341. forduló, 343. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:20'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 1. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 teriád dobóhálót (168 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+674 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]

hu 471 297 513 hulladék: 471 297 513
Hulladék, ezért nem gyűjtesz norgat kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

hu 366 1548 hulladék: 366 1548
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szerencsetalizmánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

hh 504 473 473 használod az 504. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Blounther gyűrűje (143,61)-> (600 ap), kvazár kard (185,60)-> (140 ap), norgat kulcs (185,60)-> (96 ap), pásztorbot (185,60)-> (120 ap), szerencsetalizmán (143,61)-> (kudarc), összesen 956 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 555.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 554.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 553.]

tv 223 200 támadó/véd. varázslat a 223. varázslatot a 200. varázslatot
223. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: káoszcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ft 999 9095 támadod a nőket a 9095. kalandozót
FT 999 parancs tárolva. FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

lm 3 27 27 mozogsz 3 27 27
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megkarcolod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] és 1 dizen kulcsot (ld. enc.). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester nyakát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 gyógykenőcs és 8 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt mágus! Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus nyakát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 56, gyógyulás: 3, összesen: -53 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*], 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], 1 varázskövet és 2 dizen kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 523.]

lm 31 31 36 mozogsz 31 31 36
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [30. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [31. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve varázsvédelem II. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz.
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. [36 pontot használtál fel, van még 487.]

t 252 223 támadod a 252. szörnyet a 223. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

lm 36 40 905 mozogsz 36 40 905
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a lidércúr köpenyét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 9, gyógyulás: 56, összesen: +47 ÉP}

Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard [kvazár kard ládikóba-> (185,60)-> 140 arany, -2 ÉP] és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 44 900 47 mozogsz 44 900 47
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [37. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [45. PONT.] Egy autentikus vámpír lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szubreális vámpír. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum, 1 deus ex machina, 3 tükör [*], 1 galachmit [galachmit ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP], 400 arany, 1 moa burát és 2 angyalok gyűrűje. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [41 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 48 19 20 mozogsz 48 19 20
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], 5 fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja és 2 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed az árnymanó férfi (Auralátás: Herr Klopek - 3432. kalandozó) táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy távcső! Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Hiszen ez egy tudattársad! Elmosolyodsz, majd az ellopott tárgyat csendben visszacsempészed a másik motyójába. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [46. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem fejét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Öregedtél 2 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 6, gyógyulás: 54, összesen: +48 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Öregedtél 3 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 10, gyógyulás: 52, összesen: +42 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Öregedtél 2 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 8, gyógyulás: 45, összesen: +37 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [11. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 9, gyógyulás: 48, összesen: +39 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [12. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a noth szellem testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Öregedtél 4 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [67 pontot használtál fel, van még 364.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 363.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 362.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 17 16 15 mozogsz 17 16 15
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 4, gyógyulás: 45, összesen: +41 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
[18 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 13 23 22 mozogsz 13 23 22
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 48 arany, -2 ÉP] és 1 kholden kulcsot [kholden kulcs ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP]. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Itt csata lesz.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megérinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 72 arany, -2 ÉP] és 1 kholden kulcsot [kholden kulcs ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP]. [21 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 905 9 9 mozogsz 905 9 9
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a lidércúr fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidércúr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 5, gyógyulás: 34, összesen: +29 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Egyhelyben toporogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 8 mozogsz 8
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [16 pontot használtál fel, van még 290.]

vv 188 187 187 elmormolod a 188. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 288.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 286.]
Beizzik a turbómágia. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 6 6 21 mozogsz 6 6 21
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a lidércúr jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egyhelyben toporogsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [16 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 3 3 900 mozogsz 3 3 900
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidércúr jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 233.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 229.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:228,Y:97. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 16, 12.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a csataremák. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +25 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 683 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY)
Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 35 (42) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 67 Menekülés: 30 % Életkor: 31/52 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 576/852 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 44 (53) Varázspont: 842/716 Pénz: 3770 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 155/233 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2147 szörnyet (23 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 38183 TP-t kaptál. Jelenleg 2325142 TP-d van. A következő szinthez még 274858 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5588 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 32/87 (+17%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/64 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/6 2. nyomkövetés: 61/39 3. lopás: 47/8 (+6%)
4. mászás: 10/29 5. csapdakészítés: 21/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 44/35 (+25%)
7. gyógyítás: 84/90 8. titkosírás: 5/62 9. felderítés: 23/45 (+24%)
10. szörnyidomítás: 18/14 11. teológia: 73/90 (+223%) 12. taumaturgia: 53/22 (+3%)
13. szerencsejáték: 5/80 14. versengés: 23/49 15. zene: 2/47
16. szörnyismeret: 28/81 17. pszi: 19/43 (+3%) 18. zárnyitás: 17/98 (+147%)
19. vadászat: 13/65 20. vitalitás: 2/8 (+66%) 21. bányászat: 21/8
22. úszás: 9/38 23. főzés: 10/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (7x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), nők (#999) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 fekete gyöngy (#99) 19 gyenge méreg (#26)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 kvazár kard (#297)
4 norgat kulcs (#471) 1 pásztorbot (#513) 1 szerencsetalizmán (#366)
3 tinta (#101) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2156 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 2 deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 3 fokhagyma (#403) 1 főnixtoll (#563)
8 gyógykenőcs (#313) 1 koponya szimbólum (#139) 1 kvazár páncél (#251)
1 kvazár sisak (#266) 4 manakristály (#500) 1 moa burát (#384)
1 szent kehely (#257) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tilnetor kardja (#474)
1 tudás gyöngye (#522) 9 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, óriás csontváz (#176), zombi mester (#251), élőholt mágus (#175), lidércúr (#252), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), egy árnymanó férfi, noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek