Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 26. 12h:07' EZ A 1130. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 1131. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: hh 2306 1133 1534 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
t 312 1 | támadod a 312. szörnyet |
kno 8 9 | képesség-növelés 8 |
vv 364 279 209 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 40 28 | t. energia kisütése: 40 28 |
lm 48 50 49 | mozogsz 48 50 49 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (9 támadással 300 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a harcias morf jobb oldalát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcias morf egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 spiritusz. 9 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 121, gyógyulás: 72, összesen: -49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-11 támadás.). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (9 támadással 279 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a brutális morf bal lábát. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a brutális morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 40 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP]. 10 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 42, gyógyulás: 78, összesen: +36 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (9 támadással 342 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az éltető morf karmával. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az éltető morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 1 kristályfolyadék, 8 spiritusz és 2 dorony tüdő. 9 819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 48, gyógyulás: 53, összesen: +5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (9 támadással 293 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a harcias morf jobb lábát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcias morf megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 2 fenőkő és 1 A Végzet kristálya. 9 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 141, gyógyulás: 85, összesen: -56 ÉP}
lm 56 63 64 | mozogsz 56 63 64 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (9 támadással 336 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az éltető morf testét. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az éltető morf egyik lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 50 arany. 9 819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 57, gyógyulás: 94, összesen: +37 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (9 támadással 333 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a halálos morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 2 sáfránypor és 1 feneketlen bugyor. 10 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 196 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 180 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf jobb karját. (9 támadással 299 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a brutális morf testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 186 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 180 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 madártoll. 10 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 797, gyógyulás: 118, összesen: -679 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf bal lábát. (9 támadással 289 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a harcias morf jobb lábát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcias morf az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 9 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 156, gyógyulás: 117, összesen: -39 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (9 támadással 349 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a domináns morf fejét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmával néhányszor a domináns morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A domináns morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a domináns morf szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 kvazár [kvazár ládikóba-> (183,31)-> 44 arany, -2 ÉP]. 11 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 105, gyógyulás: 133, összesen: +28 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal karját. (9 támadással 324 életpontot sebezve.) Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. Dideregni kezdesz, állkapcsodon jégcsapok nőnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a lomha morf testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lomha morf testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). (Tested törékeny:) Egy tockost nyomat Neked a lomha morf! (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 90 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 50 arany. 7 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 235, gyógyulás: 154, összesen: -81 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf bal vállát. (9 támadással 299 életpontot sebezve.) A lény lehel egyet, és a következő másodpercben fagyvihar kezd tombolni. Hátad korcsolyapályává válik, bőröd összefagy. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lomha morf bal lábát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lomha morf testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). (Ellenállsz mint az üveg:) A lomha morf megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 40 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 gernim balzsam. 7 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 161, gyógyulás: 150, összesen: -11 ÉP}
|
lm 64 64 64 | mozogsz 64 64 64 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Itt csata lesz.
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (9 támadással 259 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 6, gyógyulás: 97, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [188,31] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (9 támadással 232 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 3, gyógyulás: 99, összesen: +96 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (9 támadással 318 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével végigvágod az ongóliant testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], 20 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 32, gyógyulás: 41, összesen: +9 ÉP}
kt 630 | elkészíted a 630. tárgyat |
kf 630 2 | kézbeveszed/felveszed a 630. tárgyat a bal kezedbe |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
[364,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vámpírféreg. {max. életpontja: 1000-1089.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (9 támadással 302 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vámpírféreg farkát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a vámpírféreg véres fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével megkarcolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 vámpírfogat. 14 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1241, sebződés: 483, gyógyulás: 58, összesen: -425 ÉP}
