Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 3. 12h:14' EZ A 387. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 388. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 137 227 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
ff 6 568 | felt. fegyverváltás: 6 568 |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 547 30 | elkészíted az 547. tárgyat (30 darabot) |
ek 503 202 117 | t. energia kisütése: 503 202 117 |
201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[202,117] Fák, mindenütt csak fák.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-4 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
kt 313 3 | elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
ef 39 507 | energia fejlesztése 39 |
ef 70 506 | energia fejlesztése 70 |
im 0 5 | imádkozol |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
Erő: | 40 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 65 (70) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 113/114 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 390/378 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (42) | Varázspont: | 902/0 | Pénz: | 2584 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 61/0 | Pszi pont: | 149/119 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/11 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 26/59 (+10%) |
vágófegyverek: | 25/91 (+3%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 24/0 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,117 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 202,117 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/37 | 2. nyomkövetés: | 71/20 (+10%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/0 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 27/42 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/50 |
7. gyógyítás: | 36/55 | 8. titkosírás: | 42/16 | 9. felderítés: | 31/22 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 30/43 (+22%) | 12. taumaturgia: | 38/91 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/39 | 14. versengés: | 11/33 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 34/26 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/0 | 18. pszi: | 20/21 (+6%) |
19. zárnyitás: | 18/8 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. bányászat: | 31/98 |
22. úszás: | 11/77 | 23. főzés: | 21/53 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázspáncél (#156) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | szemmelverés (#137) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vassisak (#160) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
226 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fémrúd (#104) | |||
20 | pirkit (#153) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 10 | vasérc (#152) |
201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|