343. forduló, 345. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 26. 15h:06'
EZ A 709. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
710. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,37] koordinátán.
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked egy antilopbőrt [antilopbőr ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP]. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1274. hetének nyerőszámai: 22, 7, 29. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gorombilla fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. [lapockacsont ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 538.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 719 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 7. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 8. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 521.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 513.]

dd 11 4 107 eldobod a 11. tárgyat a 4. tárgyat a 107. tárgyat
Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 1 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

d 92 3 eldobod a 92. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

bb 85 70 351 beraksz a bankba a 85. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 15 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 14 tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[124,38] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 57.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {max. életpontja: 221-240.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [125,39] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 32.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+23.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [126,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. {támadása: 30.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi mester. {támadása: 31.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 49 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 25 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 122 (limit: 205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13390.
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 486.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[127,41] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. {max. életpontja: 126-135.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi mester áll veled szemben. {max. életpontja: 307-336.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz lord. {támadása: 33.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 55 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 82, gyógyulás: 6, összesen: -76 ÉP}

Találsz nála 6 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 124 (limit: 205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13630.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Teleeszed magad. (-3 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [127,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 24.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [128,43] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a földsárkány bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. {támadása: 34.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [45 pontot használtál fel, van még 441.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[129,44] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontváz lord áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {támadása: 29.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (140,61)-> 24 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 126 (limit: 205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13875.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [130,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 65-70.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 417.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[129,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi mester. {támadása: 32.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+22.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb hátsó lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 105, gyógyulás: 15, összesen: -90 ÉP}

Találsz nála 3 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 128 (limit: 205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14125.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy grok-képződmény van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [128,47] Továbbra is síkságon vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {támadása: 49.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+24.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 399.]

id 103 40 idomítod a 103. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

szk 778 18 19 keresed a 778. szörnyet a 18. szörnyet a 19. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

ef 15 528 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 282.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 6, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 685 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 29 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 41 (45) Támadás: 31 (33) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 478/430 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 795/35 Pénz: 4637 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 58/0 Pszi pont: 176/602 EFejl: 30
Eddig összesen 2983 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 275 TP-t kaptál. Jelenleg 2 687 264 TP-d van. A következő szinthez még 312 736 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6526 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/5 ütőfegyverek: *33/100 (+1%) lőfegyverek: 24/49
dobófegyverek: 22/54 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
128,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/77 (+66%) 2. nyomkövetés: 63/93 (+5%) 3. lopás: 5/0
4. mászás: 18/8 5. csapdakészítés: 24/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/28
7. gyógyítás: 46/69 8. titkosírás: 21/21 9. felderítés: 27/49
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 36/41 (+10%) 12. taumaturgia: 40/82 (+2%)
13. szerencsejáték: 8/30 14. versengés: 13/22 15. zene: 27/29 (+11%)
16. szörnyismeret: 48/81 (+33%) 17. pszi: 23/22 (+1%) 18. zárnyitás: 11/24
19. vadászat: 22/12 20. bányászat: 42/79 (+16%) 21. úszás: 8/50
22. főzés: 15/35 (+10%) 23. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 47.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 95 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1172 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 2 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
18 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
1083 vasérc (#152) 2414 quwarg tojás (#360) 895 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 880 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 184 sallank karom (#128) 944 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 32 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 707 vas dobónyíl (#189)
802 nyílvessző (#108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1181 isteni könnycsepp (#260) 70 megsemmisítő (#1540) $80 ezüstdarab ($326)
54 tolmokov-koktél (#351) 250 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124)
425 gyöngymangó (#135) 830 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 14 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 3 kötél (#92) 1 mocsári penke (#148)
3 óndarab (#85) 15 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
1 sáfránypor (#211) 14 tolmokov-koktél (#351) 1 ugh méreg (#166)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 6 angyalok gyűrűje (#529) 1 éjkő (#2369)
1 elkarog szőr (#665) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gromak bőr (#268)
1 lidércesszencia (#1074) 1 nyílvessző (#108) 1 pular kristály (#239)
1 ramit kő (#226) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129 130 131
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
(124,38) 49. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(125,39) nekrofun (#173), Tharr oltár, 31. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(126,40) quwarg harcos (#201), zombi mester (#251), hegymélyi lidérc (#7084), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(127,41) bibircsók-óriás (#120), zombi mester (#251), csontváz lord (#177), érclelőhely
(127,42) fémbontó szójer (#150), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(128,43) vaskohó (#155), érclelőhely, földsárkány (#359)
(128,47) dermesztő lidérc (#645), oltár, 24. jellempróba
(129,44) Raia rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202)
(129,46) zombi mester (#251), drakolich (#760), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 37. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szent tölgyfa (#393)
(130,45) 33. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek