Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 11. 9h:33' EZ A 349. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 350. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
fker 2730 | K.T. fel. kérése a 2730. kalandozót |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [192,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Továbbmész...) [192,12] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Felfedeztél egy natali követ. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
lm 8 7 3 | mozogsz 8 7 3 |
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi az agyagelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 168 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tűzelementál testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 82, gyógyulás: 67, összesen: -15 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tűzelementál nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 66, gyógyulás: 69, összesen: +3 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 272 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás villámló testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszurkálod a viharóriás villámló testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a viharóriás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner Banyapók trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő viharóriás trófeát. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 301, gyógyulás: 247, összesen: -54 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (28 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
kpcs 3 3 | kapcsoló 3 |
lm 5 10 23 | mozogsz 5 10 23 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a jégelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 85, gyógyulás: 71, összesen: -14 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hegyi góliát testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 40, gyógyulás: 46, összesen: +6 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát oszlopos lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 11, gyógyulás: 45, összesen: +34 ÉP}
lm 28 32 40 | mozogsz 28 32 40 |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 136, gyógyulás: 112, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 32 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a tűzelementál bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tűzelementál testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszurkálod a tűzelementál lángoló testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a tűzelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 166, gyógyulás: 117, összesen: -49 ÉP}
kpcs 3 40 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Káoszkígyóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 18, gyógyulás: 83, összesen: +65 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Káoszkígyóval megbököd az ongóliant bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 127, gyógyulás: 111, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [193,10] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délnyugatra látsz egy borkonyó cserjét. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [192,11] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy hóhérbimbót. Délnyugatra nézve látsz egy gyíkfű csomót. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
im 0 5 | imádkozol |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 29, gyógyulás: 122, összesen: +93 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Káoszkígyóval kicsit megsebzed az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP], 29 arany és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 132, gyógyulás: 111, összesen: -21 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy gyöngymangó, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 111, gyógyulás: 106, összesen: -5 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval megérinted az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 89, gyógyulás: 103, összesen: +14 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval épp hogy megszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 88, gyógyulás: 104, összesen: +16 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 74 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY) A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik. |
DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY) Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték? |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem is érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj, mert a fiola úgysem átadható. |
Erő: | 38 (54) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 36 (45) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 41 (53) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/37 év |
Egészség: | 35 (39) | Életpont: | 577/504 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 47 (60) | Varázspont: | 842/69 | Pénz: | 6001 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 155/190 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 33/38 (+21%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/37 | dobófegyverek: | *29/100 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/54 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 61/92 (+10%) | 3. lopás: | 55/34 (+6%) |
4. mászás: | 10/37 | 5. csapdakészítés: | 21/46 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 48/18 (+44%) |
7. gyógyítás: | 85/7 (+17%) | 8. titkosírás: | 5/71 | 9. felderítés: | 23/63 (-488%) |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 75/97 (+71%) | 12. taumaturgia: | 53/73 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 6/9 | 14. versengés: | 23/94 | 15. zene: | 2/47 |
16. szörnyismeret: | 29/14 | 17. pszi: | 19/84 (+5%) | 18. zárnyitás: | 21/45 (+25%) |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 21/74 (+22%) |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (2x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | hajító csillag (#939) | |||
4 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
891 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | drakolder kulcs (#524) | |||
10 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 2 | manakristály (#500) | 1 | Mjölborg kalapácsa (#523) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | remák szív (#264) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szent jogar (#150) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |