Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 6. 9h:17' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vps 800 | VP spórolása: 800 |
vv 137 227 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 128, gyógyulás: 27, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [199,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy királyi őrsáncot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 521-540.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 214, gyógyulás: 7, összesen: -207 ÉP}
(Továbbmész...) [199,120] A síkságot ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. {egyik sebzési módja: 1x 8d4+8.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
ek 503 202 117 | t. energia kisütése: 503 202 117 |
198 | 199 | 200 | |
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
123 | |
|
|
124 | |
|
|
[202,117] A terep továbbra is ritka erdő. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebzett vark. kardtáncos. {támadása: 100.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 90, gyógyulás: 15, összesen: -75 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 34 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr jobb karját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 71, gyógyulás: 8, összesen: -63 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 88, gyógyulás: 13, összesen: -75 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [197,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a légirozmár testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 42, gyógyulás: 12, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [196,117] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 34 506 | energia fejlesztése 34 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY) Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok. A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül. Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót. |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
Erő: | 40 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 65 (70) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 113/114 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 393/341 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (42) | Varázspont: | 909/74 | Pénz: | 2682 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 61/42 | Pszi pont: | 149/178 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/11 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 26/83 (+12%) |
vágófegyverek: | 26/16 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 24/0 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
195,116 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 202,117 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/93 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 71/85 (+20%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/6 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 27/70 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/50 |
7. gyógyítás: | 36/92 | 8. titkosírás: | 42/16 | 9. felderítés: | 31/46 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 31/25 (+22%) | 12. taumaturgia: | 39/59 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/63 | 14. versengés: | 11/69 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 34/73 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/0 | 18. pszi: | 20/33 (+3%) |
19. zárnyitás: | 18/8 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. bányászat: | 31/98 |
22. úszás: | 11/77 | 23. főzés: | 21/64 | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázspáncél (#156) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | szemmelverés (#137) | villámmágia (#227) |
éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1107 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | hattyútoll (#1222) | 4 | kaja (#2) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vízionár szem (#102) |
194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|