Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 9. 12h:18' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokcápa testét. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a homokcápa ruganyos testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A homokcápa a torkodba harap! (1 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 10074 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 437, gyógyulás: 254, összesen: -183 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a homokcápa testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a homokcápa bal oldalát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A homokcápa a torkodba harap! (1 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 10030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 364, gyógyulás: 254, összesen: -110 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 261. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat |
ftv 266 443 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet |
ftv 180 443 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 443. szörnyet |
hu 868 882 142 | hulladék: 868 882 142 |
hh 1133 504 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat |
tv 266 180 186 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 180. varázslatot a 186. varázslatot |
tv 162 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
vv 116 73 73 | elmormolod a 116. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal oldalát. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. Varázserőd töltődik (+90 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 74, gyógyulás: 209, összesen: +135 ÉP}
ek 503 242 44 | t. energia kisütése: 503 242 44 |
[242,44] Ritka erdőbe érkeztél.
kf 853 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
im 0 6 | imádkozol |
h 1168 12 | használod az 1168. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 960 1297 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 960. tárggyal az 1297. tárgyat |
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 417 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Nem hatott rád! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 417 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Nem hatott rád! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 417 életpontot vesztettél. A greén örvény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+90 varázspont.) 7490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 1335, gyógyulás: 221, összesen: -1114 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. Kiváló munka volt (+90 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 2, gyógyulás: 116, összesen: +114 ÉP}
ve 862 5 | megveszed a 862. tárgyat 5 |
ve 143 2 | megveszed a 143. tárgyat 2 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+90 varázspont.) 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 4, gyógyulás: 65, összesen: +61 ÉP}
fa 143 5350 2 | feladod a 143. tárgyat az 5350. kalandozónak (2 darabot) |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+90 varázspont.) 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 9, gyógyulás: 46, összesen: +37 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos bal lábát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vámpírölővel megérinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 0, gyógyulás: 296, összesen: +296 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vörös rakolits testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 17, gyógyulás: 65, összesen: +48 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár jobb középső lábát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a shokara bogár testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a shokara bogár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A shokara bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 287, gyógyulás: 186, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [229,11] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy greén örvény. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 417 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 417 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Nem hatott rád! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rítusónix (ld. enc.). 7144 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 932, gyógyulás: 118, összesen: -814 ÉP}
(Továbbmész...) [229,12] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy shokara bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár jobb vállát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a shokara bogár bal oldalát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 791 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a shokara bogár jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 413 életpontot vesztettél. A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11076 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 1628, gyógyulás: 556, összesen: -1072 ÉP}
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokcápa óriási pofáját. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a homokcápa ruganyos testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a homokcápa ruganyos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 10455 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 763, gyógyulás: 477, összesen: -286 ÉP}
(Továbbmész...) [230,13] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokcápa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokcápa testét. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a homokcápa testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a homokcápa testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A homokcápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 9884 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 572, gyógyulás: 650, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [230,12] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem nyakát. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 753 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 977, gyógyulás: 272, összesen: -705 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár bal vállát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a shokara bogár testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 859 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár összetett szemét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 465 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a shokara bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11076 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 1675, gyógyulás: 521, összesen: -1154 ÉP}
