Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 26. 9h:34' EZ A 347. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 348. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat |
hu 470 510 471 | hulladék: 470 510 471 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 198 164 58 | elmormolod a 198. varázslatot |
[164,58] Még mindig bozótos.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
im | imádkozol |
vv 128 161 | elmormolod a 128. varázslatot a 161. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [164,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Arany Macska egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 31, gyógyulás: 41, összesen: +10 ÉP}
im | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Káoszkígyóval többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 83, gyógyulás: 112, összesen: +29 ÉP}
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
t 135 177 154 | támadod a 135. szörnyet a 177. szörnyet a 154. szörnyet |
lm 11 25 34 | mozogsz 11 25 34 |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zombi mester fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 10, gyógyulás: 38, összesen: +28 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval jól megszurkálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 87, gyógyulás: 88, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 41 49 900 | mozogsz 41 49 900 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 9, gyógyulás: 36, összesen: +27 ÉP}
kpcs 3 49 | kapcsoló 3 |
lm 51 79 79 | mozogsz 51 79 79 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 101 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 40, gyógyulás: 153, összesen: +113 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb vállát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 23, gyógyulás: 51, összesen: +28 ÉP}
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
Erő: | 35 (49) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 35 (40) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/43 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 565/554 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (53) | Varázspont: | 822/8 | Pénz: | 1782 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 155/220 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 32/70 (+13%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/33 | dobófegyverek: | 29/53 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/6 | 2. nyomkövetés: | 61/39 (+19%) | 3. lopás: | 47/2 (-1494%) |
4. mászás: | 10/29 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 20/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 44/10 (+43%) |
7. gyógyítás: | 84/90 | 8. titkosírás: | 5/62 | 9. felderítés: | 23/21 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 18/14 | 11. teológia: | 71/67 (+57%) | 12. taumaturgia: | 53/19 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/80 | 14. versengés: | 23/49 | 15. zene: | 2/47 |
16. szörnyismeret: | 28/81 | 17. pszi: | 19/40 (+3%) | 18. zárnyitás: | 16/51 (+51%) |
19. vadászat: | 13/65 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 21/8 |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (7x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | Pterois volitans (#1050) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Csillagpermet (#3879) | Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | cru formázó minta (#300) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | ostromlétra (#510) | |||
1 | smaragd orrkarika (#730) | 3 | tinta (#101) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
498 | arany (#50) | 1 | kvazár kard (#297) | 4 | norgat kulcs (#471) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | zafír erőöv (#397) |