350. forduló, 352. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 20. 12h:11'
EZ A 917. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
918. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,57] koordinátán.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: vv 26 165 71 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 189% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+202 varázspont, -405 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 4. KP: vv 133 0 0 elmormolod a 133. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+407 életerő). [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 493.]

* 5. KP: kf 737 0 0 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

* 6. KP: v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
56
57
58

[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 483.]

* 7. KP: vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

* 8. KP: be 497 8 0 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy orbitális mackósajt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 36 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb középső lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az áldott okerón testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az áldott okerón jobb oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az áldott okerón testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy orbitális mackósajt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 35 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 398.]

* 9. KP: vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,57] Továbbra is síkságon vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leon Silver I., amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 112 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 65 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[14 pontot használtál fel, van még 384.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Sáfrányport szórsz a levegőbe, megzavarva az állatok szaglását. A falhoz lapulva haladsz, centiméterről centiméterre, minden árnyékot kihasználva. Így is csak a szerencsének köszönheted, hogy végigjutsz: a kutyák a terem túlsó végében összeverekednek, és az állatok többségének figyelme oda fordul. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Valamennyire összerakod a csontvázat, de nem az igazi! A kalandmester segít, elmondja, hogy ez egy autentikus vámpír, de ettől még nem tudsz többet. Bizony, gyakorolni kéne a szörnyismeretet!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [60 pontot használtál fel, van még 324.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 314.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkbrakmukklopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamzormukkbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Az aránylag könnyű feladat a lopás szakértelmedet teszi próbára. A terem közepén három bibircsók-óriás kártyázik, hatalmas kőlapokat használva, és az egyikük zsákját kell elemelned. Hangtalanul odalopakszol, felemeled a zsákot (öh, de nehéz!), aztán usgyi. Olyan gyors és csendes voltál, hogy az óriások nem vettek észre. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a kalandmester láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklimmtúrbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Először elejtesz néhány kisebb amőbát, majd egy nyálkás földipolipot, de úgy találod, egyik sem ehető. Végül megpillantasz egy szárnyas démonteknőcöt. Levadászod, lefejted teknőjét, és hátul, a farok tövénél találsz egy nagyon pici ehető részt. Még órákig vadászol, számos esetben el kell rejtőznöd portyázó Thargodanok elől, és végül három démonteknőcöt ejtesz el. Az ízük borzalmas, de a túléléshez elég! 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Bruenor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hát igen, mindig ilyen kihívásra vágytál! Bányászat szakértelmed, no meg intuíciód segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz a különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához. Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett kalandmester. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+5 képességpont). 14 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 254.]

ef 14 512 energia fejlesztése 14
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 156.]

v 198 164 55 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
56
57
58
(183,57) patak, kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), ősdentor (#282)

[164,55] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arany Macska irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Baljóslatú folyosóra érsz. Forró fuvallat csapja meg az arcod. Néhány méter megtétele után meglátod, hogy a folyosó falai lángokban állnak.
- Biztosan csak illúzió - gondolod, és magabiztosan a lángnyelvek közé lépsz. De amikor már a szemöldököd is megperzselődik, behúzott nyakkal úgy döntesz, visszafordulsz, ilyen áron nem folytatod az utadat. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 136.]

be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1755 400 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+400 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal oldalát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kholden kulcsot (ld. enc.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 rövid kard, 4 nagy vaspajzs, 4 vassisak és 3 norgat kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 11 38 42 mozogsz 11 38 42
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Hirtelen egy óriás csontvázat veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb lábát. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [11. PONT.] Hamarosan egy zombi mestert pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal karját. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a zombi mester jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kholden kulcsot. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [12. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lord lakik itt. Fegyvere egy rövid kard. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lord lakik itt. Fegyvere egy rövid kard. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord fejét. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a csontváz lord fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A csontváz lord vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [20. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [84 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 47 51 79 mozogsz 47 51 79
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 3 47 48 mozogsz 3 47 48
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 2 27 29 mozogsz 2 27 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 31 22 40 mozogsz 31 22 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 22 251 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 22 297 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 22 266 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bb 244 200 beraksz a bankba a 244. tárgyat (200 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 44 19 20 mozogsz 44 19 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 3 16 22 mozogsz 3 16 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 9 8 6 mozogsz 9 8 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 21 24 24 mozogsz 21 24 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kb 2 3 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 18, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 38 (42) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 40 (44) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 38 (50) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 161/167 év
Egészség: 39 (43) Életpont: 417/406 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (56) Varázspont: 906/508 Pénz: 7794 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/0 Pszi pont: 175/196 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 49
Eddig összesen 1950 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 881 TP-t kaptál. Jelenleg 1 952 987 TP-d van. A következő szinthez még 47 013 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, Kitaszított. A 345. fordulódban 51078 arany került a bankszámládra. 52610 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 26/71 (+2%)
vágófegyverek: 1/31 ütőfegyverek: 28/52 (+15%) lőfegyverek: 29/12 (+11%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 1. szinten, 20. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/25 (+5%) 2. nyomkövetés: 101/95 (+12%) 3. lopás: 9/97 (+7%)
4. mászás: 14/62 (+5%) 5. csapdakészítés: 18/96 (+7%) 6. csapdaészlelés: 13/26 (+29%)
7. gyógyítás: 67/97 8. titkosírás: 5/5 9. felderítés: 42/5 (+3%)
10. szörnyidomítás: 12/42 (+6%) 11. teológia: 40/8 (+25%) 12. taumaturgia: 56/26 (+41%)
13. szerencsejáték: 8/66 14. versengés: 15/29 (+9%) 15. harcművészetek: 1/9 (+9%)
16. zene: 18/57 (+6%) 17. szörnyismeret: 10/59 (+15%) 18. pszi: 20/33 (+3%)
19. vadászat: 29/68 (+11%) 20. vitalitás: 1/32 21. bányászat: 28/57 (+6%)
22. úszás: 16/13 23. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 77% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (58)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), átokmurgattyú (#225), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2011 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 720 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 542 jégszilánk (#1128) 7053 tükör (#43)
$457 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
2 moa ravatalozó (#1328) 5 agvari manafókusz (#890) 147 sárkánypikkely (#292)
27 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 1 draklen csizma (#1301)
1816 őskristály-szilánk (#1525) 3900 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
1368 kaktuszbogyó (#429) 118 katonai kötszer (#1508) 31380 kaja (#2)
1 csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689)
2 aenouth ködkürt (#1554) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 3 Durghal pörölye (#1311)
5 Horsa hagyatéka (#1337) 10 quwarg katalizátor (#1535) 171 isteni könnycsepp (#260)
8 térhajlító kavics (#1539) 2 pusztító lándzsa (#1805) 1 feneketlen bugyor (#570)
3 Eldereth szilánk (#512) 325 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 2 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 3 tünde nyíl (#554) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
634 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 dentor bőr (#551)
3 kholden kulcs (#470) 9 mákrózsa virág (#56) 4 nagy vaspajzs (#161)
3 norgat kulcs (#471) 1 nyílvessző (#108) 6 rövid kard (#171)
4 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165
54
55
56
(164,55) a 80. labirintus bejárata, oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek