Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 21. 15h:11' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 467 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: vv 28 209 0 | elmormolod a 28. varázslatot a 209. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ek 273 1 24 | t. energia kisütése: 273 1 24 |
ek 273 2 26 | t. energia kisütése: 273 2 26 |
v 1 9999 50 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1894 5 | használod az 1894. tárgyat |
ek 7 5 98 | t. energia kisütése: 7 5 98 |
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
vv 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
209 | 210 | 211 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 833 | bemész a 833. épületbe |
be 833 222 | bemész a 833. épületbe |
m 1 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz jobb hátsó lábát. (8 támadással 258 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a kamionoszaurusz fejét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny megtipor. 124 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kamionoszaurusz bal oldalát. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny megtipor. 99 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 amnioszt. 10 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 439, gyógyulás: 481, összesen: +42 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 869 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kaktuszbogyó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [209,76] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
l 6143 2 | lopsz a 6143. kalandozótól a 2. tárgyat |
l 6140 2 | lopsz a 6140. kalandozótól a 2. tárgyat |
l 6137 2 | lopsz a 6137. kalandozótól a 2. tárgyat |
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
208 | 209 | 210 | 211 | |
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz szügyét. (8 támadással 207 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 126 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kentaurusz fejét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a kentaurusz bal első lábát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 94 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával meghorzsolod a kentaurusz szügyét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny megtipor. 91 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 7 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 439, gyógyulás: 297, összesen: -142 ÉP}
l 8 2 | lopsz a 8. fajúaktól a 2. tárgyat |
v 181 188 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[188,59] Lakott területre érkeztél.
m 1 | mozogsz északkeletre |
l 6105 2 | lopsz a 6105. kalandozótól a 2. tárgyat |
l 6135 2 | lopsz a 6135. kalandozótól a 2. tárgyat |
l 6138 2 | lopsz a 6138. kalandozótól a 2. tárgyat |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[183,33] Lakott területre érkeztél. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 160, gyógyulás: 224, összesen: +64 ÉP}
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 22 27 32 | mozogsz 22 27 32 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér bal oldalát. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a vámpírdenevér vértől piros fejét. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 209, gyógyulás: 13, összesen: -196 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér vértől piros fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a vámpírdenevér bal szárnyát. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 203, gyógyulás: 13, összesen: -190 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar bal karját. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos varkaudar jobb lábát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával meghorzsolod a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 370, gyógyulás: 351, összesen: -19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (8 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar che-pap jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 477, gyógyulás: 481, összesen: +4 ÉP}
lm 30 205 6 | mozogsz 30 205 6 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 209, gyógyulás: 13, összesen: -196 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 206, gyógyulás: 15, összesen: -191 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar testét. (8 támadással 201 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos varkaudar testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a púpos varkaudar bal lábát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával néhányszor megcsapod a púpos varkaudar nyakát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a púpos varkaudar nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1198, sebződés: 395, gyógyulás: 346, összesen: -49 ÉP}
lm 11 13 205 | mozogsz 11 13 205 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar testét. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a púpos varkaudar jobb lábát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a púpos varkaudar bal lábát. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával többször eltalálod a púpos varkaudar bal oldalát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a púpos varkaudar jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 353, gyógyulás: 353, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér jobb oldalát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a vámpírdenevér jobb szárnyát. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 210, gyógyulás: 14, összesen: -196 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jókora púpját. (8 támadással 222 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos varkaudar bal oldalát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a púpos varkaudar jókora púpját. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a púpos varkaudar testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a púpos varkaudar bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 359, gyógyulás: 348, összesen: -11 ÉP}
lm 20 2 | mozogsz 20 2 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 215 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a púpos varkaudar nyakát. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a púpos varkaudar bal lábát. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával megpöccinted a púpos varkaudar jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a púpos varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 419, gyógyulás: 336, összesen: -83 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 231 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar jókora púpját. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával megpöccinted a púpos varkaudar bal oldalát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a púpos varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 340, gyógyulás: 324, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér testét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 201, gyógyulás: 12, összesen: -189 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 26 29 205 | mozogsz 26 29 205 |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar testét. (8 támadással 214 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a púpos varkaudar jobb lábát. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával többször eltalálod a púpos varkaudar testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 416, gyógyulás: 364, összesen: -52 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jókora púpját. (8 támadással 209 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar jobb oldalát. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával néhányszor megcsapod a púpos varkaudar fejét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a púpos varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 398, gyógyulás: 72, összesen: -326 ÉP}
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 229 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar testét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a púpos varkaudar jobb oldalát. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával néhányszor megcsapod a púpos varkaudar fejét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 403, gyógyulás: 73, összesen: -330 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
lm 11 15 17 | mozogsz 11 15 17 |
lm 21 22 | mozogsz 21 22 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
LOPÁS Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
VÁMPÍRDENEVÉR (702. SZÖRNY) Ahhoz, hogy fegyvered egyetlen csapásával leüsd őket, túlságosan is jóllakottnak, és életük teljében lévőnek tűnnek ezek a hosszúfogú denevérek. Ahhoz viszont, hogy ne keltse fel érkezésed a vámpírdenevérek figyelmét, soha nem elég jóllakottak. Nem tudni pontosan, hogy e romvárosok kietlen zugaiban tespedő állatok valójában honnan is szerzik be mindennapi eledelüket, de nagyon gyanúsnak látszik, hogy az erre tévedt kalandozók vére képezi életben maradásuk alapját. Még ha jellemed gonosz is, ezt te sem hagyhatod szó nélkül. Ezért javaslom hát, hogy te is végy részt tevékenyen a vámpírdenevér faj kiirtását célzó tervek realizálásában. Ja és még valami, amit talán mondanom se kellene: a vámpirizáció varázslat nem működik, míg ezzel a lénnyel csatázol. |
PÚPOS VARKAUDAR (703. SZÖRNY) Sok jó kalandozó lelte már halálát amiatt, hogy ennek a szerencsétlen, rokkant varkaudarnak a látványától elfelejtette a kocsmákban elsődleges beszédtémát képező meséket a varkaudarok örökölt gonoszságáról. Pedig elég egy pillantást vetni a szemében rejlő néma gyűlöletre, hogy tudd, nem ez az alkalom az, amikor az első ártalmatlan varkaudarral találkoztál. Sajnos ennek a lénynek a kinézetében, és viselkedésében rejlő kettős csalókaság a múltban is kalandozók ezreit csapta be. Talán épp ezért hagyták őket életben, amikor az invázió leverését követő években a fellázadt csőcselék több ismert varkaudar város lakosságát kiirtotta, majd a pusztítást maguk mögött hagyva föld alá temették a mélybe vezető járatokat. Azóta is néma őrök ők, akik ezeket a kietlen városokat őrzik. Talán a legyőzésével járó jutalom - az utánad érkező kalandozók garantált életben maradása - megér neked annyit, hogy ne menj el e teremtmények mellett harc nélkül. |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY) A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
Erő: | 40 (61) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 50 (72) | Támadás: | 55 (59) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 39 (50) | Védekezés: | 100 (108) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 66/71 év |
Egészség: | 43 (56) | Életpont: | 880/753 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 49 (65) | Varázspont: | 1633/61 | Pénz: | 52032 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 98/29 | Pszi pont: | 385/171 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/54 (+1%) | szúrófegyverek: | 19/68 |
vágófegyverek: | 35/71 (+2%) | ütőfegyverek: | 42/46 (+13%) | lőfegyverek: | 37/66 (+9%) |
dobófegyverek: | 25/99 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (900%) << törpe szekerce (#1105) (350%) << bányászcsákány (#434) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
209,76 mezőn táborozol, a 128. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/21 (+312%) | 2. nyomkövetés: | 74/59 (+20%) | 3. lopás: | 1/19 (+119%) |
4. mászás: | 20/63 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 27/66 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 132/13 (+10704%) |
7. gyógyítás: | 16/51 | 8. titkosírás: | 18/34 | 9. felderítés: | 43/75 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 12/7 | 11. teológia: | 70/31 (+77%) | 12. taumaturgia: | 77/74 (+129%) |
13. szerencsejáték: | 5/76 | 14. versengés: | 21/62 | 15. zene: | 19/67 |
16. szörnyismeret: | 59/31 | 17. pszi: | 75/74 | 18. zárnyitás: | 35/30 (+324%) |
19. vadászat: | 5/89 | 20. vitalitás: | 1/1 | 21. bányászat: | 41/84 |
22. testépítés: | 18/89 | 23. úszás: | 3/46 | 24. főzés: | 24/97 (+11%) |
25. csapatmunka: | 6/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 26 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | csapdaészlelés (#222) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
3.) Elég volt követőim irtásából: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1051 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 973 | kaja (#2) | 224 | mákrózsa virág (#56) | 131 | gyöngymangó (#135) | 230 | vasérc (#152) | 824 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 263 | drótszőr (#37) | 190 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 80 | sallank karom (#128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 64 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 62 | kvazár (#244) | 285 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 24 | vas dobónyíl (#189) | 2 | csatabárd (#555) | 212 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | $2 | tatu dob ($234) | 2 | alligátorbőr (#661) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
361 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 17 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | amniosz (#203) | 1 | bot (#4) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | Fekete Kehely (#283) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
2 | sötét ital (#284) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | 119 | víz (#27) |
208 | 209 | 210 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|