Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 15. 12h:18' EZ A 917. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 918. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: bb 2 100 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
* 3. KP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 4. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: h 697 1000 0 | használod a 697. tárgyat |
* 6. KP: vv 133 0 0 | elmormolod a 133. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 737 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
le 1549 | leveszed/lerakod az 1549. tárgyat |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
ft 9095 | támadod a 9095. kalandozót |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 8 3 2 | mozogsz északra, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra támadsz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a kronotapír testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a kronotapír jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Drag'kór bökővel megdöfködöd a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [200,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északra látsz egy tűzbokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 15 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [201,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy csápos otagi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 29 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a csápos otagi testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 38 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csápos otagi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 403 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított bal karját. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kitaszított testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a Kitaszított testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Kitaszított még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis méregelementál trófeát, és kiszedsz egy Kitaszított trófeát. 4 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [203,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 17 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [204,62] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy kék rakolits. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
vv 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a kísértetvarázsló bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 24 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [206,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy norpadolótika! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 raptor karmot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [207,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy tűzbokrot. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy kazmárt. Északra egy kihívás tornya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
vv 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
bb 239 391 69 | beraksz a bankba a 239. tárgyat (391 darabot) |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 3 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 5. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY) Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 40 (44) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 37 (49) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/163 év |
Egészség: | 38 (42) | Életpont: | 420/420 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (56) | Varázspont: | 881/31 | Pénz: | 4387 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 44/9 | Pszi pont: | 175/23 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/55 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 26/53 (+5%) |
vágófegyverek: | 1/31 | ütőfegyverek: | *27/100 (+4%) | lőfegyverek: | 28/85 (+5%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
208,62 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/95 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 101/18 (+22%) | 3. lopás: | 9/80 |
4. mászás: | 14/52 | 5. csapdakészítés: | 18/70 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/59 |
7. gyógyítás: | 67/95 | 8. titkosírás: | 4/85 | 9. felderítés: | 41/86 |
10. szörnyidomítás: | 12/36 | 11. teológia: | 38/52 (+31%) | 12. taumaturgia: | 54/22 (+46%) |
13. szerencsejáték: | 8/66 | 14. versengés: | 13/4 (+7%) | 15. zene: | 18/46 (+16%) |
16. szörnyismeret: | 10/44 | 17. pszi: | 20/2 (+2%) | 18. vadászat: | 29/57 |
19. bányászat: | 27/72 (+4%) | 20. úszás: | 16/13 | 21. főzés: | 4/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 77% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (58) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), átokmurgattyú (#225), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), pszi őselementál (#258), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | norpadolótika (#226) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2106 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 720 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 7 | Aurgir lándzsája (#1314) | 20 | esszenciakristály (#350) | 542 | jégszilánk (#1128) | 7053 | tükör (#43) | $460 | szent jogar ($150) | 1 | pókkarmok (#886) | 3 | fejsze (#1240) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 147 | sárkánypikkely (#292) | 27 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 1 | draklen csizma (#1301) | 1816 | őskristály-szilánk (#1525) | 3900 | varázskő (#305) | 4154 | quwarg tojás (#360) | 1368 | kaktuszbogyó (#429) | 118 | katonai kötszer (#1508) | 31410 | kaja (#2) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | Durghal pörölye (#1311) | 5 | Horsa hagyatéka (#1337) | 10 | quwarg katalizátor (#1535) | 171 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 325 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 27 | polip szívóka (#391) | |||
7 | pular kristály (#239) | 1 | raptor karom (#281) | 22 | szárnyas hernyó (#69) | |||
6 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 8 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 2 | tyrex csont (#280) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|