350. forduló, 352. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 14. 12h:07'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Rettegés Ura trófea, egy triklem drakolder trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Ymmor-Thal. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, barna szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Raia csataszoknyáját, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy ősöreg góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Otyik. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Otyik a beszélgetés végére rábeszél, hogy tanuld meg a "16 tonna" című számot. Először meg húzódozol tőle, de a végére annyira belejössz, hogy alig akarod abbahagyni. Megköszönöd a lant kíséretet, majd elbúcsúztok. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus!
Az 1. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, piros szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Tharr kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg koronát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy káoszdémon trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xantorpextyn Xorxy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldod azzal, hogy átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hűvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk.karperecet, egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sötét Láng. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfival. Fekete a bőre. Leah püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nehwon, a Gyors. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz Otyikkal. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Raia csataszoknyáját, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy ősöreg góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Otyik a beszélgetés végére rábeszél, hogy tanuld meg a "16 tonna" című számot. Először meg húzódozol tőle, de a végére annyira belejössz, hogy alig akarod abbahagyni. Megköszönöd a lant kíséretet, majd elbúcsúztok. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Gray Byssusszal. Leah kisebb avatárja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét és egy ryuku kalózkendőt visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a lopás szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Beren Peredhillel. Elenios első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! A másik egy ínycsiklandozó illatú sültet húz elő tarisznyájából, és megkínál. "Ha kajára van szükséged, és Libertanban jársz, keress meg." - mondja. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Varázslatként egy azonnali gyógyítást alkalmaz. Sebeid gyógyulnak: +155 életerő.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után... Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+25 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 209 220 elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[213,50] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés gigaféreg lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Káoszkígyóval megkarcolod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 110, gyógyulás: 111, összesen: +1 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
[5 pontot használtál fel, van még 569.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

ek 7 12 4 t. energia kisütése: 7 12 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 taumaturgia.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(213,50) tüskés gigaféreg (#256), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod Leslie táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Nőjön be az orrlukad!.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 555.]

ve 168 10 megveszed a 168. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

ve 170 20 megveszed a 170. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[213,50] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy tüskés gigaféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 46, gyógyulás: 83, összesen: +37 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 550.]

v 198 214 107 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(213,50) tüskés gigaféreg (#256), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

[214,107] Füves síkságra érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] és egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 339 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 72, gyógyulás: 35, összesen: -37 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy taalru támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 43, gyógyulás: 65, összesen: +22 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy álomvirágot. Jól kivehetőek a távolban. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [60 pontot használtál fel, van még 490.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[215,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt.

(Továbbmész...) [216,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 49, gyógyulás: 125, összesen: +76 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 72, gyógyulás: 36, összesen: -36 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 361 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy aranytű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 46, gyógyulás: 70, összesen: +24 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy hosszú íj. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy amniosz-fát. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Nyugatra egy kihívás tornya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rát-fát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 425.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[217,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Észreveszel egy grok-képződményt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 szent jogart. Elhagyod a furcsa képződményt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Jól kivehetőek a távolban.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 68, gyógyulás: 45, összesen: -23 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál támad rád.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 37, gyógyulás: 49, összesen: +12 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru jobb oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 44, gyógyulás: 62, összesen: +18 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 nyílvessző, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy drakolder csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Jól kivehetőek a távolban. [81 pontot használtál fel, van még 344.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[219,112] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Jól kivehetőek a távolban.


(Továbbmész...) [220,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.

Észreveszel egy tükörtornyot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 334.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 234.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bo'adhun éjhozó. (ld. enc.) Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-11970 TP] [30 pontot használtál fel, van még 204.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy harcos hárpia. (ld. enc.) Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-10440 TP] [30 pontot használtál fel, van még 174.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 172.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 170.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 168.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 166.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 164.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 162.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). A tereptípus bozótról síkságra változott. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 160.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 158.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 156.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 154.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 152.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 150.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 148.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 146.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+929 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 139.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 134.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 133.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 129.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 124.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a csataremák. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 124 pontod maradt, ebből a következő körre 124 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY)
Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod).

BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY)
Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket.

HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY)
A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din félisten hatalmú szolgája vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 40 (56) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 37 (46) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 42 (54) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 31/40 év
Egészség: 35 (39) Életpont: 591/707 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 8
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 931/886 Pénz: 11606 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 155/132 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 20
Eddig összesen 2291 szörnyet (15 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10289 TP-t kaptál. Jelenleg 2788843 TP-d van. A következő szinthez még 211157 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5813 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: *33/100 (+3%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/41 dobófegyverek: 30/36 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/54 2. nyomkövetés: 62/39 (+5%) 3. lopás: 55/94 (+6%)
4. mászás: 10/40 (+3%) 5. csapdakészítés: 21/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 48/54 (+2%)
7. gyógyítás: 86/43 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 23/81 (+6%)
10. szörnyidomítás: 18/14 11. teológia: 78/23 (+77%) 12. taumaturgia: 58/17 (+413%)
13. szerencsejáték: 6/31 14. versengés: 24/36 15. zene: 2/63
16. szörnyismeret: 29/14 17. pszi: *19/100 (+3%) 18. zárnyitás: 22/13
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 22/18
22. úszás: 9/38 23. főzés: 10/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (6x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (8x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364)
hatalomvarázs (#220) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> Tb.gátló Vlagyimir (#6666)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő ellenfél, amit le kell győznöd, félelmetes: egy Orkhan Thai! Azonban a jutalom sem lesz csekély.
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Lássuk, mennyi áruló Tharogdannal végeztél: húsznak az esszenciáját égesd el oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449) 3 lótuszvirág (#447)
1 manakristály (#500) 1 sötét tekercs (#535) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
316 arany (#50) 2 aranytű (#272) 3 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 6 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
9 nyílvessző (#108) 11 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(214,107) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)
(215,107) quwarg boly (#359)
(216,108) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(217,109) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(217,110) grok-képződmény (#149), 33. jellempróba, légirozmár (#94)
(218,110) Tharr oltár
(219,111) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 41. jellempróba
(220,113) tükörtorony (#885), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek