Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 18. 9h:34' EZ A 378. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD 379. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 7 8 5 | t. energia kisütése: 7 8 5 |
v 181 186 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,107] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 574 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a korinthai amőba testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 88, gyógyulás: 102, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem áttetsző karját. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ősi szellem jobb lábát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősi szellem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 102, gyógyulás: 103, összesen: +1 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 35 905 36 | mozogsz 35 905 36 |
lm 900 30 905 | mozogsz 900 30 905 |
lm 31 900 39 | mozogsz 31 900 39 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 573 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 568 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 292 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg szellem nyakát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (40 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 127, gyógyulás: 98, összesen: -29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 64 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 127, gyógyulás: 91, összesen: -36 ÉP}
h 1894 3 | használod az 1894. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 559 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a Quwargamanga testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Quwargamanga bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Shengoroth karmával megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a Quwargamanga nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg teleportgömb. 6368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 62, gyógyulás: 2, összesen: -60 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 598 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Továbbra is síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 581 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 528 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 8816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 132, gyógyulás: 5, összesen: -127 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 567 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A 15 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-14 életpont). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 526 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 593 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hh 1534 150 305 | használod az 1534. tárgyat a 150. tárgyat a 305. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal vállát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 561 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 117, gyógyulás: 63, összesen: -54 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A fényaura 34 ép-t sebez. A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 115, gyógyulás: 94, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] Dombos terepre érkeztél. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg anyakirálynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő nyakát. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (54 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 4288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 42 pontot sebződik a fényaurától. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 120, gyógyulás: 95, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [193,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 56, gyógyulás: 93, összesen: +37 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem bal oldalát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg szellem bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 48 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 125, gyógyulás: 95, összesen: -30 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (38 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával súrolod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 36 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 174, gyógyulás: 170, összesen: -4 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok bal vállát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A fényaura 52 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 98, gyógyulás: 82, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 4630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Észreveszel egy elpusztított gyilkos csalánt. Találsz egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb vállát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal első lábát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Észreveszel egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy elpusztított raaba-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg anyakirálynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 7188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a 12 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. A fényaura 14 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3430 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 67, gyógyulás: 202, összesen: +135 ÉP}
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg bal oldalát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 86, gyógyulás: 15, összesen: -71 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 7 spiritusz. 3739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
ek 503 198 27 | t. energia kisütése: 503 198 27 |
[198,27] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 51, gyógyulás: 64, összesen: +13 ÉP}
ef 40 507 | energia fejlesztése 40 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
Erő: | 52 (63) | Szint: | 39 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 48 (61) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 49 (61) | Védekezés: | 93 (100) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/13 év |
Egészség: | 49 (59) | Életpont: | 779/779 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 49 (64) | Varázspont: | 2255/3 | Pénz: | 25591 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 252/215 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | *37/100 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 32/60 (+19%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 198,27 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/98 | 2. nyomkövetés: | 65/33 (+58%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 25/98 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 9/34 | 6. gyógyítás: | 58/94 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 27/98 (+512%) | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 84/15 (+9%) | 11. taumaturgia: | 187/87 (+13%) | 12. versengés: | 16/44 (+16%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 2/0 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 7/88 | 17. pszi: | *34/100 (+16%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. vitalitás: | 1/20 (+11%) | 21. bányászat: | 25/50 (+22%) |
22. úszás: | 12/24 | 23. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | armageddon (#218, 100 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,38,4) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 607, pontszámod: 7856. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 197 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 273 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | életvíz (#1500) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
26 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 6 | púderkő (#119) | |||
2 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 7 | spiritusz (#170) | 3 | varázskő (#305) | |||
12 | víz (#27) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |