345. forduló, 347. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 8. 12h:13'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AUTHORICUS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Morgan sipkáját (500 arany kikiáltási áron), 1 kőkést (16 arany kikiáltási áron), 1 esszenciakristályt (333 arany kikiáltási áron), 1 zafír erőövet (99 arany kikiáltási áron), 8 sáfrányport (666 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 Pusztítás Botja (eladási ár: 170 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 1 mithril láncing (eladási ár: 355 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 2 bunthar bőr (eladási ár: 666 arany, ebből a kezelési költség: 53 arany) ellenértékét.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+488 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 658. hetének nyerőszámai: 3, 7, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 608.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]

ek 7 9 5 t. energia kisütése: 7 9 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 felderítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 600.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba könnyűnek tűnik: egy élőholt quwarg megölése a feladatod.

Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy csontváz lord leöléséből áll a próba.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varlbrakonlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Egy óriásféreg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gránitvállú Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy halálosztó kain!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain bal karját. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallópjiusbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy káoszteknőcöt!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a káoszteknőc bal oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a káoszteknőc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a káoszteknőc, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A káoszteknőc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 79, gyógyulás: 39, összesen: -40 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Duirgan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Le kell ölnöd egy gránitelementált. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 540.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Kacagsz a feladaton, és rutinos játékosként pár kör alatt elnyered a kalandmester zsetonjait. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimkultúrhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. Az aránylag könnyű feladat a lopás szakértelmedet teszi próbára. A terem közepén három bibircsók-óriás kártyázik, hatalmas kőlapokat használva, és az egyikük zsákját kell elemelned. Hangtalanul odalopakszol, felemeled a zsákot (öh, de nehéz!), aztán usgyi. Olyan gyors és csendes voltál, hogy az óriások nem vettek észre. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 510.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklóptúr". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenlena. A feladatod a következő. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 480.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,44] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Jól kivehetőek a távolban.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 475.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval jól megszúrod a magger testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a magger fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 37, gyógyulás: 10, összesen: -27 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 445.]

v 198 193 14 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,44) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), magger (#747)
(187,44) élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177), óriásféreg (#171), halálosztó kain (#168), káoszteknőc (#235), gránitelementál (#205)

[193,14] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északra egy Thargodan csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 435.]

v 181 188 104 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,14) szutykos remákok (#191)

[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.

[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 425.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 420.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

lm 4 mozogsz 4
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő felejtés varázslatot.
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns patkány. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány nyakát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}


Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}


Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 23, gyógyulás: 135, összesen: +112 ÉP}

Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő állatvédelem varázslatot.
[9 pontot használtál fel, van még 411.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 61 43 16 mozogsz 61 43 16
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 18 mozogsz 18
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 391.]

kpcs 3 18 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 23 28 28 mozogsz 23 28 28
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 391.]

kpcs 3 28 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 45 mozogsz 45
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 391.]

t 279 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 45 33 mozogsz 45 33
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 391.]

kpcs 3 33 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 389.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 6 5 5 mozogsz 6 5 5
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő tulajdonságpajzs varázslatot.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.]
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő áldomás varázslatot.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [5. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány farkát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 202, gyógyulás: 114, összesen: -88 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a csontgólem fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a csontgólem bal vállát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 215, gyógyulás: 119, összesen: -96 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.)
Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csontgólem bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 220, gyógyulás: 122, összesen: -98 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.)
[18 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 5 5 1 mozogsz 5 5 1
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 201, gyógyulás: 116, összesen: -85 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [5. PONT.] Egy csontgólem lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 265, gyógyulás: 130, összesen: -135 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.)
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.]
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT]
Elhagyod a kriptát.
[15 pontot használtál fel, van még 351.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 1346 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 748 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 301.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 348. játékheted és a 346. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[187,105] Továbbmész a város utcáján.

Van itt egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr földi és égi helytartója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy haramakit, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. (Auralátás: Enrico Caravadallo - 2525. kalandozó)

(Továbbmész...) [185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (637. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 286.]

be 637 3 bemész a 637. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[186,107] Még mindig a városban vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.).
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy dombi óriásyeti trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. (Auralátás: Harrison Fire - 3366. kalandozó)

(Továbbmész...) [187,107] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight híveié.

Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 mópat tetem (ld. enc.). Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [188,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 266.]

m 1 mozogsz északkeletre
[189,106] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.


(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol N.C. Brave letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (1 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [9 pontot használtál fel, van még 257.]

hh 50 50 50 használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

hh 50 50 50 használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

hh 50 50 50 használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

hh 50 50 50 használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 246.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 242.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 237.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 18, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a csataremák. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 487 pontot. A következő körben tehát 687 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 346. fordulód.

Erő: 38 (54) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 36 (45) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 40 (52) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 31/37 év
Egészség: 35 (39) Életpont: 577/303 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 47 (60) Varázspont: 842/170 Pénz: 2731 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 155/189 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 5
Eddig összesen 2196 szörnyet (13 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 37479 TP-t kaptál. Jelenleg 2417239 TP-d van. A következő szinthez még 182761 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 33/17 (+11%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/37 dobófegyverek: 29/88 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/38 (+300%) 2. nyomkövetés: 61/82 3. lopás: 55/28 (+308%)
4. mászás: 10/37 5. csapdakészítés: 21/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 47/74 (+325%)
7. gyógyítás: 84/90 8. titkosírás: 5/71 (+9%) 9. felderítés: 28/51 (+506%)
10. szörnyidomítás: 18/14 11. teológia: 75/26 (+33%) 12. taumaturgia: 53/68 (+16%)
13. szerencsejáték: 6/9 (+7%) 14. versengés: 23/94 15. zene: 2/47
16. szörnyismeret: 29/14 (+3%) 17. pszi: 19/79 (+8%) 18. zárnyitás: 21/20 (+300%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/19 (+11%) 21. bányászat: 21/52
22. úszás: 9/38 23. főzés: 10/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (2x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28)
tolvajvér (#364) hatalomvarázs (#220) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> Tb.gátló Vlagyimir (#6666)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
223 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyógykenőcs (#313)
2 hajító csillag (#939) 6 kaja (#2) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 isteni könnycsepp (#260) 5 mópat tetem (#584) 1 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,107) piroslámpás ház (#637), Elenios oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623)
(187,105) olimpiai aréna (#635)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,104) a 171. labirintus bejárata, mutáns patkány (#373), bolyongó lidérc (#388), csontgólem (#392)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689)
(189,106) csodák kútja (#1096), N.C. Brave (5622. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek