347. forduló, 349. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 28. 9h:06'
EZ A 709. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD
710. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,67] koordinátán.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 719 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 7. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 8. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

ef 1 528 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 567.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy Thargodan csontváz! {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 156 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17570.
[5 pontot használtál fel, van még 562.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-69 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 557.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[109,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr templomot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 4d4+11.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17810.
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,67] Dombos terepre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A templomot Atalanta, Könny és Húsrágó Hídverő építette. - V.U. 23. év. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 43.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord. {max. életpontja: 151-170.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a csontváz lord fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 44, gyógyulás: 6, összesen: -38 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tükröt. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [107,68] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 11 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy drakolich áll veled szemben. {támadása: 38.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 93, gyógyulás: 13, összesen: -80 ÉP}

Második ellenfeled egy drakolich. {max. életpontja: 222-234.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 48 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 72, gyógyulás: 10, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 161 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18170.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [72 pontot használtál fel, van még 485.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[106,69] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 11.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy noth szellem. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

(Továbbmész...) [106,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi mester.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

A következő ellenfél egy drakolich. {védettsége: 32 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich farkát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 100, gyógyulás: 15, összesen: -85 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 163 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18410.

(Továbbmész...) [105,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 204-213.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy drakolich. {védettsége: 32 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 93, gyógyulás: 13, összesen: -80 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {támadása: 48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 165 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18650.
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 458.]

m 4 mozogsz délre
[105,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 449.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Megkötözve mindig szalad,
Kioldozva helyben marad.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {támadása: 26.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza dermedt torát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb középső lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a massza dermedt torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 66, gyógyulás: 10, összesen: -56 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos ónix masszavadító! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [45 pontot használtál fel, van még 404.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[104,72] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon templomot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. {támadása: 60.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 44 ütő ellen.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár. {max. életpontja: 156-165.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 167 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18890.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [103,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Vásárban nem veszed,
Szirupba nem teszed,
Még sincsen édesebb.
Észreveszel egy álomvirágot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. [23 pontot használtál fel, van még 381.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {egyik sebzési módja: 4x 2d4+17.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza nyálas sörényét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy fűszertartó és egy vasérc. 2 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 129, gyógyulás: 27, összesen: -102 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (100,80)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [45 pontot használtál fel, van még 336.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,73] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben. {támadása: 31.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz. {támadása: 48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Találsz nála 2 ezüstdarabot. [ezüstdarab ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 169 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19130.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 327.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

v 198 90 88 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
66
67
68
69
70
71
72
73
74
(102,73) zombi mester (#251), Thargodan csontváz (#297), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 48. jellempróba, oltár
(103,72) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Tharr oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)
(104,72) Sheran oltár, manaelementál (#290), zombi mester (#251), élőholt sullár (#216), szürke rinocérosz (#346)
(105,71) Dornodon oltár, oltár, quwarg harcos (#201), drakolich (#760), dermesztő lidérc (#645)
(105,72) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), massza (#217)
(106,69) proteinfecske (#139), Raia oltár
(106,70) Tharr rúnaköve, ryuku gárdista (#360), zombi mester (#251), drakolich (#760)
(107,68) szeppent rákfatty (#186), drakolich (#760), Leah oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, érclelőhely
(108,67) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), csontváz lord (#177)
(109,67) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202)
(110,67) Thargodan csontváz (#297)

[90,88] Síkság, továbbra is csak síkság.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szintszívó. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy óriás csontváz. {max. életpontja: 125-144.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 171 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19250.
Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.).
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 317.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 247.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 237.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

tk 9 5548 többszemélyes kaland 9 5548
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. A teljes csapat Anton Andemon vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 205.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 4, 23.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 489 pontot. A következő körben tehát 689 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 348. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 29 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 41 (45) Támadás: 31 (33) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 478/282 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 801/324 Pénz: 5343 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 58/43 Pszi pont: 176/596 EFejl: 30
Eddig összesen 3061 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 455 TP-t kaptál. Jelenleg 2 824 530 TP-d van. A következő szinthez még 175 470 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6526 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/5 ütőfegyverek: 34/48 (+20%) lőfegyverek: 24/57 (+3%)
dobófegyverek: 22/88 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
90,88 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/43 (+22%) 2. nyomkövetés: 64/50 (+8%) 3. lopás: 5/0
4. mászás: 18/11 5. csapdakészítés: 24/53 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/51
7. gyógyítás: 46/69 8. titkosírás: 21/55 (+34%) 9. felderítés: 27/61 (+6%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 37/8 (+20%) 12. taumaturgia: 41/2 (+10%)
13. szerencsejáték: 8/30 14. versengés: 13/22 15. zene: 27/73 (+11%)
16. szörnyismeret: 49/34 17. pszi: 23/48 (+22%) 18. zárnyitás: 11/29
19. vadászat: 22/12 20. bányászat: 43/11 (+10%) 21. úszás: 8/50
22. főzés: 15/45 (+10%) 23. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 47.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1137 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 2 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
18 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
1183 vasérc (#152) 2414 quwarg tojás (#360) 895 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 880 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 184 sallank karom (#128) 944 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 32 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 707 vas dobónyíl (#189)
$802 nyílvessző ($108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1181 isteni könnycsepp (#260) 70 megsemmisítő (#1540) $80 ezüstdarab ($326)
54 tolmokov-koktél (#351) 250 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124)
425 gyöngymangó (#135) 830 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 5 ugh méreg (#166)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
133 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony tüdő (#212) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 fűszertartó (#210) 5 gernim balzsam (#1894) 3 gyöngymangó (#135)
1 lidércesszencia (#1074) 1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 ónix masszavadító (#438) 3 rákfatty váladék (#333) 1 tükör (#43)
1 vasérc (#152) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91
87
88
89
(90,88) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek