Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 18. 9h:23' EZ A 440. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 441. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 877 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 70) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 36 503 | energia fejlesztése 36 |
ek 500 505 | t. energia kisütése: 500 505 |
kf 680 3 | kézbeveszed/felveszed a 680. tárgyat (őrzöd) |
kf 675 3 | kézbeveszed/felveszed a 675. tárgyat (őrzöd) |
kb 2 12 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (12 darabot) |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Itt csata lesz.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár farkát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hu 281 268 225 | hulladék: 281 268 225 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár bal szárnyát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 30) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ea 239 1 | eladod a 239. tárgyat 1 |
ea 183 2 | eladod a 183. tárgyat 2 |
ea 186 1 | eladod a 186. tárgyat 1 |
ea 185 3 | eladod a 185. tárgyat 3 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [103,67] Az erdőt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 631 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 40) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1100 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 82) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [100,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal felnyársalod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,71] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bandita bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a bandita bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 83) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [97,72] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 877 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,73] Fák, mindenütt csak fák. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 105, gyógyulás: 12, összesen: -93 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 99) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 28) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 58) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb vállát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 69) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
Erő: | 45 (58) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 418/188 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 482/91 | Pénz: | 47243 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 58/24 | Pszi pont: | 177/207 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 29/7 (+4%) | szúrófegyverek: | 22/91 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 23/23 (+10%) | dobófegyverek: | 22/39 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (9 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 69/64 (+4%) | 3. mászás: | 14/86 |
4. csapdakészítés: | 24/58 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 16/26 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 16/59 | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 28/83 (+3%) | 11. taumaturgia: | 21/22 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 33/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 35/10 (+34%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 34/2 | 21. úszás: | 2/30 |
22. főzés: | 13/7 (+9%) | 23. csapatmunka: | 3/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 125 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | vadászkés (#1264) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 7 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
20 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | mérgezett vasnyíl (#187) | 40 | nyílvessző (#108) | |||
76 | sallank nyíl (#129) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 52 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
12 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||
12 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
6 | kis bőrpajzs (#45) | 5 | kis vaspajzs (#159) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
5 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
5 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 14 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 4] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
68 | uzbány csőr (#169) | [bennük 663 csepp ugh méreg (#166), fér még: 153] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 43] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | 2 | kaja (#2) | ||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 2 | ketrec (#216) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 2 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | + | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 12 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 53 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 90 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | etra hályog (#712) | 12 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 29 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
13 | kvazár (#244) | 3 | liumbe bimbó (#656) | 216 | madártoll (#112) | |||
10 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 242 | pirkit (#153) | 6 | pular kristály (#239) | |||
15 | rakolits por (#669) | 9 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
$2 | varkaudar csont ($1113) | 2 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 262.57 kg | Megterheltség: 145% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 74 | kaja (#2) | 96 | kötél (#92) | 7 | mandibulakasza (#127) | $111 | óndarab ($85) | $185 | rézdarab ($70) | 54 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 154 | vasérc (#152) | 10 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pular kristály (#239) | |||
4 | raptor karom (#281) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1311 | arany (#50) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 2 | kaja (#2) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | rövid íj (#107) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |