34. forduló, 36. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 21. 15h:11'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,69] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 4 VP-t.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[85,70] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [86,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [87,70] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk jobb vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [80 pontot használtál fel, van még 128. Kapsz 32 VP-t.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[88,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy mély kutat. Észreveszel egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [89,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Nagy reccsenéssel a garokk belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. {támadása: 0.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bal karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az ork sámán fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 27 VP-t.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[91,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,74] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[20 pontot használtál fel, van még 40. Kapsz 8 VP-t.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [20 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 8 VP-t.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 1 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 6 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 73 keresed a 73. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 17, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 176 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 35. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 412/399 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 250/130 Pénz: 31518 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 125 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 920 TP-t kaptál. Jelenleg 34 930 TP-d van. A következő szinthez még 13 070 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Mallon, liumbe. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 12 dobófegyverek: 6

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
91,74 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 13
10. zene: 6 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 2 (+1)
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 4 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 sullár hólyag (#168) 5 szárnyas hernyó (#69) 7 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 1 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92
68
69
70
71
72
73
74
75
(85,70) Sheran rúnaköve, patak, 40. jellempróba, kérődző etra (#368)
(86,70) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(87,70) sörényes ubuk (#89), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, 24. jellempróba
(88,70) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, százfogú (#53), uzbányok (#102)
(89,71) oltár, garokk (#73)
(90,72) ork sámán (#345), Sheran oltár
(91,73) sullár (#101), oltár, 36. jellempróba
(91,74) 37. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek