Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 29. 12h:07' EZ A 58. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 59. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. [+5% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Mérg. vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglőtte a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel épp hogy eltalálod Abdul jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Szögletes kővel Abdul többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 384, gyógyulás: 0, összesen: -384 ÉP}
Túl erős volt az ellenfeled. Elfoglalta a helyedet a toronyban. 40800 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz. Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+345 életerő.)
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Eldobod az értéktelenné vált fémbontó szójer trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg harcos trófeát. 1082 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [93,53] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. [+5% tau] Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
kb 313 5 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (5 darabot) |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
bb 161 1 | beraksz a bankba a 161. tárgyat (1 darabot) |
m 3 8 7 | mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg szabotőr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt quwarg trófeát. 1384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
ek 116 66 313 | t. energia kisütése: 116 66 313 |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL) Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet. |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
Erő: | 17 (29) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 19 (26) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 315/288 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 258/116 | Pénz: | 1506 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 18/2 | Pszi pont: | 49/49 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/14 (+16%) | szúrófegyverek: | 6/23 (+8%) | vágófegyverek: | 2/55 |
lőfegyverek: | 12/93 (+16%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,52 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,79 |
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 5 időszaki: 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/59 | 2. nyomkövetés: | 1/44 | 3. mászás: | 4/15 |
4. csapdakészítés: | 6/83 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 2/99 (+120%) |
7. felderítés: | 1/0 | 8. teológia: | 4/20 (+24%) | 9. taumaturgia: | 9/31 (+15%) |
10. versengés: | 2/22 | 11. harcművészetek: | 12/56 | 12. zene: | 1/9 |
13. szörnyismeret: | 1/0 | 14. pszi: | 8/45 | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 2/39 | 17. bányászat: | 2/34 | 18. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
HŐSTETTEID |
Eddig 1 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 305). |
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 61). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1567 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kaja (#2) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1071 | arany (#50) | 3 | gyógykenőcs (#313) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|