Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 11. 9h:26' EZ A 382. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 383. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem bal karját. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 135, gyógyulás: 30, összesen: -105 ÉP}
v 181 188 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 554 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a smaragdgólem testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 396 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1132, sebződés: 606, gyógyulás: 79, összesen: -527 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 647.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
bb 94 248 2 | beraksz a bankba a 94. tárgyat (248 darabot) |
hh 1534 473 1639 | használod az 1534. tárgyat a 473. tárgyat az 1639. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 582 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 181 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az adamantit gólem bal vállát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod az adamantit gólem bal lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az adamantit gólem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Az adamantit gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Összetipor lábával. 73 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 413, gyógyulás: 137, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [205,114] Továbbra is síkságon vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg parafenomén. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 582 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 59, gyógyulás: 2, összesen: -57 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga díszes potrohát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a Quwargamanga testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a Quwargamanga testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg teleportgömb. 5094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [204,115] Síkság, továbbra is csak síkság. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított amniosz-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg ősmágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 4259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP]. 18953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 356, gyógyulás: 149, összesen: -207 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 123, gyógyulás: 18, összesen: -105 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus fejét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 5274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 80, gyógyulás: 2, összesen: -78 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 566 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [202,115] Még mindig füves síkságon vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Találsz egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 588 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 3520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg szellem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 291 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 48 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 155, gyógyulás: 112, összesen: -43 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 574 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 599 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,115] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Quwargamanga. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 523 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [198,115] Tovább barangolsz a fák között. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-18 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg nagymester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 546 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus nyakát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 5478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem bal karját. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 138, gyógyulás: 96, összesen: -42 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
v 198 272 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[272,107] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított csillagbozótost. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
ek 503 198 27 | t. energia kisütése: 503 198 27 |
[198,27] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 574 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 50 511 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
Erő: | 52 (63) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 49 (67) | Támadás: | 60 (64) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 49 (61) | Védekezés: | 88 (96) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/11 év |
Egészség: | 49 (59) | Életpont: | 793/560 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 49 (64) | Varázspont: | 2300/1302 | Pénz: | 25897 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 261/131 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 38/20 (+9%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 32/76 (+7%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,27 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 272,107 |
Kedvenc táborhely: 198,27 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/98 (+78%) | 2. nyomkövetés: | 66/71 (+55%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 26/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/34 | 6. gyógyítás: | 59/17 (+23%) |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 22/98 | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 79/26 (+2%) | 11. taumaturgia: | 183/30 (+16%) | 12. versengés: | 16/52 (+8%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 2/0 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 7/88 | 17. pszi: | 35/41 (+16%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 25/61 |
22. úszás: | 12/24 | 23. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | armageddon (#218, 100 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,38,4) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | fényaura II (#352) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 645, pontszámod: 8308. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 904 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 153 | kaja (#2) | 6 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | pszi kő (#248) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
242 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 4 | quwarg tojás (#360) | 1 | vas dobónyíl (#189) |