377) 310 pirkit (#153) 6 pular kristály (#239)
11 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 2 teknősesszencia (#702)
3 Thargodan esszencia (#328) $1 varkaudar csont ($1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 232.82 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bronzpáncél (#90) 2 ketrec (#216) 96 kötél (#92)
7 mandibulakasza (#127) $121 óndarab ($85) $193 rézdarab ($70)
77 sallank nyíl (#129) 85 spiritusz (#170) $11 szöges páncél ($65)
12 vasalt bunkó (#181) 195 vasérc (#152) 10 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 9 ezüst kulcs (#184)
7 kaja (#2) 2 kristálygömb (#265) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 óndarab (#85) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
2 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1058 arany (#50) 1 aranytű (#272) 12 gyíkfű (#201)
1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 3 ragasztó (#83)
1 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 5 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,66) kisebb quwarg isten (#213), quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(123,65) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár
(124,64) epokitféreg (#147), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)
(125,63) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), Chara-din oltár
(126,62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(127,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,60) márványtorony (#175), Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(129,59) Chara-din monolitja (#534)
(130,58) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(131,57) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dalores (1694. kalandozó), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek