34. forduló, 36. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 30. 9h:18'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lorastine. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: "" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+9% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

fgy 35 40 1 felt. gyógyítás 35 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Quwarg szagot érzel! A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg felderítő lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. [+6% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [24 pontot használtál fel, van még 103.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[92,52] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy érző szívű dromedár trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Jobb kezében egy árnyéktőrt, bal kezében egy méregfogat tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [93,51] Továbbmész a város utcáján. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. [+6% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy A versengés tornyát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz Amelita Andemon. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy északi tűzsárkány trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy méregtagadót tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy bazaltelementál. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Veron de la Morgannal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Azt mondod: " " Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
[24 pontot használtál fel, van még 79.]

ek 116 66 313 t. energia kisütése: 116 66 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 66 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Harcolni kíván veled egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfi. Fekete a bőre. Megmondja a nevét: Fehér Holló. Tharr követője. Egy che-vállszalagot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. [+6% tau] Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Tünde íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 1 nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Feléd repül 1 sallank nyíl. A lövedék átfúrja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod Fehér Holló testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ököllel Fehér Holló borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (9 támadástól 2235 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Méregfoggal Fehér Holló nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb lábadat. (7 támadástól 652 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról villámkéz varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2967, gyógyulás: 0, összesen: -2967 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 38400 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 74.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+2855 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 74.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 74.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Harcolni kíván veled egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfi. Fekete a bőre. Megmondja a nevét: Fehér Holló. Tharr követője. Egy che-vállszalagot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Ellenfeled tünde íjjal megcéloz Téged. Elrepül 1 nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Feléd repül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a fejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted Fehér Holló bal vállát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ököllel Fehér Holló többször kegyetlenül megüti a bal oldaladat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (9 támadástól 2236 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Méregfoggal Fehér Holló nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (7 támadástól 656 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy villámkéz varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2978, gyógyulás: 0, összesen: -2978 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 38400 tapasztalati pontot kaptál.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 69.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+2896 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 69.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 69.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Eléd ugrik egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi. Fekete a bőre. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Firandias Ellashar. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany masszariasztót, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. topázát, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. [+6% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Tünde íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (5 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Inkvizítori korbáccsal Firandias Ellashar párszor kilyukasztja a testedet. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Firandias Ellashar jól megszurkálja a bal karodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 329, gyógyulás: 0, összesen: -329 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 12800 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 64.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Először azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielőtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetőséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül időben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az első alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - ő is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyő, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sőt, újabb dolgok is feltűnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerűbb életformák halott lelke. Az élők pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegőből lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: egy kellőképpen árnyalt ködburkot keresel, belebújsz, majd álomtalan álomba merülsz...
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.
(Eleinte könnyen előfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszőleges mennyiségű TVP-t átvihetsz a következő körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is működik...)

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 17 (27) Szint: 16 Merészség: 10/7 Magasság: 152 cm
IQ: 19 (24) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 19 Menekülés: 15 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 320/320 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 267/9 Pénz: 0 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 49/0 EFejl: 4
Eddig összesen 181 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 90 829 TP-t kaptál. Jelenleg 179 649 TP-d van. A következő szinthez még 351 TP szükséges. A 34. fordulódban 3165 arany került a bankszámládra. 3196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/52 (+38%) szúrófegyverek: 6/42 (+19%) vágófegyverek: 2/55
lőfegyverek: 13/31 (+38%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,79
Legfeljebb 21 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 6 időszaki: 6

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/59 2. nyomkövetés: 1/44 3. mászás: 4/15
4. csapdakészítés: 7/9 (+26%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 2/99
7. felderítés: 1/0 8. teológia: 3/50 (-70%) 9. taumaturgia: 8/61 (-70%)
10. versengés: 2/22 11. harcművészetek: 12/56 12. zene: 1/9
13. szörnyismeret: 1/0 14. pszi: 8/54 (+9%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 2/39 17. bányászat: 2/34 18. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

HŐSTETTEID
Eddig 4 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 305).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 61).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1537 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1506 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396)
1 arany papi karkötő (#309) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranyló ugarhéj (#100)
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 aurach fog (#657)
20 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 24 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontszablya (#64) 1 darázsszárny (#652)
2 deus ex machina (#1) 4 evaporőr háj (#105) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322) 6 fabontó (#106)
3 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104) 2 fiatalság itala (#473)
3 fűszertartó (#210) 1 griff nyakék (#1579) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
3 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 hosszú íj (#111) 1 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
13 isteni könnycsepp (#260) 42 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kerek kő (#19) 1 két kard szimbólum (#144)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 kötél (#92)
1 kreiton fókusz (#853) 1 kvazár sisak (#266) 2 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 2 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112)
1 mágusok itala (#1610) 39 mákrózsa virág (#56) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 9 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
50
51
52
53
54
(92,52) sötét kastplom (#569), egy szemű férfi
(93,51) quwarg felderítő (#299), A versengés tornya (#1681), Amelita Andemon (1181. kalandozó), Abdul (2669. kalandozó), Veron de la Morgan (3792. kalandozó), Lorastine (4753. kalandozó), egy nő, Fehér Holló (1754. kalandozó), Firandias Ellashar (5041. kalandozó)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland
(94,52) quwarg felderítő (#299), az 51. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek