Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 8. 12h:13' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
ek 7 9 5 | t. energia kisütése: 7 9 5 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain bal karját. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a káoszteknőc bal oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a káoszteknőc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a káoszteknőc, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A káoszteknőc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 79, gyógyulás: 39, összesen: -40 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval jól megszúrod a magger testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a magger fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 37, gyógyulás: 10, összesen: -27 ÉP}
v 198 193 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,14] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 4 | mozogsz 4 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány nyakát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 23, gyógyulás: 135, összesen: +112 ÉP}
kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
lm 61 43 16 | mozogsz 61 43 16 |
lm 18 | mozogsz 18 |
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 23 28 28 | mozogsz 23 28 28 |
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 45 | mozogsz 45 |
t 279 | támadod a 279. szörnyet |
lm 45 33 | mozogsz 45 33 |
kpcs 3 33 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
lm 6 5 5 | mozogsz 6 5 5 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány farkát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 202, gyógyulás: 114, összesen: -88 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a csontgólem fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a csontgólem bal vállát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 215, gyógyulás: 119, összesen: -96 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csontgólem bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 220, gyógyulás: 122, összesen: -98 ÉP}
lm 5 5 1 | mozogsz 5 5 1 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 201, gyógyulás: 116, összesen: -85 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a csontgólem testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 265, gyógyulás: 130, összesen: -135 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
vi 8 3 30 | viselkedésed: 8 3 30 |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ext | visszadátumozás kérelem |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették.
be 637 3 | bemész a 637. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,107] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight híveié.
(Továbbmész...) [188,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
m 1 | mozogsz északkeletre |
hh 50 50 50 | használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat |
hh 50 50 50 | használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat |
hh 50 50 50 | használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat |
hh 50 50 50 | használod az 50. tárgyat az 50. tárgyat az 50. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
MÓPAT TETEM (584. TÁRGY) Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb! |
Erő: | 38 (54) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 36 (45) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 40 (52) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/37 év |
Egészség: | 35 (39) | Életpont: | 577/303 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 47 (60) | Varázspont: | 842/170 | Pénz: | 2731 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 155/189 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 33/17 (+11%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/37 | dobófegyverek: | 29/88 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/38 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 61/82 | 3. lopás: | 55/28 (+308%) |
4. mászás: | 10/37 | 5. csapdakészítés: | 21/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 47/74 (+325%) |
7. gyógyítás: | 84/90 | 8. titkosírás: | 5/71 (+9%) | 9. felderítés: | 28/51 (+506%) |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 75/26 (+33%) | 12. taumaturgia: | 53/68 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 6/9 (+7%) | 14. versengés: | 23/94 | 15. zene: | 2/47 |
16. szörnyismeret: | 29/14 (+3%) | 17. pszi: | 19/79 (+8%) | 18. zárnyitás: | 21/20 (+300%) |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/19 (+11%) | 21. bányászat: | 21/52 |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (2x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
223 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | hajító csillag (#939) | 6 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | mópat tetem (#584) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) |