Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 4. 10h:49' EZ A 780. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 781. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 168. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 68 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 25, gyógyulás: 25, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2286 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 14, gyógyulás: 38, összesen: +24 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 243 363 112 | elmormolod a 243. varázslatot a 363. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
v 15 36 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 36 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
t 227 312 351 | támadod a 227. szörnyet a 312. szörnyet a 351. szörnyet |
t 326 690 694 | támadod a 326. szörnyet a 690. szörnyet a 694. szörnyet |
v 84 227 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 11 életpontot. A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 63, gyógyulás: 73, összesen: +10 ÉP}
h 1268 758 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Éjvadász jobb első lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az Éjvadász testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az Éjvadász testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vámpírölővel többször eltalálod az Éjvadász testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az Éjvadász testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 43 életpontot vesztettél. Páncélod 47 életpontot sebez ellenfeleden. Az Éjvadász félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Páncélod 53 életpontot sebez ellenfeleden. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 412, gyógyulás: 463, összesen: +51 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 40 életpontot. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 36 életpontot. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 325, gyógyulás: 452, összesen: +127 ÉP}
ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
ve 269 10 | megveszed a 269. tárgyat 10 |
kt 347 2 | elkészíted a 347. tárgyat (2 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a méregféreg testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 25 életpontot. Vámpírölővel megérinted a méregféreg fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a méregféreg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 30 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 18483 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 236, gyógyulás: 279, összesen: +43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). T'vadar tőrével kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 4 életpontot. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9103 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 34, gyógyulás: 134, összesen: +100 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón farkát. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a zafír drakón testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a zafír drakón testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a zafír drakón nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Páncélod 11 életpontot sebez ellenfeleden. A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Páncélod 6 életpontot sebez ellenfeleden. A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 11706 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 181, gyógyulás: 210, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg póklábát. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a taalru herceg jobb vállát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13830 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+500 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1202, sebződés: 63, gyógyulás: 78, összesen: +15 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
m 4 1 | mozogsz délre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védett meg.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 125 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 65 életpontot vesztettél. Páncélod 37 életpontot sebez ellenfeleden. Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 10 életpontot. Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Páncélod 27 életpontot sebez ellenfeleden. Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 70 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 33 életpontot. Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 10 életpontot. A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Páncélod 24 életpontot sebez ellenfeleden.
Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 29054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 706, gyógyulás: 330, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [345,74] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (57 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az ezerszemű bestia jobb vállát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +12% vitalitás.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Páncélod 9 életpontot sebez ellenfeleden. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Vámpírölővel épp hogy megszúrod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az ezerszemű bestia jobb csápját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 95 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +12% vitalitás.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 8 életpontot. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Támadása közben ellenfeled is sebződik 6 életpontot. Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Támadása közben ellenfeled is sebződik 3 életpontot. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 10 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 33 arany, egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 25165 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 720, gyógyulás: 424, összesen: -296 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Végleg elfelejtetted állatvédelem nevű varázslatodat. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a térfaló testét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a térfaló testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a térfaló testét. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A térfaló csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (4 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-15 TVP). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 56 életpontot. Vámpírölővel megérinted a térfaló testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a térfaló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A térfaló csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (4 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-23 TVP). Támadása közben ellenfeled is sebződik 61 életpontot. A térfaló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany, egy királyi korona, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP]. 23463 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 497, gyógyulás: 360, összesen: -137 ÉP}
(Továbbmész...) [346,72] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
(Továbbmész...) [346,71] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. (Önanalízis: +10% mászás.) Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok jobb lábát. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a káoszbajnok testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Páncélod 12 életpontot sebez ellenfeleden. A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11343 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 53, gyógyulás: 170, összesen: +117 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11671 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 43, gyógyulás: 168, összesen: +125 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró kosfejét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró jobb karját. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 14 életpontot. Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 4 életpontot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 19581 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 190, gyógyulás: 206, összesen: +16 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az ősöreg góliát testét. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Páncélod 44 életpontot sebez ellenfeleden. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed az ősöreg góliát jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 41 életpontot. Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. 26100 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2320, sebződés: 367, gyógyulás: 388, összesen: +21 ÉP}
v 198 363 4 | elmormolod a 198. varázslatot |
[363,4] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Raia angyala fehér testét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a Raia angyala testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Páncélod 17 életpontot sebez ellenfeleden. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 14 életpontot. A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 17915 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 131, gyógyulás: 179, összesen: +48 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3777 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 64, gyógyulás: 118, összesen: +54 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 260 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus fejét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a Thargodan mágus jobb oldalát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP]. 14134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 310, gyógyulás: 181, összesen: -129 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb karját. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 11 életpontot. A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 15492 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 168, gyógyulás: 187, összesen: +19 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat -13 pontért |
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat -13 pontért |
ÉJVADÁSZ (502. SZÖRNY) Misztrosz, mielőtt még ro'galhalnak választották volna, különös háziállatra tett szert a pusztaságokon tett vándorlásai során: rálelt Éjvadászra, az akkoriban lesoványodott ében tigrisre. Hamar megtalálták az összhangot, és egy igen erős asztrális kapocs alakult ki közöttük. Éjvadász szinte kezes báránynak tűnt az ő irányítása alatt, a törzs többi tagját viszont soha nem engedte közel magához. Amikor a triklem drakolderek véget vetettek gyöngyöző barátságuknak, Éjvadász újra a puszták kóborló réme lett, jelleme agresszívabbá és eltökéltebbé vált. Talán még mindig gazdája gyilkosát keresve járja a rónákat. Ne is álmodj róla, hogy Éjvadászt valaha is fogságba ejtheted, és beidomíthatod a szolgálatodra, hiszen ez egymillió kalandorból, ha egynek sikerülhetne... |
TÉRFALÓ (783. SZÖRNY) A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott. |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
Erő: | 49 (58) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (48) | Támadás: | 105 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 38 (42) | Védekezés: | 119 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/56 év |
Egészség: | 34 (47) | Életpont: | 802/1046 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (60) | Varázspont: | 2608/238 | Pénz: | 6884 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 84/9 | Pszi pont: | 475/86 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 44/7 (+6%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 21/25 (+4%) |
dobófegyverek: | 36/86 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/99 | 2. nyomkövetés: | 67/22 (+30%) | 3. mászás: | 22/37 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 22/78 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/0 | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/23 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 132/37 (+122%) | 11. taumaturgia: | 128/68 (+63%) | 12. szerencsejáték: | 6/28 |
13. versengés: | 21/91 | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 20/10 | 17. pszi: | 49/2 (+99%) | 18. zárnyitás: | 24/63 |
19. vadászat: | 19/9 | 20. vitalitás: | 2/77 (+24%) | 21. bányászat: | 30/52 (+7%) |
22. testépítés: | 4/58 | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 15/68 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), halálelementál (#279), nekrit parazita (#787) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (180,49,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
Morgan rúnája (#363) | az elme hatalma (#123) | fürkésző szemek (#213) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | tűzgolyó (#155) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét ölész (#314) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ryuku gólem (#394) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
szárazság (#48) | >> | nők (#999) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Quwaxotix (#961) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | sötét ölész (#314) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 45 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 76 TU. szükséges még: 34 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1252 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manakristály (#500) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
20 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aranytű (#272) | 3 | csalánvirág (#582) | |||
6 | fáklya (#36) | 1 | galachmit (#310) | 23 | kaja (#2) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nehezék (#258) | 4 | purifikátor háj (#269) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | súlyzó (#347) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex amulettje (#607) |