34. forduló, 36. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 12. 3h:12'
EZ A 1073. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
1074. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,73] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 10 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 20 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 10 titanitdukátot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kaszabolósáska nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 258.]

flh 14 554 felt. lőfegyver haszn. 14 az 554. tárggyal
Ok, FLH 14 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy illatos rózsaszál elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 233.]

kno 13 2 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[55,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sünmedve nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a sünmedve belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,73] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy púpos burástya jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [57,73] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Ellenfeled, egy nukleáris cickány, figyelmeztetés nélkül támad rád!

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Hmm, egy sírlidérc! Erre tényleg nem számítottál itt! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 hattyútollat. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy sírlidérc mar beléd! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 17 aranyat. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 ormánygőte csontot. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőevő került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 3d8+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő kőtestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[84 pontot használtál fel, van még 149.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[56,74] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Szemed még épphogy próbál alkalmazkodni a kintihez képest megváltozott fényviszonyokhoz, és máris az akció közepén találod magad. Ellenfeled, egy fémbontó szójer, figyelmeztetés nélkül támad rád!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vassisak felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar szablyával megcsapod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranygyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 titanitdukátot. Ellenfeled, egy fémbontó szójer, figyelmeztetés nélkül támad rád! {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő láncing felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,75] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Találsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. A támadód egy sírlidérc. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy fémbontó szójer! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar szablyával végigvágod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 galachmitot. A támadód egy bibircsók-óriás. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ököllel párszor keményen megütöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 11 rézgolyót. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 15 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a massza nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza farkát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a massza ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a massza csapása elől. Könnyedén félreszökkensz a massza csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy bronzpáncél, egy ezüst kulcs és egy aranygyűrű. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[80 pontot használtál fel, van még 169.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 167.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[56,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted Maad nyugati határát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy karmos tankány!

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [56,78] Síkság, továbbra is csak síkság.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [74 pontot használtál fel, van még 91.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[55,79] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip!

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,80] Dombos terepre érkeztél. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad.

Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [12 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 10.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 127 343 308 hulladék: 127 343 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 5, 22.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a sünmedve. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 42. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 11 (18) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 21 (40) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 (17) Életpont: 265/248 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 216/15 Pénz: 23 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 55/33
Eddig összesen 309 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 396 TP-t kaptál. Jelenleg 82 365 TP-d van. A következő szinthez még 37 635 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, köpködő bruhatag, karmos tankány. A 34. fordulódban 46057 arany került a bankszámládra. 46169 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/40 (+58%) vágófegyverek: 16/90 (+55%) lőfegyverek: 12/74 (+50%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
56,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/9 2. nyomkövetés: 13/8 3. mászás: 3/44 (+14%)
4. csapdakészítés: 15/34 (+43%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/19
7. titkosírás: 3/60 (+48%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 2/67
10. teológia: 10/92 (+15%) 11. zene: 2/20 (+12%) 12. szörnyismeret: 6/92 (+27%)
13. pszi: 8/87 (+209%) 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 1/85 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 33. Szerzett pont: 3556. Beállított erő: 0 Összpont: 3556

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1129 TU szükséges.)

Összsúly: 88.56 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 nyílvessző (#108) 4 víz (#27) 2 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 3 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 bronzpáncél (#90) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 2 hattyútoll (#1222) 1 lapockacsont (#33)
2 mandibulapenge (#125) 2 moa ékkő (#2718) 1 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 11 rézgolyó (#343)
1 titanitdukát (#1480) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(54,73) kaszabolósáskák (#83)
(55,73) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, sünmedve (#33)
(55,79) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), oltár, százfogú (#53), topránypolip (#86)
(56,73) Tharr oltár, púpos burástya (#92)
(56,74) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 36. jellempróba, oltár, fémbontó szójer (#150), phua-kúp (#372), gátvakond (#57)
(56,76) rájanyék (#58), egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), 30. jellempróba, karmos tankány (#137), phua-kúp (#372), oltár
(56,78) 43. jellempróba, Tharr oltár
(56,80) olvasztókemence (#86), oltár
(57,73) egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, nukleáris cickány (#155), sírlidérc (#172), massza (#217), phua-kúp (#372), 30. jellempróba, kőevő (#62)
(57,75) 30. jellempróba, sírlidérc (#172), fémbontó szójer (#150), bibircsók-óriás (#120), massza (#217), phua-kúp (#372), gátvakond (#57)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Jelentősen csökkentettünk a ryuku, yaurr, királyi és császári rúnák IQ követelményén.

Üzenet küldése a karakternek