33. forduló, 35. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 9. 15h:10'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

vi 9 3 30 viselkedésed: 9 3 30
Mostantól különösen vakmerő vagy. A legritkább dolog az lesz, hogy elbújsz valami elől. Merészségi szinted ettől kezdve 9. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

flh 3 249 felt. lőfegyver haszn. 3 a 249. tárggyal
Ok, FLH 3 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

kf 2082 1 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 1 mozogsz 1
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 182.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 142.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 3 12 11 mozogsz 3 12 11
A keleti szárny leágazása felé veszed az utadat. Sikerrel! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Ez a koszos, mocskos szoba nem tudod, mit keres itt. Fintorogva turkálsz a szemétben. [3. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bordacsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A keleti szárny leágazása felé veszed az utadat. Sikerrel! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már előre rettegve a szerencsétlen számtól, megközelíted a 13. pontot. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Param param, param param, sétálsz tovább a 12. ponthoz. [12. PONT] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Obszidián pengével megvágod a csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bizsergő hetedik érzéked, a kincsdetektor jelzi, hogy ez a szoba rejt számodra valami tápolni valót. [11. PONT] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 13 arany, 1 bunkósbot, 1 fabontó és 2 magszim bél. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

dd 9 eldobod a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 9 8 8 mozogsz 9 8 8
A folyosó kanyarodik, ahogy továbbhaladsz. A 10-es elágazáshoz érsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rohansz. {CSTT:} Obszidián pengével alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy vastag szálú, ragacsos pókhálóval telefont szobába jutottál! [8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szőrös pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Obszidián pengével alaposan megvágod a szőrös pók jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 1 mozogsz 1
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 72.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[54,33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woor-antilop került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a woor-antilop fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Szarvaival a woor-antilop megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [53,34] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kavadu. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kavadu testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [52,35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász tatu. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 32.]

fkt 133 20 1 felt. készítesz a 133. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[51,36] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bakkura közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bakkura csápol, de mindhiába. A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [50,37] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy reinkarnált motyogó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a reinkarnált motyogó alaktalan formáit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a reinkarnált motyogó pacafoltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a reinkarnált motyogó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [27 pontot használtál fel, van még 5.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-12 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY)
A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 34. fordulód.

Erő: 18 Szint: 5 Merészség: 9/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 112/100 Jellem: jó (10) Tul. pont: -2
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 154 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 6/1 Pszi pont: 43/12
Eddig összesen 201 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 694 TP-t kaptál. Jelenleg 944 TP-d van. A következő szinthez még 56 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, gyilkos tetű, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 13/53 (+24%) dobófegyverek: 11/95 (+16%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
50,37 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/64 2. nyomkövetés: 3/45 (+21%) 3. mászás: 1/68
4. csapdaészlelés: 1/66 (+12%) 5. gyógyítás: 11/18 (+50%) 6. titkosírás: 1/61
7. felderítés: 1/31 8. zene: 1/23 9. szörnyismeret: 4/44
10. pszi: 7/38 (+9%) 11. zárnyitás: 3/51 (+32%) 12. vadászat: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1107 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 49.87 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 fabontó (#106)
1 fáklya (#36) 2 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24)
2 magszim bél (#103) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53 54 55 56
32
33
34
35
36
37
38
(50,37) reinkarnált motyogó (#752)
(51,36) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, bakkura (#52)
(52,35) vadász tatu (#10), oltár, 46. jellempróba
(53,34) Sheran oltár, 38. jellempróba, kavadu (#19)
(54,33) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, Tharr oltár, woor-antilopok (#31)
(55,33) a 26. labirintus bejárata, csontváz (#48), szintszívó (#96), szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek