Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 3. 12h:16' EZ A 347. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD 348. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4974 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 820. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1564. tárggyal az 1658. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 247. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 184. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 177. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat a 305. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 384. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 4. varázslatot a 14. varázslatot a 161. varázslatot |
hh 1554 1153 473 | használod az 1554. tárgyat az 1153. tárgyat a 473. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 95 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal végigvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. A drakolich feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
kb 1664 1 | kiveszel a bankból az 1664. tárgyat (1 darabot) |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb oldalát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a halálhozó testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (70 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 70 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 9335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 330, gyógyulás: 9, összesen: -321 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 15, gyógyulás: 90, összesen: +75 ÉP}
vv 185 126 1 | elmormolod a 185. varázslatot a 126. varázslatot az 1. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 52 életpontot sebeztél. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 74 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 995, sebződés: 85, gyógyulás: 217, összesen: +132 ÉP}
fa 511 1304 2 | feladod az 511. tárgyat az 1304. kalandozónak (2 darabot) |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
pbe 2000 1954 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 125 életpontot sebeztél. Az Ayagira Tanaka csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 megsemmisítő. 1609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 6, gyógyulás: 81, összesen: +75 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 207 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku jobb karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízbeölt ryuku bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 358 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízdémon testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 477, gyógyulás: 0, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [157,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy korallfövenyt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Csak egy hidra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a hidra testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (19 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra bal hátsó lábát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a hidra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (28 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 160 életpontot sebeztél. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 29, gyógyulás: 93, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [156,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hmm, csak egy hidra. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hidra testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hidra egyik nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 110 életpontot sebeztél. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 29, gyógyulás: 96, összesen: +67 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a hidra bal hátsó lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a hidra jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (60 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 117 életpontot sebeztél. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 33, gyógyulás: 99, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [154,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy gránátkaktuszt. Jól kivehetőek a távolban. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (47 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 160 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 12, gyógyulás: 91, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [153,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (19 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 148 életpontot sebeztél. A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 16, gyógyulás: 79, összesen: +63 ÉP}
ek 395 199 119 | t. energia kisütése: 395 199 119 |
[199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 129 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 124 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 156 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (66 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 129 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 17, gyógyulás: 17, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 143 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tompítás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal karját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megcsapod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a varkaudar hadúr bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. A varkaudar hadúr vágása nem talált el. A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 17, gyógyulás: 14, összesen: -3 ÉP}
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a hidra bal oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a hidra bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (84 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 157 életpontot sebeztél. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 29, gyógyulás: 37, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [152,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korallfövenyt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Nyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy gumifa van. Jól kivehetőek a távolban. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (62 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 124 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany. 1140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [152,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tűzbokrot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 171 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával végigmetszed a tormikus egér testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a tormikus egér testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 167 életpontot sebeztél. A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tormikus egér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [150,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (38 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 159 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
h 1477 5 4 | használod az 1477. tárgyat |
[146,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy vízdémon jön feléd. [védettséged: 40]
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 345 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízdémon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 486, gyógyulás: 0, összesen: -486 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal megdöföd a vízbeölt ryuku bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal többször eltalálod az őscápa testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Az őscápa átharapja a torkodat! (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!)
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 456, gyógyulás: 0, összesen: -456 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
le 843 1297 944 | leveszed/lerakod a 843. tárgyat az 1297. tárgyat a 944. tárgyat |
kf 1148 615 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1148. tárgyat a 615. tárggyal az 1541. tárgyat |
hh 305 504 507 | használod a 305. tárgyat az 504. tárgyat az 507. tárgyat |
v 1 9999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy sebezhetőség varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kígyópengével végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 120 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Kígyópengével végigvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (40 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 125 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5022, sebződés: 14, gyógyulás: 479, összesen: +465 ÉP}
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 60 1232 | t. energia kisütése: 116 60 1232 |
v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 198 146 4 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
tk 8 4974 | többszemélyes kaland 8 4974 |
ek 109 1 | t. energia kisütése: 109 1 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat a 243. tárgyat |
Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (57 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 172 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 12, gyógyulás: 44, összesen: +32 ÉP}
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 533. tárggyal a 821. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1148. tárgyat az 1541. tárgyat a 615. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat az 1297. tárggyal a 944. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1591. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 765. szörnyet a 250. szörnyet a 778. szörnyet |
* 9. BP: | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (166 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a testzabáló bal vállát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Möszehát pajzzsal végigvagdosod a testzabáló kígyózó farkát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Légelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 126 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló pikkelytestét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (73 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a testzabáló pikkelytestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 78 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 116 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 obszidián kereszt (ld. enc.). 8044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1449, sebződés: 408, gyógyulás: 300, összesen: -108 ÉP}
* 10. BP: | képesség-növelés 16 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 25 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 35-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
ŐSCÁPA (719. SZÖRNY) Amikor megpillantod a vízben feléd sikló gigantikus testet, tudod, hogy eljött a vég. Az óceánok mélyén a cápák az urak, és mind közül az őscápák a leghatalmasabbak - ezekkel a tíz méter hosszú, csupa fog gyilkológépekkel nem dacolhat halandó ember fia. Egyetlen harapásával képes kettéroppantani bármit, ami a víz alatt él, akkor miért épp neked lenne esélyed? |
OBSZIDIÁN KERESZT (756. TÁRGY) Egy a kereszt alakúra kifaragott obszidián kő a maga feketeségével egyszersmind ijesztő és fenséges. Nem kétséges - egy ősi Natharion ékszert tartasz a kezedben, amelyet egykor talán valamelyik rítusvezető pap viselt. |
Erő: | 46 (82) | Szint: | 42 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 48 (87) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 41 (55) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 117/141 év |
Egészség: | 46 (68) | Életpont: | 1116/1247 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 42 (71) | Varázspont: | 2720/1224 | Pénz: | 3536 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 86/34 | Pszi pont: | 544/145 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/68 (+24%) | ökölvívás: | 1/42 | vágófegyverek: | 46/46 (+18%) |
lőfegyverek: | 36/87 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: moa ravatalozó (#1328) << Shengoroth karma (#1520) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (20 -36.); szent nyílp.lövedék (#549) (37 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/18 | 2. nyomkövetés: | 81/47 (+4%) | 3. mászás: | 21/17 |
4. csapdakészítés: | 28/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/98 | 6. gyógyítás: | 5/95 |
7. titkosírás: | 17/2 (+11%) | 8. felderítés: | 30/30 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 10/28 |
10. teológia: | 151/86 (+35%) | 11. taumaturgia: | 149/95 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 7/88 |
13. versengés: | 23/38 (+9%) | 14. zene: | 3/87 | 15. szörnyismeret: | 59/74 (+20%) |
16. pszi: | *54/100 (+100%) | 17. zárnyitás: | 31/64 | 18. vadászat: | 8/35 |
19. vitalitás: | 3/26 | 20. bányászat: | 32/62 | 21. úszás: | 22/41 (+71%) |
22. főzés: | 24/67 (+10%) | 23. csapatmunka: | 7/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 5 darabot, csak egyszer), bunthar zsákot (#734) (max. 3 darabot, csak egyszer), reflexélesítőt (#1407) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, szellemkastély (41) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), liumbe (#349), vércápa sámán (#281), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Arana (#1505), Lisszia Ariaral (#4673), erdei rém (#399), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (172,28,1) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | varázsszem (#184) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) |
túlvilág lehelete (#177) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | halálkapu (#126) | fürkésző szemek (#213) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő II (#193) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
méregfelhő (#37) | >> | Mnebolath (#237) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
méregfelhő II (#193) | >> | varkaudar behemót (#189) | halálvarázslat (#124) | >> | vortexmágus (#418) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
halálvarázslat (#124) | >> | Thargodan mágus (#318) | sötét halál (#45) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | méregfelhő II (#193) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | entitás manifesztum (#7173) | sebezhetőség (#366) | >> | titánkolosszus (#289) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) | sebezhetőség (#366) | >> | manaelementál (#290) | |
sebezhetőség (#366) | >> | jók (#990) | sebezhetőség (#366) | >> | csontgólem (#392) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | sebezhetőség (#366) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz az életen túli tudásra! |
3.) Áldozz számomra egy igazi mágikus csontfegyvert, egy agyartőrt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: le 843 1297 944, kf 1148 615 1541, hh 305 504 507, v 1 9999, v 84 290, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 60 1232, v 6 9999. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28491. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1285. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1868 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | Eldereth kristály (#511) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
12 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett tüske (#23) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
17 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
7 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | bordacsont (#16) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián kereszt (#756) | 4 | pirkit (#153) | 1 | próbakő (#1664) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) |