348. forduló, 350. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 5. 9h:05'
EZ A 710. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD
711. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,88] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Astrid és Anton Andemon. Anton Andemon egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Használod a lélekkövet. A benne lévő szellem testet ölt, pont úgy néz ki, mint te! A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Anton Andemon próbálja megnyugtatni az izgatott porondmestert, de Shleff meg sem hallja a szavait. Nagyon izgatott az esti előadás miatt. Muris, rikítópiros felöltőt, és fehér lovaglónadrágot visel, no meg hosszúszárú bőrcsizmát. Vezetőtök mindenki nevében beszél vele. Eltelik pár perc felesleges szócsépléssel, aztán Shleff a lényegre tér. Shleff mindegyikőtöket kifaggatja, hogy tényleg jól ismeritek-e a vándorcirkuszt, és annak hangulatát. Nagyon aggódik, hogy ennyi néző előtt le tudjátok-e küzdeni majd a lámpalázatok. Te pár perc alatt tökéletesen bizonyítod, hogy nem először jársz cirkuszban. Szóbahozod a banyát, a nagyzsugás árnymanót, s az egyéb próbákat - ennyi tökéletesen elég Shleff meggyőzéséhez. Shleff még mindig nem tér rá az esti előadás részleteire. Szeretne egy próbát. Arra kér benneteket, hogy menjetek be a porondra, és az ott talált kerek vasdobogót dobáljátok egymásnak kicsit. Hadd lássa, milyen ügyesek és erősek vagytok! A vasdobogó nehéz ugyan, először majd beleroskadsz, de amint megtalálod rajta a fogást, nem lesz vele többé gond. Úgy érzed, sikerült elbűvölni Shleffet a teljesítményeddel.
- No, rendben van! - mondja Shleff. - Az előadás pontban nyolckor kezdődik, addig még van négy teljes óra. Öltözzenek át! Önök mostantól a Rettentő banda, Libertanból! Nem bánnám, ha gyorsan elkészülnének, mert még gyakorolnunk is kell. Erre vannak az öltözők. Ohó! Várjunk csak! Hányan is vannak, hadd lássam? Pont öten! A létszámellenőrzés után az öltözőkbe mentek, és magatokra erőltetitek a passzos akrobataruhákat. Néhányan közületek szabályosan röhögőgörcsöt kapnak. Szó, mi szó, ez a csíkos fellépőruha tényleg röhejes! De aztán hamar megszokjátok egymás látványát, megjön Shleff, és a porondra parancsol titeket. Rengeteget gyakoroltok. Gúlába állni, egymást oldalra kitartani izomból, a kisebbeket feldobni, aztán elkapni, és persze a libikókára ugorva a levegőbe felpattanni nem akármilyen teljesítmény. Ez valóban igazi művészet. Eleged is lett belőle egy életre! De legalább Shleff elégedett. Aztán eljön az este, és a nézőtér megtelik helybéliekkel, no meg kalandozókkal. Bár semmi pénzért be nem vallanátok, de nagyon izgultok. Aztán a zenekar rázendít, és megkezdődik az előadás. Az állatidomárok és a bűvész lép fel először, aztán rögtön utánuk egy bohócszám következik. A függöny mögül kukucskáltok, csak ismerős nehogy legyen a nézők között. Az egész kalandozó társadalom rajtatok fog röhögni! A nézőtér elsötétül, aztán varázspászma irányul a függönyre, a zenekar pedig tust húz. Ti jöttök! Az előadás tökéletesen sikerül. Mindent pont úgy csináltok, ahogyan a próbákon. A végső attrakciónál, a dobos perget, és síri csönd kíséri a mozdulatot, ahogyan a dobbantóról elrugaszkodva a felugró, botcsinálta akrobata a belőletek álló piramis csúcsára érkezik. Tratatataaam! A trombita felzeng, együtt a vastapssal. Megdicsőülten álltok ott, egymás nyakában, és kicsit átérzitek az artisták sikerét. Aztán már mennétek lefelé a porondról, mikor Shleff előlép, és elrikkantja magát:
- És most, kedves hölgyeim és uraim, a libertani Rettentő Banda híres késdobáló száma következik!
Miii? Késdobálás? Erről nem volt szó! - hüledeztek, de innen nincs kiút. Ha az extázisban éljenző tömeg nem kapja meg, amit ígértek nekik, ízekre szednek titeket! A feladatot Anton Andemon fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. A késdobáló szám alatt mindannyian nagyon izgultok, de szerencsére profi előadást láthatott a közönség. Mikor az utolsó kés is becsapódik a felállított falapba, és a csinos artistalány sértetlenül lép ki a körvonalát jelző kések közül, hatalmas ovációban tör ki a közönség! Nagyszerű előadás volt. Shleff integet, hogy elég volt a vastapsból, gyertek le a színpadról, és mikor levonultok az előadás a kígyóbűvölővel folytatódik. Gyorsan visszavedletek kalandozókká, és néhány perc múlva már Russlan igazgató úr sátrában várjátok a jutalmatokat. Ő megköszöni a fellépést, és dicséri az előadást, aztán felnyitja a hatalmas utazóládáját, és int, hogy csak bátran válogassatok!
Komoly vitát követően a kincsből neked 2 cirkuszi pergamen (ld. enc.), 1 agyértágító (ld. enc.), 1 esélynövelő és 666 arany jut. (Astrid 2 cirkuszi pergamennel, 1 erőserkentővel, 1 sejtfiatalítóval és 667 arannyal , Anton Andemon 2 cirkuszi pergamennel, 1 reflexélesítővel, 1 bűvészpálcával és 667 arannyal boldogabban távozhat.) Emlékezetes kaland volt, és biztos, hogy egyikőtök sem fogja eztán alábecsülni az artistahivatást. Kemény meló ez, estéről-estére ennyi néző előtt sikerrel szerepelni! Meg is egyeztek benne, hogy maradtok mindnyájan inkább a békés kalandozóéletnél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 20 000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 649.]
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+246 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1275. hetének nyerőszámai: 15, 23, 30. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 644.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 719 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 642.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 7. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 8. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 627.]

in 5001 0 259 leírod az 5001. kalandozónak a 259. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

ef 20 513 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 487.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 487.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi! {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 172 (limit: 240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19307.
[5 pontot használtál fel, van még 482.]

v 198 99 82 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

89 90 91
87
88
89
(90,88) cirkuszi fősátor (#714), zombi (#49)

[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Látsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 469.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a gyógyítás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 466.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+20 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 463.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork bérgyilász. {max. életpontja: 131-144.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 98-105.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb vállát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {max. életpontja: 276.} Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. {ereje: 29.}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [100,79] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+13.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy templomot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 436.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 406.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 376.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi támad rád. (ld. enc.) {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi jobb karját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a Notermanthi testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Notermanthi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec, egy nagy vaskulcs, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg tűzköpő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 5 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 171, gyógyulás: 35, összesen: -136 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy Thargodan mágus támad rád. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-880.} Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 126-135.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lee-MBO vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 16 szúró, 18 vágó, 25 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 199-218.}

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 174 (limit: 240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19537.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. {max. életpontja: 221-240.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [86 pontot használtál fel, van még 290.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[103,78] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontváz lord. {támadása: 33.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Trákin csákánya (ld. enc.). 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg. {támadása: 28.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 177 (limit: 240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19892.
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [104,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ha szabadon szállhat, könnyen észreveszed,
de ha egy szobában tartod, nehezen észleled.
Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 16 szúró, 28 vágó, 23 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összeakadsz Arl'brien. Egy Huddens alkarvédőjét, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy q. irtó medált, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {egészsége: 17.}
Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[23 pontot használtál fel, van még 267.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 2x 4d4+19.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza egyik karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy kis vaspajzs [kis vaspajzs ládikóba-> (100,80)-> 23 arany, -2 ÉP] és 3 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [45 pontot használtál fel, van még 222.]

m 4 mozogsz délre
[104,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nyelve nincs, de mindenről szól.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 208.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 2x 1d10+8.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza bal középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza hártyás szárnyát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 142, gyógyulás: 19, összesen: -123 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Hö - a kúp üres! A francba! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [45 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[103,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 grifftoll kesztyűt. [grifftoll kesztyű ládikóba-> (100,80)-> 165 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 179 (limit: 240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20132.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 154.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

szk 765 778 360 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 112.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 29, 3.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 490 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül.

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)
E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 349. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 29 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 42 (46) Támadás: 31 (33) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 478/387 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 801/442 Pénz: 6356 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 58/34 Pszi pont: 176/560 EFejl: 30
Eddig összesen 3079 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 920 TP-t kaptál. Jelenleg 2 872 450 TP-d van. A következő szinthez még 127 550 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6555 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/5 ütőfegyverek: 34/61 (+13%) lőfegyverek: 24/59 (+2%)
dobófegyverek: 22/92 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
103,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/54 (+11%) 2. nyomkövetés: 64/64 (+14%) 3. lopás: 5/0
4. mászás: 18/11 5. csapdakészítés: 24/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/51
7. gyógyítás: 46/70 (+1%) 8. titkosírás: 21/91 (+36%) 9. felderítés: 27/79 (+18%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 37/21 (+13%) 12. taumaturgia: 41/8 (+6%)
13. szerencsejáték: 8/30 14. versengés: 13/36 15. zene: 27/84 (+11%)
16. szörnyismeret: 49/34 17. pszi: 23/54 (+6%) 18. zárnyitás: 11/29
19. vadászat: 22/12 20. bányászat: 43/11 21. úszás: 8/50
22. főzés: 15/55 (+10%) 23. csapatmunka: 2/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 47.
Kész: 1, 9, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 2 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
18 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
1183 vasérc (#152) 2934 quwarg tojás (#360) 895 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 850 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 184 sallank karom (#128) 934 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 32 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 807 vas dobónyíl (#189)
$802 nyílvessző ($108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1181 isteni könnycsepp (#260) 70 megsemmisítő (#1540) $80 ezüstdarab ($326)
54 tolmokov-koktél (#351) 250 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124)
425 gyöngymangó (#135) 830 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148)
1 spiritusz (#170) 2 ugh méreg (#166) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
347 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 2 sáfránypor (#211)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105
77
78
79
80
81
82
83
(99,81) ork bérgyilász (#781), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,82) csodák kútja (#1096)
(100,78) oltár, Notermanthi (#257), Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(100,79) orgyilkos (#131), Fairlight oltár
(100,80) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,78) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), vérszomjas csüldő (#114), szubreális vámpír (#223), élőholt quwarg (#202)
(102,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 24. jellempróba, rájanyékek (#58), dermesztő lidérc (#645)
(103,78) művészi porolit (#720), Sheran oltár, csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202)
(103,80) Thargodan csontváz (#297), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(104,78) gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, élőholt quwarg (#202), Arl'brien (1189. kalandozó), massza (#217)
(104,79) Sheran oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, massza (#217)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek