338. forduló, 340. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 16. 13h:01'
EZ A 1240. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
1241. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,46] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajszem varázslat! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 670.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 661.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 9. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 10. KP: kf 529 223 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 648.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 255 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

f 2369 kísérletezel a 2369. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 638.]

fkt 2368 5 felt. készítesz a 2368. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

bb 2 150 beraksz a bankba a 2. tárgyat (150 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 150 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[160,47] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 31, gyógyulás: 177, összesen: +146 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {védettsége: 34 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2 489 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 96, gyógyulás: 13, összesen: -83 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy animált hókutya. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+18.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kaktuszbogyót. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 éjurnát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [161,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 100 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 35, gyógyulás: 109, összesen: +74 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bogyógránátot. Erőd TF-elődött. [124 pontot használtál fel, van még 514.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.}

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 494.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 474.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.}

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 454.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! {támadása: 3.}

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. [réz papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 434.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 414.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[162,49] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 50.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a magger testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [163,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Affine Fall Merong lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.}

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) Második ellenfeled egy quwarg szellem. {támadása: 65.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 171, gyógyulás: 7, összesen: -164 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 18 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 182 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21020.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre gránitszürke. Tharr misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örök. csillagkövét, egy réztornyot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy Ciang Csí trófea, egy Mnebolath trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 25.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sihaya Mirgandil. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: rézsisak, rinóbőr, rövid íj, shinai gömb. Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.

(Továbbmész...) [164,51] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. [30 pontot használtál fel, van még 384.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Erdőben van a házuk,
Mindig sok a munkájuk,
Noha neked támadnak,
Édessel vigasztalnak.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 90, gyógyulás: 10, összesen: -80 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Ha a kihívás tornyának 5. szintjén igazán jó varázslatot akarsz tanulni, legalább 35-ös taumaturgiával próbálkozz. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [60 pontot használtál fel, van még 324.]

m 1 mozogsz északkeletre
[165,50] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. {támadása: 40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris bal lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt tigris testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nyelve nincs, de mindenről szól.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. [15 pontot használtál fel, van még 309.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 39.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza nyakát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a massza fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza patája súrolja a combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 146, gyógyulás: 31, összesen: -115 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Más létsíkokra nyíló kapukat találhatsz labirintusok mélyén. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [60 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[166,51] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. {max. életpontja: 111-121.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris foszladozó testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy mammut zombi. {egyik sebzési módja: 2x 2d12+17.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)


(Továbbmész...) [167,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített vadászskorpió. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 18d20+37.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt ősmágus száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 145 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-3 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt ősmágus nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges vezérfarkas trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt ősmágus trófeát. 9 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 314, gyógyulás: 20, összesen: -294 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt ősmágus. {támadása: 48.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 139 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 244, gyógyulás: 9, összesen: -235 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy vérszomjas karvaly távolodik. (ld. enc.) {max. életpontja: 1711-1960.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz Mandhal di Mehrnel. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy natharion talizmánt, egy ősplazmát, egy regeneráló övet, egy réztornyot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy teriádbőr karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy fertőzött dr.lárva trófea, egy triklem drakolder trófea és egy végzetes szójer trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 21 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy kőkést tart. {ereje: 301.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: káosztiara, kavadu iszák, kék orchidea, kőszem, kötél. Továbbmész.

(Továbbmész...) [168,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy drakolich. {támadása: 35.}

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a drakolich farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bolyongó lidérc volt. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 27, 8.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 146 pontod maradt, ebből a következő körre 146 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.]

BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

VADÁSZSKORPIÓ (542. SZÖRNY)
A skorpiók általában egy helyben ücsörgő, lusta lények, akik arra várnak, hogy gyanútlan áldozatuk óvatlanul a közelükbe merészkedjen. Ez nem igaz a vadászskorpióra, aki gyors ütemben kilométereket is képes megtenni azért, hogy a nálánál jóval termetesebb lényekkel is felvegye a harcot. Bár általában lakmározik legyőzött ellenfeléből, mégsem ez motiválja elsősorban, hanem inkább a gyilkolásvágy. A kyorgok befolyása rájuk is kiterjedt: előszeretettel utasították ölésre a vadászskorpiókat akkor is, amikor a fenevadaktól kellett megtisztítani lakott területeik környékét, vagy amikor az Esthar császárság, vagy a bo'adhun barbárbirodalom leigázására indultak.

VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY)
A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 44 (59) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 30 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 32 (34) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 40 % Életkor: 72/84 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 552/420 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (54) Varázspont: 494/0 Pénz: 12586 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 50/11 Pszi pont: 170/175 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3341 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 925 TP-t kaptál. Jelenleg 2 805 280 TP-d van. A következő szinthez még 194 720 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, szánalmas pondró, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6887 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 (+19%) ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/89 (+2%) ütőfegyverek: 31/87 (+19%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 28/52 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
168,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/91 (+77%) 2. nyomkövetés: 68/26 (+13%) 3. mászás: 18/80
4. csapdakészítés: 24/91 (+7%) 5. csapdaészlelés: 16/85 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 16/71 (+51%) 8. felderítés: 29/4 (+6%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 37/52 (+16%) 11. taumaturgia: 36/96 (+3%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 52/36 17. pszi: 24/41 (+6%) 18. zárnyitás: 13/69
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 38/22 (+4%)
22. úszás: 17/31 (+28%) 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 87, 92, 127, 130, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 184 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21240.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 735 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 éjkő (#2369) 3 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
139 kaja (#2) 6 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 sallank karom (#128)
1 tatu ködmön (#255) 12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
101 arany (#50) 4 bogyógránát (#430) 4 bomló esszencia (#2367)
5 éjurna (#2368) 1 fekete gyöngy (#99) 1 púderkő (#119)
1 rájabőr (#404) 22 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(160,47) Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231), drakolich (#760)
(161,48) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, 48. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), q. rohamosztagos (#242), trosnyogó szakóca (#192), moszatrája (#198)
(162,49) Fairlight rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), magger (#747)
(163,50) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, Tharr oltár, quwarg nagymester (#214), szubreális vámpír (#223), quwarg szellem (#676), Sihaya Mirgandil (1431. kalandozó)
(164,51) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 45. jellempróba, massza (#217)
(165,50) élőholt tigris (#766), phua-kúp (#372), oltár, massza (#217)
(166,51) élőholt tigris (#766), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(167,52) gumifa (#38), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vadászskorpió (#542), élőholt ősmágus (#179), vérszomjas karvaly (#555), Mandhal di Mehr (5530. kalandozó)
(168,53) drakolich (#760), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek