Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 13. 9h:37' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 261. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ba 403 585 586 | nem támadod a 403. szörnyet az 585. szörnyet az 586. szörnyet |
vv 192 161 73 | elmormolod a 192. varázslatot a 161. varázslatot a 73. varázslatot |
tv 33 186 98 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 186. varázslatot a 98. varázslatot |
ftv 92 44 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 44. szörnyet |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
hh 961 959 | használod a 961. tárgyat a 959. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1567 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló bal vállát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megérinted a nekromanta kóborló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+77 varázspont). 19001 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2404, sebződés: 825, gyógyulás: 112, összesen: -713 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Jutalmad nem marad el (+77 varázspont). 1488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 436 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+77 varázspont). 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronokukac fejét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. Varázserőd töltődik (+77 varázspont). 1757 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
fog 65 220 | elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal |
v 84 65 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 65 30 | idomítod a 65. szörnyet 30 pontért |
kf 1088 960 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 960. tárggyal az 1536. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 147 138 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+77 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 52, gyógyulás: 165, összesen: +113 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1852 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fényhozó testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a fényhozó bal lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a fényhozó jobb karját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Vámpírölővel megérinted a fényhozó jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 120 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a fényhozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 16654 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2806, sebződés: 473, gyógyulás: 90, összesen: -383 ÉP}
(Továbbmész...) [286,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 0, gyógyulás: 302, összesen: +302 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök testét. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 60 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a sötét ülnök sötét bőrét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 63 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével meghorzsolod a sötét ülnök bal karját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a sötét ülnök. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 10233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 277, gyógyulás: 62, összesen: -215 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 446 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a kreiton idéző jobb vállát. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A kreiton idéző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton fókusz. 10693 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1682, sebződés: 167, gyógyulás: 321, összesen: +154 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
fog 240 219 | elfogod a 240. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sivatagi doareg bal első lábát. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sivatagi doareg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 0, gyógyulás: 210, összesen: +210 ÉP}
v 198 256 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,83] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg fejét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 34, gyógyulás: 178, összesen: +144 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan házőrző fejét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a tleikan házőrző testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9736 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2074, sebződés: 650, gyógyulás: 522, összesen: -128 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót egyik csápját. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a tleikan behemót bal vállát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót bal oldalát. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a tleikan behemót testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10225 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 464, gyógyulás: 538, összesen: +74 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 434 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Ez mellément. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (105 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 136 életpontot vesztettél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 685, gyógyulás: 165, összesen: -520 ÉP}
(Továbbmész...) [256,85] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy elmeszonda. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megbököd az elmeszonda fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod az elmeszonda láthatatlan testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az elmeszonda testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted az elmeszonda testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 62, gyógyulás: 85, összesen: +23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 201 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem bal vállát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4584 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [256,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 152, összesen: +152 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a nanda fejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a nanda testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Mnebolath bal vállát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 14, gyógyulás: 84, összesen: +70 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 8088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 35, gyógyulás: 233, összesen: +198 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar remete bal oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar remete jobb karját. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar remete testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar remete testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a varkaudar remete nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A varkaudar remete összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1726, sebződés: 0, gyógyulás: 297, összesen: +297 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 118.]
* 1. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1760. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
* 4. BP: | használod az 1168. tárgyat |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
* 6. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
T'VADAR (7118. ELLENFÉL) A csontvárában megbúvó lényről nehezen eldönthető, hogy ő egy vámpír, vagy mágus, vagy mifene. Mindenképpen különc, egyedi jelenség, aki komoly hatalommal rendelkezik. Ne tévesszen meg hogy homályos céljai elérésében a te segítségedet kéri, ettől még nem biztos hogy gyenge. A különös helyen, ahol találkozol vele, nagyon furán működik a mágia, ezért ha megtámadod, nem biztos hogy mágiával sokra mész ellene. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem is érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj, mert a fiola úgysem átadható. |
TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY) Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt. |
UTHAN TERIADAN (505. SZÖRNY) A Pusztulás Kráterének hírhedt lakói a Teriadan káoszszellemek voltak. Rég volt, amikor a bo'adhun sámánurak még uralmuk alá tudták vonni őket, azóta ez soha senkinek nem sikerült. Közülük is volt néhány, aki kiemelkedett a névtelenségből. Uthan Teriadan az előkerült bo'adhun tekercsek szerint e leghatalmasabb káoszszellem volt mind közül. Egyesek szerint minden tudását a szerencsétlenül járt sámánurak lelkéből nyerte, és minden egyes áldozattal csak erősödött a hatalma. Most, hogy már nem kóborolnak a barbár nép tagjai birodalmuk kihalt vidékein, vajon mi táplálja Uthan Teriadan tudását? Nem akadt kalandozó, aki ezt elmondhatta volna. |
ELMESZONDA (487. SZÖRNY) Az elmeszonda egyike azoknak a lényeknek, melyeket a kyorgok szabadítottak a bo'adhun barbárság területére, hogy végezzenek ádáz ellenségükkel. Nagyon erős pszionikus képességekkel rendelkezik, sőt az általa gerjesztett átmeneti tudatzavar sokszor rövid emlékezetkiesést is okozhat (elveszted a fordulóban szerzett tapasztalati pontjaid egy részét). S hogy miről ismersz fel egy elmeszondát: halvány, rövid és szelvényes teste könnyedén szeli a levegőt, vékony és átlátszó csápjai engedelmesen úsznak utána a levegőben; kurta arccal rendelkezik, melyből csak két átható tekintetű szeme kivehető, a többit homály fedi. Ha viszont még ekkor sem vagy biztos abban, hogy egy elmeszondával találkoztál, az agyadra erősödő nyomás majd tudatosítja benned, hogy mégis. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni, azok közül is inkább vágó vagy ütőfegyverrel. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
Erő: | 45 (68) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 64 (73) | Támadás: | 105 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 45 (51) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 9/153 év |
Egészség: | 46 (64) | Életpont: | 1327/1454 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 59 (79) | Varázspont: | 2918/1374 | Pénz: | 14652 arany | Kép. pont: | 93 |
Tudatpont: | 70/38 | Pszi pont: | 263/182 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *22/100 | szúrófegyverek: | 47/9 (+10%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 34/7 (+7%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/48 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 113/67 (+36%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 23/36 (+44%) | 5. csapdakészítés: | 27/98 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 12/4 (-800%) |
7. gyógyítás: | 16/66 | 8. titkosírás: | 5/89 | 9. felderítés: | 29/98 |
10. szörnyidomítás: | 13/21 (+23%) | 11. teológia: | 175/57 (+118%) | 12. taumaturgia: | 115/70 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 5/43 | 14. versengés: | 20/27 (+4%) | 15. harcművészetek: | 14/23 |
16. zene: | 6/75 | 17. szörnyismeret: | 50/48 | 18. pszi: | *30/100 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/64 | 20. vadászat: | 5/88 | 21. vitalitás: | 3/70 |
22. bányászat: | 31/35 (+1%) | 23. úszás: | 5/34 | 24. főzés: | 4/20 (+20%) |
25. csapatmunka: | 1/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 77 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz az 1073. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 100 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), vércápa sámán (#281), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns bunthar (#398), gonoszok (#988), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), hártyás dermesztő (#585), árnygólem (#586), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (115,3,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | agyburok (#90) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | Techiulan aurája (#261) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | állatvédelem (#192) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
háló (#186) | >> | zafír sárkány (#329) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | puha ütés (#60) | >> | kettéroppantó (#471) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | istenítélet (#284) | >> | 44. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét kaszás (#591) | agytaposás (#180) | >> | kreiton idéző (#510) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | védelem sav ellen (#36) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
agytaposás (#180) | >> | halálelementál (#279) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 259 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2228 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | Holtak Könyve (#961) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | 16 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tlopedmuk paróka (#959) | |||
1 | tükör (#43) | 138 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bahrot bőr (#938) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | kitintüske (#879) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | türkiz karika (#750) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |