Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 28. 14h:19' EZ A 347. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD 348. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 30, gyógyulás: 62, összesen: +32 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
ek 7 12 3 | t. energia kisütése: 7 12 3 |
bb 642 10 | beraksz a bankba a 642. tárgyat (10 darabot) |
p 68 6666 | használod a 68. pszi képességet |
vv 132 64 70 | elmormolod a 132. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
ftv 223 20 | felt. tám/véd. varázslat a 223. varázslatot a 20. szörnyet |
ftv 207 25 | felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot a 25. szörnyet |
tv 223 48 102 | támadó/véd. varázslat a 223. varázslatot a 48. varázslatot a 102. varázslatot |
kf 1482 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat az 1346. tárggyal |
im 0 5 | imádkozol |
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 60, gyógyulás: 83, összesen: +23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal karját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 50, gyógyulás: 106, összesen: +56 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena bal oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a roguena fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a roguena jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 27, gyógyulás: 40, összesen: +13 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval megdöföd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a magger bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 128, gyógyulás: 94, összesen: -34 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 14, gyógyulás: 90, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [166,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Továbbmész...) [167,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {egyik sebzési módja: 2x 1d8.}
Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [169,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [170,60] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy kazmárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 29.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [172,62] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy kazmár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy épület van. Északra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb karját. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [173,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy kazmárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
kt 19 1 | elkészíted a 19. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
kt 259 1 | elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot) |
v 198 228 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,97] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
a 259 6666 1 | átadod a 259. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
vv 203 66 66 | elmormolod a 203. varázslatot a 66. varázslatot a 66. varázslatot |
v 380 6666 | elmormolod a 380. varázslatot |
ep 534 | építed az 534. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
Erő: | 38 (52) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/35 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 577/597 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (1) | Varázspont: | 842/697 | Pénz: | 2177 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 155/207 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | *32/100 (+4%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/33 | dobófegyverek: | 29/77 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/6 | 2. nyomkövetés: | 61/57 (+18%) | 3. lopás: | 52/8 (+500%) |
4. mászás: | 10/32 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 21/28 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 44/47 (+6%) |
7. gyógyítás: | 84/90 | 8. titkosírás: | 5/62 | 9. felderítés: | 23/45 |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 74/49 (+42%) | 12. taumaturgia: | 56/40 (+313%) |
13. szerencsejáték: | 5/91 (+11%) | 14. versengés: | 23/70 (+21%) | 15. zene: | 2/47 |
16. szörnyismeret: | 29/11 (+30%) | 17. pszi: | 19/61 (+14%) | 18. zárnyitás: | 18/14 |
19. vadászat: | 13/65 | 20. vitalitás: | 2/8 | 21. bányászat: | 21/52 (+44%) |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (7x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | felejtés (#68) (6666) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
36 | arany (#50) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | szopókő (#259) |