Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 14. 12h:07' EZ A 354. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 355. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 209 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Káoszkígyóval megkarcolod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 110, gyógyulás: 111, összesen: +1 ÉP}
fku 200 | felt. kutatás 200 |
ek 7 12 4 | t. energia kisütése: 7 12 4 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ve 168 10 | megveszed a 168. tárgyat 10 |
ve 170 20 | megveszed a 170. tárgyat 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 46, gyógyulás: 83, összesen: +37 ÉP}
v 198 214 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[214,107] Füves síkságra érkeztél.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 339 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 72, gyógyulás: 35, összesen: -37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 43, gyógyulás: 65, összesen: +22 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [216,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 49, gyógyulás: 125, összesen: +76 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 72, gyógyulás: 36, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 361 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy aranytű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 46, gyógyulás: 70, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [217,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [218,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [219,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 68, gyógyulás: 45, összesen: -23 ÉP}
Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 37, gyógyulás: 49, összesen: +12 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru jobb oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 44, gyógyulás: 62, összesen: +18 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [220,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
Erő: | 40 (56) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 42 (54) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/40 év |
Egészség: | 35 (39) | Életpont: | 591/707 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 48 (61) | Varázspont: | 931/886 | Pénz: | 11606 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 155/132 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | *33/100 (+3%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/41 | dobófegyverek: | 30/36 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/54 | 2. nyomkövetés: | 62/39 (+5%) | 3. lopás: | 55/94 (+6%) |
4. mászás: | 10/40 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 21/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 48/54 (+2%) |
7. gyógyítás: | 86/43 | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 23/81 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 78/23 (+77%) | 12. taumaturgia: | 58/17 (+413%) |
13. szerencsejáték: | 6/31 | 14. versengés: | 24/36 | 15. zene: | 2/63 |
16. szörnyismeret: | 29/14 | 17. pszi: | *19/100 (+3%) | 18. zárnyitás: | 22/13 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 22/18 |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (6x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (8x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő ellenfél, amit le kell győznöd, félelmetes: egy Orkhan Thai! Azonban a jutalom sem lesz csekély. |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Lássuk, mennyi áruló Tharogdannal végeztél: húsznak az esszenciáját égesd el oltáromnál! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
316 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 6 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
9 | nyílvessző (#108) | 11 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
19 | víz (#27) |