337. forduló, 339. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 29. 9h:05'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [231,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 12 fiatalság italát (1111 arany).
Zu'lit tarsolya termel 1 rókafarkat. [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporőr hájat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1044 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+130 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-47 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 652.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 652.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 8. KP: elmormolod a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]

* 9. KP: leveszed/lerakod az 1695. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 646.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

be 1178 bemész az 1178. épületbe
Áhítatott lépésekkel közelíted meg a szentélyt. Érzed, hogy ez a legideálisabb hely ahhoz, hogy letérdelj imádkozni! Hát ezt teszed. (+451 életerő.) (+2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ideje menni, hogy terjeszthesd istened igéit a nagyvilágban. [30 pontot használtál fel, van még 616.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+408 varázspont, -816 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 611.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1345 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 606.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 606.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme hatalma. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 576.]

le 1375 leveszed/lerakod az 1375. tárgyat
Leveszed a kotét. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

kf 527 1088 1677 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1088. tárggyal az 1677. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Hátasodra teríted a díjnyertes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

tv 155 186 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 186. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. 186. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

t 472 támadod a 472. szörnyet
FT 472 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy káoszszellem! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszszellem szellemtestét. Kritikus ütés! (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a káoszszellem testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nunchakuval csak érinted a káoszszellem testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 552, gyógyulás: 246, összesen: -306 ÉP}


kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
VV 11 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

hh 473 473 449 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 449. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 575.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 574.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 573.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[232,79] Még mindig hegyvidéken vagy. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tündöklő griff. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff jobb szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tündöklő griff testét. Kritikus ütés! (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 449, gyógyulás: 268, összesen: -181 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [233,79] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy káoszszellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 51 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 408 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 118 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 577, gyógyulás: 4, összesen: -573 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1102 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [233,78] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő katamán ordas nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a katamán ordas testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a katamán ordas testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A katamán ordas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a katamán ordas testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a katamán ordas testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 27 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 553, gyógyulás: 332, összesen: -221 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. [22 pontot használtál fel, van még 551.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

vv 79 167 161 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy káoszszellem.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 369 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 116 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a káoszszellem jobb oldalát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 121 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a káoszszellem jobb oldalát. (4 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a káoszszellem szellemtestét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1507, sebződés: 929, gyógyulás: 270, összesen: -659 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+864 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 504.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tarajos áspis. (ld. enc.)

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis halványkék bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis fejét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a tarajos áspis halványkék bőrét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nunchakuval súrolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8142 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 519, gyógyulás: 301, összesen: -218 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 474.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(231,78) káoszszellem (#472)
(232,79) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, tündöklő griff (#466)
(233,78) katamán ordas (#484), 40. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472), tarajos áspis (#486)
(233,79) káoszszellemek (#472), Raia oltár, érclelőhely

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 2 dizen kulcsot 70 aranyért, 2 márványkulcsot 32 aranyért.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 464.]

ve 108 30 megveszed a 108. tárgyat 30
Vásároltál 30 nyílvesszőt. 60 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 464.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 21, gyógyulás: 49, összesen: +28 ÉP}


Találkozol egy ősz hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Egy álcaruhát, egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián sarut, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy Zu'lit fülkarikáját és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Odébbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,78] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy katamán ordas. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a katamán ordas jobb hátsó lábát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a katamán ordas jobb első lábát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a katamán ordas testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nunchakuval párszor súrolva eltalálod a katamán ordas jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) A katamán ordas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 656, gyógyulás: 326, összesen: -330 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.

(Továbbmész...) [233,77] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor! (ld. enc.)

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8220 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 637, gyógyulás: 256, összesen: -381 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy sötét ülnök! (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök bal oldalát. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a sötét ülnök fejét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}

Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1255 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bo'adhun éjhozó lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
11306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 546, gyógyulás: 284, összesen: -262 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Mohammaddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy kotét, egy kreiton fókuszt, egy mihlanil kesztyűt, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy varkaudar őslich trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[65 pontot használtál fel, van még 375.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[234,76] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy türkiz sárhajító. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 417, gyógyulás: 340, összesen: -77 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [234,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy türkiz sárhajító. Itt csata lesz.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a türkiz sárhajító testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Csápjaival a türkiz sárhajító lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 426, gyógyulás: 0, összesen: -426 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [233,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szellemdarázs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 306, gyógyulás: 4, összesen: -302 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kreommat-liliomot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1763 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 53 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
[35 pontot használtál fel, van még 340.]

szk 481 keresed a 481. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szellemdarázst. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 822. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal
Az ujjadra húzod a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 6. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szellemdarázs. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 24.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 679 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével.

KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY)
Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt.

TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY)
A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős.

ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY)
A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz.

SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY)
A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak.

TÜRKIZ SÁRHAJÍTÓ (469. SZÖRNY)
Ha türkiz sárhajítóval találkozol, a mocsarak legbolondosabb lakójával van dolgod. A természet már akkor vicces kedvében volt, amikor ebbe a félig átlátszó türkizkék bőrbe bújtatta, majd rátett még egy lapáttal, amikor bohókás mozgását is megalkotta. Többméternyi hosszú, vékony csápjai vannak, ezeket használva közlekedik, szétfröcskölve közben környezete cseppet sem száraz földjét. Ha harcba keveredik, ezt a képességét tudatosan használja, csápjai végét behajlítva kitapintja a mocsár felszíne alatt rejlő nagyobb köveket, és dobálózni kezd, csak győzz félreugrani. Szúrófegyverrel vajmi kevés esélyed van eltalálni az előtted tekergőző csápokat.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 60 (84) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (73) Támadás: 74 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 59 (72) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 65/425 év
Egészség: 59 (83) Életpont: 1286/321 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 63 (88) Varázspont: 2580/7 Pénz: 7155 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 534/159 Halhatatlanság: 10 %
Eddig összesen 3629 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 102925 TP-t kaptál. Jelenleg 14099783 TP-d van. A következő szinthez még 1000217 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Techiulan, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 10501 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 34/53 ütőfegyverek: 42/81 (+11%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 35/74 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/17 (+11%) 2. nyomkövetés: 81/24 (+12%) 3. mászás: 21/4 (+12%)
4. csapdakészítés: 22/99 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/57 6. gyógyítás: 30/60
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/89 9. szörnyidomítás: 15/61 (+12%)
10. teológia: 147/15 (+70%) 11. taumaturgia: 137/39 (+22%) 12. szerencsejáték: 3/85 (+11%)
13. versengés: 19/43 (+16%) 14. harcművészetek: 3/66 15. zene: 16/18
16. szörnyismeret: 47/6 17. pszi: 37/7 (+98%) 18. zárnyitás: 21/24
19. vadászat: 7/38 20. vitalitás: 8/14 21. bányászat: 35/94 (+3%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 15/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (176,10,1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
istenítélet (#284) >> 48. szintű lényekre istenítélet (#284) >> Techiulan (#400)
istenítélet (#284) >> hegyi óriás (#397)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) ongóliant tombolás (#146) >> Eruol (#378)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borkonyó bibe (#312) 2 dizen kulcs (#472) 2 fiatalság itala (#473)
1 kristályfolyadék (#449) 2 márványkulcs (#245) 11 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 18 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 29 nyílvessző (#108)
116 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,75) szellemdarázs (#481), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925)
(233,77) ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), elemi pulzátor (#440), sötét ülnök (#508), bo'adhun éjhozó (#468), Mohammad (5389. kalandozó)
(233,78) katamán ordas (#484), 40. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472), tarajos áspis (#486), Tharr oltár
(234,75) türkiz sárhajító (#469)
(234,76) türkiz sárhajító (#469)

Üzenet küldése a karakternek