im | imádkozol |
im 229 | imádkozol |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
tv 41 231 229 | támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot a 231. varázslatot a 229. varázslatot |
tv 231 | támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot |
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
vtn 480 | varázslat tanulás: a 480. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 326 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a talriai behemót testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a talriai behemót testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a talriai behemót testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 50 kaját. 17 661 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1631 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1805, sebződés: 286, gyógyulás: 299, összesen: +13 ÉP}
v 198 409 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[409,65] Ritka erdőbe érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tud Ákos lábát masszírozza. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
be 97 | bemész a 97. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 7 34 19 | mozogsz 7 34 19 |
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos bal lábát. (9 támadással 360 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével megcsapod a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan zsoldos nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 878 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 31, gyógyulás: 41, összesen: +10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (9 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 56, gyógyulás: 94, összesen: +38 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. (9 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a márvány drakón testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 7 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}
lm 22 30 32 | mozogsz 22 30 32 |
lm 5 14 9 | mozogsz 5 14 9 |
lm 17 19 25 | mozogsz 17 19 25 |
* 1. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
MIHLANIL KESZTYŰ (603. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil kesztyű elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Gór formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a kesztyűt kívülről bekened. Bár nem a legkényelmesebb viselet, viszont hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. Harcművészek a mihlanil kesztyű viselésekor ütésenként D6+1 mágikus sebzést kapnak a normál ütésen felül. A kesztyű elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Megjegyzés: a mihlanillal kapcsolatban létezik még egy legenda, miszerint ha mihlanil tárgyak megfelelő kombinációját viseled, akkor a mihlanil hihetetlen mágikus hatalommal ruház fel, minden alkalommal, amikor elég hatalmas ellenféllel küzdesz, gyógyító energiák szabadulnak fel. Hogy ez igaz-e vagy sem, próbáld ki magad! |
MÉREGFELHŐ III (229. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A méregfelhő sorozatból a legtoxikusabb, irtózatos méregfelhőt bocsát a célpontra, amely ebbe mindenképp belepusztul, hacsaknem egy hihetetlenül tapasztalt és magas szintű kalandozó. A méregfelhő III ugyan 30 VP-be és 1 csepp toxyl méregbe kerül, mégis, megéri a fáradozást: szintenként D7 sebzést (max. 90 D7-et) okoz, és siker esetén az ellenfél támadása csöken (max. -30-cal). A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. |
MÉREGMÁGIA (480. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A Kiégett Földek felfedezése óta jó pár alanori mágus járta meg T. Vlagyimir sátortáborát, hogy tanulmányozzák a nerub vadmágia és méregmágia rejtelmeit. Ennek köszönhető ez az általuk kifejlesztett és stabilizált méreg alapú varázslat is, mellyel a támadó méregvarázslataidat tudod erősíteni a taumaturgiában való jártasságod függvényében. Mindez 5 TVP-be, 36 varázspontba kerül és fel használni hozzá 2 csepp toxylt. Hatása a táborozás végéig, azaz a következő fordulód elejéig tart. |
Erő: | 57 (75) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 45 (72) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 45 (62) | Védekezés: | 103 (111) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 46 (59) | Életpont: | 1098/1235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 51 (62) | Varázspont: | 1993/1346 | Pénz: | 2188 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 63/11 | Pszi pont: | 194/49 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/87 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/51 |
vágófegyverek: | *34/100 (+27%) | ütőfegyverek: | 24/15 | lőfegyverek: | 37/87 (+10%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
409,65 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 20. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 18 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 75/48 (+12%) | 3. mászás: | 20/90 |
4. csapdakészítés: | 34/73 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 29/20 (+6%) | 6. gyógyítás: | 37/59 |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 35/84 (+900%) | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 96/47 (+83%) | 11. taumaturgia: | 98/29 (+75%) | 12. szerencsejáték: | 11/19 |
13. versengés: | 21/72 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | 25/11 (+8%) | 18. zárnyitás: | 5/38 (+1%) |
19. vadászat: | 16/61 | 20. vitalitás: | 16/34 | 21. bányászat: | 32/83 |
22. úszás: | 19/23 | 23. főzés: | 13/55 | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 354 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (12,10) | áldomás (#6) (9,20) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) |
jégmágia (#279) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), méregfelhő III (#229), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ghalla újraélesztése a druidák kezében van. Használj öntözés varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0) |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 167, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1710 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
38 | arany (#50) | 6 | adamantit (#627) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jégszilánk (#1128) | 15 | khatiszon kristály (#2322) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | mithril (#352) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 16 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | adamantit pajzs (#630) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | fenőkő (#1618) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | |||
43 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | norgat kulcs (#471) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sárkányfog (#617) | 12 | spiritusz (#170) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|