Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 13. 15h:10' EZ A 916. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 917. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: bb 2 100 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
* 3. KP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 4. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: h 697 1000 0 | használod a 697. tárgyat |
* 6. KP: vv 133 0 0 | elmormolod a 133. varázslatot |
cir 58 | vándorcirkusz látogatása 58 |
ek 116 77 58 | t. energia kisütése: 116 77 58 |
bb 280 56 244 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (56 darabot) |
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 8 2 3 | mozogsz északra, keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a vezérfarkas jobb karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vezérfarkas bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vezérfarkas testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 313, gyógyulás: 0, összesen: -313 ÉP}
(Továbbmész...) [193,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tud Ákos egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (211 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. (ld. enc.) - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronotapír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír farkát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a kronotapír bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [194,62] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mantikór. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb és egy ezüst kulcs. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [196,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [197,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a kronotapír farkát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a kronotapír bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 1 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [199,61] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 2 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a darázsfelhő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
ef 25 | energia fejlesztése 25 |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 3 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 39 (43) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 37 (49) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/163 év |
Egészség: | 38 (42) | Életpont: | 422/347 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (56) | Varázspont: | 875/182 | Pénz: | 4395 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 44/19 | Pszi pont: | 169/284 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/55 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 26/48 (+7%) |
vágófegyverek: | 1/31 | ütőfegyverek: | 27/96 (+7%) | lőfegyverek: | 28/80 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/84 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 100/96 (+17%) | 3. lopás: | 9/80 |
4. mászás: | 14/52 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 18/63 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/59 (+8%) |
7. gyógyítás: | 67/95 (+2%) | 8. titkosírás: | 4/85 | 9. felderítés: | 41/86 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 12/36 (+6%) | 11. teológia: | 38/21 (+41%) | 12. taumaturgia: | 53/76 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 8/66 (+7%) | 14. versengés: | 12/97 (+8%) | 15. zene: | 18/30 (+22%) |
16. szörnyismeret: | 10/44 | 17. pszi: | *19/100 | 18. vadászat: | 29/57 (+3%) |
19. bányászat: | 27/68 (+33%) | 20. úszás: | 16/13 | 21. főzés: | 4/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 77% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (58) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), átokmurgattyú (#225), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), pszi őselementál (#258), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | norpadolótika (#226) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2106 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 720 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 7 | Aurgir lándzsája (#1314) | 20 | esszenciakristály (#350) | 542 | jégszilánk (#1128) | 7053 | tükör (#43) | $460 | szent jogar ($150) | 1 | pókkarmok (#886) | 3 | fejsze (#1240) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 147 | sárkánypikkely (#292) | 27 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 1 | draklen csizma (#1301) | 1816 | őskristály-szilánk (#1525) | 3900 | varázskő (#305) | 4154 | quwarg tojás (#360) | 1368 | kaktuszbogyó (#429) | 118 | katonai kötszer (#1508) | 31420 | kaja (#2) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | Durghal pörölye (#1311) | 5 | Horsa hagyatéka (#1337) | 10 | quwarg katalizátor (#1535) | 171 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 325 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
346 | arany (#50) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 3 | kvazár (#244) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 3 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|