343. forduló, 345. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 14h:19'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 manakristályt (1500 arany kikiáltási áron), 1 Tilnetor kardját (100 arany kikiáltási áron), 1 Pusztítás Botját (100 arany kikiáltási áron), 1 mithril láncinget (300 arany kikiáltási áron), 1 mágusköpenyt (199 arany kikiáltási áron), 1 zafír erőövet (99 arany kikiáltási áron), 55 kaját (55 arany kikiáltási áron), 2 bunthar bőrt (666 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 értépő sarkantyút (2490 arany).
Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
Minden varázserőd visszatért. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy Raia szent lovagja nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 30, gyógyulás: 62, összesen: +32 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 677.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 667.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 655.]

ek 7 12 3 t. energia kisütése: 7 12 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 taumaturgia.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 655.]

bb 642 10 beraksz a bankba a 642. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 áldott követ. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

p 68 6666 használod a 68. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a felejtés pszi képességet. Felkészülsz az agymosásra. [-5 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 650.]

vv 132 64 70 elmormolod a 132. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 645.]

ftv 223 20 felt. tám/véd. varázslat a 223. varázslatot a 20. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

ftv 207 25 felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot a 25. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

tv 223 48 102 támadó/véd. varázslat a 223. varázslatot a 48. varázslatot a 102. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: Chara-din lesújt. Támadó varázslatok listájára került: szárazság. Támadó varázslatok listájára került: sorvasztás. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

kf 1482 1346 kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat az 1346. tárggyal
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex. {max. életpontja: 500.}

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 60, gyógyulás: 83, összesen: +23 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 615.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal karját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 50, gyógyulás: 106, összesen: +56 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 585.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy roguena. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena bal oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a roguena fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a roguena jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 555.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 27, gyógyulás: 40, összesen: +13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 525.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.}

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval megdöföd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a magger bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 495.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[165,56] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 128, gyógyulás: 94, összesen: -34 ÉP}


Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 840 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a mákrózsa virág a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 ezüst nyaklánc, 7 fülemüle agyar, 1 csontkulcs, 34 madártoll, 1 szöges bunkó.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Influenza, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 840 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 49 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (288 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. {max. életpontja: 210.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 14, gyógyulás: 90, összesen: +76 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A terem sarkában egy szűk folyosó vezet tovább. Tisztában vagy vele, hogy ez a legideálisabb terep a gyanútlan kalandozók tőrbecsalására. Rögtön ki is szúrod a falba ágyazott csapda kilógó széleit. Tanácstalanul álldogálsz a jól megalkotott kelepce előtt. Tisztában vagy vele, hogy ha csak egy lépést is teszel előre, a padlón álcázott verembe esel. Ezt most nem szeretnéd, viszont más megoldás nem lévén, inkább megfutamodsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [166,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [167,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {egyik sebzési módja: 2x 1d8.}

Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 414.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[168,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,60] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy kazmárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 29.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 399.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[171,61] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [172,62] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy kazmár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy épület van. Északra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb karját. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [173,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy kazmárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

[15 pontot használtál fel, van még 384.]

kt 19 1 elkészíted a 19. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 383.]

m 2 mozogsz keletre
[174,63] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 151-166.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 375.]

v 198 228 97 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(165,56) Leah oltár, korinthai amőba (#420), kísértetvarázsló (#424)
(166,57) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár
(167,58) grok-képződmény (#149), Elenios oltár, művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)
(168,59) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Fairlight oltár
(169,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár
(170,60) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, kétfejű trollok (#163), quwarg nagymester (#214)
(171,61) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(172,62) érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), ekharion bébi (#768)
(173,63) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely
(174,63) művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153)

[228,97] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Felfedeztél egy kreommat-liliomot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Tb.gátló Vlagyimir tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 5 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Adjon neked Gunymák anyó bájitalt!.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 361.]

a 259 6666 1 átadod a 259. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

vv 203 66 66 elmormolod a 203. varázslatot a 66. varázslatot a 66. varázslatot
Szupersebesen mormolsz.
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+740 varázspont.) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 359.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]

v 380 6666 elmormolod a 380. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a böfögtető átok varázslatot! Az átkot Tb.gátló Vlagyimir felé irányítod. Érzed, hogy valami nem stimmel. Úgy tűnik célpontod tudata legyűrte alamuszi támadásodat. [-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 350.]

ep 534 építed az 534. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 239.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 235.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:228,Y:97. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 7.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a csataremák. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a mágiadagály hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 685 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY)
A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 38 (52) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 38 (48) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 31/35 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 577/597 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (1) Varázspont: 842/697 Pénz: 2177 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 155/207 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2172 szörnyet (14 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 28913 TP-t kaptál. Jelenleg 2379760 TP-d van. A következő szinthez még 220240 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5588 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: *32/100 (+4%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/77 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/6 2. nyomkövetés: 61/57 (+18%) 3. lopás: 52/8 (+500%)
4. mászás: 10/32 (+3%) 5. csapdakészítés: 21/28 (+17%) 6. csapdaészlelés: 44/47 (+6%)
7. gyógyítás: 84/90 8. titkosírás: 5/62 9. felderítés: 23/45
10. szörnyidomítás: 18/14 11. teológia: 74/49 (+42%) 12. taumaturgia: 56/40 (+313%)
13. szerencsejáték: 5/91 (+11%) 14. versengés: 23/70 (+21%) 15. zene: 2/47
16. szörnyismeret: 29/11 (+30%) 17. pszi: 19/61 (+14%) 18. zárnyitás: 18/14
19. vadászat: 13/65 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 21/52 (+44%)
22. úszás: 9/38 23. főzés: 10/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (7x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) felejtés (#68) (6666)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 áldott kő (#642) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 dözmöng szív (#122)
1 hajító csillag (#939) 8 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
4 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85) 1 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 korinthai talizmán (#814) 12 madártoll (#112)
1 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,97) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), Sheran oltár, 41. jellempróba, Tb.gátló Vlagyimir (6666. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek