337. forduló, 339. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 4. 10h:15'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 4 quwarg tojást.
A táborozás 2. napján összefutsz Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar böllér trófea, egy zafír sárkány trófea és egy sötét ülnök trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz Lufival. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 7 magszim bél (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ezüstshurikent (26 arany kikiáltási áron), 1 mocsári penkét (18 arany kikiáltási áron), 1 rakolits port (24 arany kikiáltási áron), 1 szvó-ektoplazmát (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 rinóbőr (eladási ár: 22 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. - Tévednél el a következő mínoszkúpodban! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A 8. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 10. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Egy tatu dob van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Raia tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy köpködő bruhatag trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mulas Muertas. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 10. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios tanítványa. Egy aranyozott klipszet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bandita trófea, egy Quirov trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ailindel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon megintcsak összeakadsz Fehér Hollóval. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Felszerelését egy szépen megmunkált dorony duda díszíti. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy vadászkést tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Hurpi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 rakolits por (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a proteinsólyom (ld. enc.), az alanori csatamén (ld. enc.), az óriásféreg (ld. enc.) és a sivatagi doareg (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mithrilt (ld. enc.), grifftoll kesztyűt (ld. enc.), regeneráló gyűrűt (ld. enc.) és gnóm nyílpuskát (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis bőrpajzsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+181 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 913. hetének nyerőszámai: 5, 6, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 972 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 532.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy a munka gyümölcse varázslat. Munkád gyümölcsözni fog! [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

ef 7 503 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 463.]

in 3938 37 142 leírod a 3938. kalandozónak a 37. szörnyet a 142. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

in 3938 41 143 leírod a 3938. kalandozónak a 41. szörnyet a 143. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

in 3938 127 145 leírod a 3938. kalandozónak a 127. szörnyet a 145. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Morbid. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

in 3938 161 318 leírod a 3938. kalandozónak a 161. szörnyet a 318. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

a 313 3938 5 átadod a 313. tárgyat a 3938. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 gyógykenőcsöt Yasraena részére. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

a 1228 3938 5 átadod az 1228. tárgyat a 3938. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 ork csodaszert Yasraena részére. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

kien 2043 kilépés engedélyezése: a 2043. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 453.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 443.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

t 202 1 támadod a 202. szörnyet
FT 202 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

bb 152 85 70 beraksz a bankba a 152. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 4 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 8 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1269 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1532 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 353.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,44] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [123,45] Továbbra is síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 776 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [122,46] Továbbra is síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
[30 pontot használtál fel, van még 323.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[121,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

(Továbbmész...) [120,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Látsz egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 74 aranyat. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [119,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.

[65 pontot használtál fel, van még 258.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[118,50] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [117,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [116,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3243 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 141, gyógyulás: 29, összesen: -112 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hadroszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 1742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 228.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[115,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [114,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. [20 pontot használtál fel, van még 208.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 168.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz biami kvazárlándzsát. (ld. enc.) 597 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 388 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 156.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 116.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 18, 20.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebből a következő körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY)
Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját.
Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél.

ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY)
A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni.
Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy.

BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 44 (57) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/36 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 410/138 Jellem: jó (777) Tul. pont: -9
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 454/46 Pénz: 42410 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 59/43 Pszi pont: 177/82 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2794 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19581 TP-t kaptál. Jelenleg 592641 TP-d van. A következő szinthez még 7359 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 12932 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/85 (+5%) szúrófegyverek: 22/75 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *22/100 (+18%) dobófegyverek: 22/29 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 69/43 3. mászás: 14/74 (+9%)
4. csapdakészítés: 24/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/26 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 8/7 8. felderítés: 16/59 9. szörnyidomítás: 10/41
10. teológia: 28/65 (+1%) 11. taumaturgia: 20/88 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 33/92 (+34%) 17. pszi: 22/69 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 34/2 21. úszás: 2/30
22. főzés: 12/68 (+10%) 23. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 74 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$1 varkaudar lándzsa ($224) 6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) $1 csontszablya ($64) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
Lövedékek
19 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 37 nyílvessző (#108)
76 sallank nyíl (#129) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327) 56 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 mérg. vas dobónyíl (#190) 6 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351)
11 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
6 kis bőrpajzs (#45) 5 kis vaspajzs (#159) 3 nagy vaspajzs (#161)
5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
5 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266)
3 vas fejpánt (#408) 14 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) $2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) $1 ezüst nyaklánc ($117) 1 * griff nyakék (#1579)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk
$1 aranygyűrű ($193) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
67 uzbány csőr (#169) [bennük 641 csepp ugh méreg (#166), fér még: 163]
5 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 27]
3 zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141) 26 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 ketrec (#216) 1 kis aranykulcs (#240)
1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 + koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 2 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 1 Sheran cserepe (#1271) $1 shinai gömb ($348)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
12 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 53 varkaudar pálinka (#1137)
3 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 87 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 6 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
8 csillezsályalevél (#1253) $1 dorony tüdő ($212) $1 elkarog szőr ($665)
1 etra hályog (#712) 10 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
30 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
1 kazmár gyökér (#205) 13 kvazár (#244) 3 liumbe bimbó (#656)
188 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103) 10 manifeszt.nyúlvány (#214)
214 pirkit (#153) 7 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
17 rakolits por (#669) 8 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651)
2 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 2 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 tyrex csont ($280) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 284.29 kg Megterheltség: 169%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 75 kaja (#2)
96 kötél (#92) 7 mandibulakasza (#127) $111 óndarab ($85)
$185 rézdarab ($70) 64 spiritusz (#170) $11 szöges páncél ($65)
12 vasalt bunkó (#181) 140 vasérc (#152) 10 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gyógykenőcs (#313) 4 óndarab (#85) 4 ork csodaszer (#1228)
8 rézdarab (#70) 3 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1106 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 csontszablya (#64)
25 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 rakolits por (#669)
1 sallank nyíl (#129) 1 tyrex csont (#280) 4 ugh méreg (#166)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,54) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), művészi porolit (#720), Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(115,53) oltár
(116,52) tyrannoszaurusz rex (#160), Tharr oltár, 36. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(117,51) Chara-din rúnaköve
(118,50) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba
(119,49) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393)
(120,48) quwarg boly (#359), oltár, quwarg királynő (#153)
(121,47) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba
(122,46) Sheran oltár, 27. jellempróba
(123,45) bávatag golombár (#165), oltár, bibircsók-óriás (#120)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szívfalás képesség nem képes elpusztítani a szivárványszívet.
* - A homoksárkányoknál gyakran lehet találni dűneelf arckendőt.
* - A buborékpalotában a sziránuszok belátóak voltak, és csak 40 dűneelf arckendőt kérnek 50 helyett.

Üzenet küldése a karakternek