Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 24. 12h:17' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 467 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: vv 28 209 0 | elmormolod a 28. varázslatot a 209. varázslatot |
bb 213 198 522 | beraksz a bankba a 213. tárgyat (198 darabot) |
hu 110 573 1739 | hulladék: 110 573 1739 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
tv 121 329 | támadó/véd. varázslat a 121. varázslatot a 329. varázslatot |
h 1271 205 | használod az 1271. tárgyat |
ffk 900 200 150 | felt.fv.kozkázata: 900 200 150 |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
ek 7 9 2 | t. energia kisütése: 7 9 2 |
vv 364 161 210 | elmormolod a 364. varázslatot a 161. varázslatot a 210. varázslatot |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
v 6 9999 40 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 27 | mozogsz 27 |
lm 33 38 37 | mozogsz 33 38 37 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a lélekorzó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lélekorzó testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a lélekorzó bal lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 55, gyógyulás: 87, összesen: +32 ÉP}
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc jobb vállát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pestisaura 14 ép-t sebez. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mágus nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mágus rothadó testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a zombi mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Karmait felemelve, a zombi mágus meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lélekorzó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lélekorzó fekete testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a lélekorzó jobb oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a lélekorzó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 57, gyógyulás: 83, összesen: +26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halottidéző foszló testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 159 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 216, gyógyulás: 87, összesen: -129 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 91, gyógyulás: 137, összesen: +46 ÉP}
lm 44 44 900 | mozogsz 44 44 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ffk 900 400 150 | felt.fv.kozkázata: 900 400 150 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon portestét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Bányászcsákánnyal jól megszurkálod az ősdentor nyakát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. Bányászcsákánnyal többször eltalálod az ősdentor testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 225, gyógyulás: 12, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [193,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Bányászcsákánnyal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 116, gyógyulás: 28, összesen: -88 ÉP}
v 181 188 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[188,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 270.]
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 230.]
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra támadsz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Bányászcsákánnyal megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 122, gyógyulás: 28, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [192,104] A síkság után kisebb hegyek következnek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy kreommat-liliomot. Találsz egy raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az orbitális mackósajt jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pestisaurád 5 sebzést okoz. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 633 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 68, gyógyulás: 98, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy Napsörény. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 102 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a Napsörény fehér hátát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Napsörény hófehér sörényét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Bányászcsákánnyal jól megszurkálod a Napsörény hófehér sörényét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a Napsörény hófehér sörényét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A pestisaura 18 ép-t sebez. Húsodat át- meg átjárja a Napsörény szarva. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Patájával a Napsörény többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Napsörény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Napsörény szarva [Napsörény szarva ládikóba-> (186,106)-> 440 arany, -2 ÉP]. 4 562 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 310, gyógyulás: 29, összesen: -281 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vámpírféreg. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg véres fejét. (8 támadással 203 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vámpírféreg nyakát. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a vámpírféreg farkát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált kisebb quwarg isten trófeát, és kiszedsz egy vámpírféreg trófeát. 15 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 585, gyógyulás: 50, összesen: -535 ÉP}
v 198 177 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 |
lm 6 6 900 | mozogsz 6 6 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
vtn 243 | varázslat tanulás: a 243. varázslatot |
m 1 6 5 | mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 210 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál anyagtalan testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a lélekelementál testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 104, gyógyulás: 215, összesen: +111 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Bányászcsákánnyal megdöfködöd az árnylord jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Bányászcsákánnyal megdöfködöd az árnylord testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az árnylord jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pestisaurád 18 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 96, gyógyulás: 24, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [362,68] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia angyala lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 339 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala fehér testét. (8 támadással 193 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia angyala fehér testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a Raia angyala testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 12 675 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 480, gyógyulás: 226, összesen: -254 ÉP}
szk 205 | keresed a 205. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
IDŐTORZÍTÁS (243. VARÁZSLAT) Ősi mágia, melyet csak a leghatalmasabb Thargodan mágusok ismernek. Segítségével úgy hosszabbítod meg az életedet, hogy lelassítod magad körül az idő folyását. A varázslat minden elmondásakor apró bemetszést végzel az idő szövetében: ezért aztán nem szabad túl gyakran használnod, legfeljebb körönként egyszer. A bemetszéshez egy mágikusan formázott aranyszikét használsz, emiatt a varázslat anyagi komponense 50 arany. A varázslat elmondása 10 TVP-be és 35 VP-be kerül, és hatása igen egyszerű: kapsz 30 TVP-t. |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY) A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
Erő: | 41 (63) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 50 (72) | Támadás: | 63 (67) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 43 (54) | Védekezés: | 100 (108) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 66/73 év |
Egészség: | 43 (56) | Életpont: | 882/679 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (65) | Varázspont: | 1675/364 | Pénz: | 38634 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 98/20 | Pszi pont: | 385/374 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/69 (+1%) | szúrófegyverek: | 19/88 (+20%) |
vágófegyverek: | *35/101 (+6%) | ütőfegyverek: | 42/73 (+3%) | lőfegyverek: | 37/83 (+3%) |
dobófegyverek: | 26/7 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (900%) << törpe szekerce (#1105) (400%) << bányászcsákány (#434) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
362,68 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 193,95 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/81 | 2. nyomkövetés: | 74/94 (+20%) | 3. lopás: | 4/19 |
4. mászás: | 20/87 | 5. csapdakészítés: | 27/89 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 28/19 (+6%) |
7. gyógyítás: | 16/51 | 8. titkosírás: | 18/46 | 9. felderítés: | 46/23 (+218%) |
10. szörnyidomítás: | 12/7 | 11. teológia: | 71/58 (+29%) | 12. taumaturgia: | 80/15 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 5/76 | 14. versengés: | 21/62 | 15. zene: | 19/67 |
16. szörnyismeret: | 59/53 | 17. pszi: | 75/84 (+1%) | 18. zárnyitás: | 35/30 |
19. vadászat: | 5/89 | 20. vitalitás: | 1/3 (+2%) | 21. bányászat: | 41/90 (+6%) |
22. testépítés: | 18/89 | 23. úszás: | 3/46 | 24. főzés: | 25/19 |
25. csapatmunka: | 6/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 13 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | vámpirizáció (#1) (9956,50) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
varázsenergia (#161) | pestisaura (#210) | áldomás (#6) (9999,40) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (teljesítve) |
3.) Ha el tudsz jutni a Sötét Földre, valószínűleg könnyű lesz megölni két ében hadurat. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 990 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 982 | kaja (#2) | 224 | mákrózsa virág (#56) | 131 | gyöngymangó (#135) | 262 | vasérc (#152) | 824 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 263 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 80 | sallank karom (#128) | 49 | csuklyavirág (#133) | 64 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 58 | kvazár (#244) | 285 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 28 | vas dobónyíl (#189) | 2 | csatabárd (#555) | 212 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | $2 | tatu dob ($234) | 2 | alligátorbőr (#661) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14506 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dentor vért (#573) | 1 | harci maszk (#1739) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | mithril (#352) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
6 | trikornis szarv (#198) | 1 | vapár ág (#110) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
19 | víz (#27) | 19 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 7 | madártoll (#112) | |||
27 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | zafír védőgyűrű (#532) |
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|