343. forduló, 345. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 21. 12h:04'
EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
1242. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,61] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy széljárás varázslat! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 9. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 10. KP: kf 529 223 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 491.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csuklyavirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Úgy döntesz, hólényt fogsz idézni. Előkapod a hópelyhes kupát, beleöntöd az 5 isteni könnycseppet, összerázod kicsit, majd kiöntöd a földre. Pillanatokon belül egy tomboló hóvihar közepébe kerülsz, mely a megnyílt átjárón keresztül érkezett. Arra sem kell sokáig várnod, hogy a kapu felkeltse az odaát élő szörnyek figyelmét. A kapun keresztül egy feldühödött fagybehemót érkezett! A harc elkerülhetetlen. {max. életpontja: 2801-3100.} Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [20 pontot használtál fel, van még 466.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[168,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {max. életpontja: 500.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 85, gyógyulás: 100, összesen: +15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 639 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 96, gyógyulás: 109, összesen: +13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy quwarg szellem. {támadása: 68.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 157, gyógyulás: 6, összesen: -151 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 kristályfolyadékot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 211 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24265.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.

(Továbbmész...) [169,59] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 48.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontgólem. {egyik sebzési módja: 2x 9d10+22.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem fejét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [170,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Affine Fall Merong lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. {max. életpontja: 191-205.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ekharion bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 35, gyógyulás: 6, összesen: -29 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szubreális vámpír áll veled szemben. {támadása: 48.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt hadúr. {támadása: 44.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 94, gyógyulás: 14, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 214 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24610.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 449.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 901 2 4 mozogsz 901 2 4
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt.
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt.
[14 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 11 17 18 mozogsz 11 17 18
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy agyagelementál lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál bal vállát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az agyagelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az agyagelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy agyagelementál az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az agyagelementál bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián (ld. enc.), 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 kvazár. Felpakolsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Hirtelen egy bazaltelementált veszel észre magad előtt. {támadása: 22.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}


Nyomulsz. [14. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Továbbmész. [19. PONT]
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[98 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 20 22 29 mozogsz 20 22 29
Továbbmész. [19. PONT]
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. [20. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy bazaltelementál lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bazaltelementál jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
Továbbmész. [19. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT] Hamarosan egy agyagelementált pillantasz meg. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az agyagelementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT] Hirtelen egy pszi elementált veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 15-19.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a pszi elementál bal vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}


Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[91 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 31 39 39 mozogsz 31 39 39
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt.
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ekharion az. {támadása: 34.} Fegyvere egy vasalt bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 22 arany, -2 ÉP]. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
Egyhelyben toporogsz.
[98 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[70 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[170,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 801-900.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy quwarg szellem áll veled szemben. {támadása: 68.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 163, gyógyulás: 7, összesen: -156 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bolyongó lidérc. {védettsége: 69 szúró, 16 vágó, 69 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kaktuszbogyót. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [170,60] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy quwarg szellem száll szembe veled. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 175, gyógyulás: 8, összesen: -167 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy halálbokort. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bogyógránátot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [72 pontot használtál fel, van még 1.]

im 0 4 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 198 186 60 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 85 99 22 keresed a 85. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 2, 10.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 483 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI VÉDELEM (546. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd falai erősek, gyakorlatilag lebonthatatlanok. Ha a kasztroplanáris téren keresztül ér támadás, és sikerül a falak közé menekülnöd, nem baj már nem történhet. Biztonságban leszel. Ha pedig kifejlesztitek ezt a képességet, még akkor sem kell különösebben komoly veszteségre számítanod, ha az erőd falai távol vannak, és már nem érheted el azokat. Mostantól akkor sem kell attól rettegned, hogy elszipolyozzák tudati energiáidat, ha valamilyen ok miatt az erőd falain kívül rekedsz a pihenésed alatt. Mindez annyit tesz, hogy vesztes tudatcsata esetén feleannyi TU-t veszítesz, mint egyébként veszítenél. A képességnek van néhány mellékhatása. Az első, hogy akkor is megvéd téged, ha te kezdeményezel ugyan tudatcsatát, de vesztesként kerülsz ki a csatából. A második, hogy mostantól nem kell tartanod sem a chelonicitáktól, sem a poszogó möszéktől. Attól a perctől kezdve, hogy ez a képesség aktív, nem csatlakozhatnak a tudatodhoz (de az ekkor rajtad lévőket még más módon kell eltávolítanod).

MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

MOA STUKI (413. TÁRGY)
Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van...
A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 45 (60) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 116 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 34 (36) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 32 (34) Védekezés: 47 (52) Menekülés: 40 % Életkor: 72/84 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 556/434 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (58) Varázspont: 548/3 Pénz: 13396 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 50/16 Pszi pont: 230/283 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 3429 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 716 TP-t kaptál. Jelenleg 2 976 905 TP-d van. A következő szinthez még 23 095 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, szánalmas pondró, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6913 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/89 ütőfegyverek: 32/40 (+14%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 28/71 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
170,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/55 (+33%) 2. nyomkövetés: 68/77 (+14%) 3. mászás: 18/86
4. csapdakészítés: 25/25 (+7%) 5. csapdaészlelés: 17/14 (+29%) 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 16/71 8. felderítés: 29/34 (+21%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 38/32 (+16%) 11. taumaturgia: 45/32 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 52/89 17. pszi: 24/50 (+1%) 18. zárnyitás: 13/89 (+20%)
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 38/34 (+8%)
22. úszás: 18/2 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 87, 92, 127, 129, 130, 134, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 12, 35, 43, 46, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 216 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24840.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 985 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 isteni könnycsepp (#260) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 sallank karom (#128)
12 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
282 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 4 bogyógránát (#430)
7 bomló esszencia (#2367) 10 galachmit (#310) 2 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 2 kristályfolyadék (#449) 2 kvazár (#244)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 1 moa stuki (#413)
4 moa üveggömb (#383) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tyrex csont (#280) 1 vasalt bunkó (#181)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169 170 171
57
58
59
60
61
62
(168,60) tyrannoszaurusz rex (#160), csontgólem (#392), quwarg szellem (#676), Chara-din oltár, Leah rúnaköve, 24. jellempróba
(169,59) oltár, Raia szent lovagja (#239), csontgólem (#392)
(170,58) a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), ekharion (#232), szubreális vámpír (#223), élőholt hadúr (#371), agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), pszi elementál (#221)
(170,59) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231), quwarg szellem (#676)
(170,60) kétfejű trollok (#163), quwarg szellem (#676), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 44. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, ekharion bébi (#768)

Üzenet küldése a karakternek