m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
kf 1158 821 865 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal a 865. tárgyat |
vv 112 161 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot |
szk 448 | keresed a 448. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1760. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. BP: | használod az 1168. tárgyat |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
* 7. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
KREITON FŐZET (1145. TÁRGY) Ha a kreitonok ősi tudására szomjazol, van lehetőség néhány szeletjének megszerzésére! Fogj egy kreiton agyat és 10 csepp vizet, majd eressz rájuk egy varázsital készítés varázslatot (az ehhez kiadott KT 1145 parancs 5 TVP-nyi időt igényel). Most már csak le kell győznöd az undorodat, amikor az így kotyvasztott itóka lilán bugyogó felületére nézel. Talán becsukott szemmel, befogott orral sikerül, erőltesd csak, hidd el megéri. A főzet elfogyasztásának körében, amennyiben életpontod egy szörny elleni csatában 1 alá kerül, a főzet kifejti hatását, és minden sebedet begyógyítja, megadva a lehetőséget, hogy tovább harcolhass. A kreiton főzet hatása ezután elmúlik. Sajnos a főzet csak azon a kalandozón fejti ki hatását, aki azt létrehozta, így hát e tárgyat másik kalandozónak, ill. boltban eladni semmi értelme nincs, soha nem is tennél ilyet. |
RÍTUSÓNIX (751. TÁRGY) A rakshallion gyakran rendezett óriási rituálékat isteneik, Baalgarmon és Noxeli tiszteletére. A bőséges áldozatot minden esetben ezekkel a láncra fűzött, ún. rítusónixokkal szentelték meg a rítusvezető papok. |
OÁZIS (1682. TEREPTÁRGY) A tudatlan népek meggyőződése, miszerint minden sivatag egyforma, körülbelül csak annyira helytálló, mintha azt mondanánk: minden kő szögletes. Nagyon sokféle sivatag létezik szerte a világon, a kősivatagtól kezdve, a különleges, kékes árnyalatban tündöklő, kvarc-sivatagon át, egészen az őrjítő-égető viszketést okozó, vöröspor-sivatagig bezárólag. Ezek mindössze egyvalamiben hasonlítanak egymáshoz: nem található bennük természetes vízforrás. Az oázis sem természetes úton jött létre. Egy titokzatos druida szervezet - akik magukat egyszerűen csak Teremtők-nek titulálják - alkotta meg őket, hosszas rituáléval, és nem kevés áldozat árán, hogy a kitikkadt vándor árnyat és enyhülést leljen a pálmafák lombja alatt. Ha útba ejted, bízhatsz benne, hogy itt itatót, és kutat is találsz majd, ahol magad, és a jószágaid szomját olthatod. |
ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY) Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted! [A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum egy gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem átadható, nem szaporítható.] |
Erő: | 45 (64) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 70 (100) | Támadás: | 91 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 46 (53) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 9/140 év |
Egészség: | 47 (74) | Életpont: | 1481/13 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 59 (80) | Varázspont: | 3444/1686 | Pénz: | 23640 arany | Kép. pont: | 102 |
Tudatpont: | 72/61 | Pszi pont: | 338/169 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *22/100 | szúrófegyverek: | 49/4 (+4%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 35/47 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/81 | 2. nyomkövetés: | 116/73 (+18%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 25/40 | 5. csapdakészítés: | 29/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/14 |
7. gyógyítás: | 16/77 | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 30/70 |
10. szörnyidomítás: | 14/76 | 11. teológia: | 201/39 (+115%) | 12. taumaturgia: | 130/45 (+42%) |
13. szerencsejáték: | 5/54 | 14. versengés: | 21/85 (+10%) | 15. harcművészetek: | 14/23 |
16. zene: | 7/8 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 53/54 (+52%) | 18. pszi: | *33/100 (+70%) |
19. zárnyitás: | 1/64 | 20. vadászat: | 8/65 (+11%) | 21. vitalitás: | 3/81 |
22. bányászat: | 31/41 | 23. úszás: | 5/34 | 24. főzés: | 6/18 (+23%) |
25. csapatmunka: | 1/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 155 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz az 1073. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), vércápa sámán (#281), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), ősöreg góliát (#313), Sötétség Hercege (#296), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns bunthar (#398), gonoszok (#988), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), hártyás dermesztő (#585), árnygólem (#586), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (109,12,1) |
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
agyburok (#90) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
az elme fölénye (#116) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
háló (#186) | >> | zafír sárkány (#329) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | puha ütés (#60) | >> | kettéroppantó (#471) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
jégoszlop (#231) | >> | elmeszonda (#487) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | árnyak segítsége (#270) | >> | nők (#999) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | férfiak (#998) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | kreiton idéző (#510) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ezerszemű bestia (#288) | agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | agytaposás (#180) | >> | halálelementál (#279) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 800 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4432 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 18 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | kyorgölő kés (#868) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | pszi kő (#248) | 14 | ragasztó (#83) | 1 | regeneráló öv (#882) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 3 | törpe őskő (#633) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | cápazsír (#932) | 1 | gyöngymangó (#135) | 38 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | rítusónix (#751) | 7 | spiritusz (#170) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 4 | vörös zselé (#862) |