337. forduló, 339. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 15. 12h:05'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,105] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+658 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+237 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 660.]

* 1. KP: kf 467 0 0 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 639.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 618.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +73 max. életerő, +73 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 612.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 7 938 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 608.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 607.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 603.]

* 9. KP: vv 57 126 178 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601.]

* 10. KP: vv 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]

cir 127 vándorcirkusz látogatása 127
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 599.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde bállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 589.]

p 195 13 használod a 195. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 13 Tudatpontot. [-260 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 574.]

ffk 900 350 300 felt.fv.kozkázata: 900 350 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 900 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 350 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1167 13 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag fűszeres tojásrántottát. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Már maga az étel is egy felbecsülhetetlen kincs! 1 613 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 573.]

ek 273 1 22 t. energia kisütése: 273 1 22
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 22 VP-nél kevesebb, 22 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+59 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 561.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 555.]

vv 128 128 128 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 549.]

vv 128 128 275 elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 275. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Gyorsvarázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+164 varázspont) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 116 80 1 t. energia kisütése: 116 80 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ftv 248 7040 felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot a 7040. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

ftv 248 10029 felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot 29. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

ftv 121 243 felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 243. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

v 181 188 104 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

207 208 209
104
105
106

[188,104] Lakott területre érkeztél.

Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 528.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

lm 6 5 5 mozogsz 6 5 5
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT]
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő a munka gyümölcse varázslatot.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [5. PONT.]
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [2. PONT.]
Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.]
Ez a helyiség biztosan a nekromanta laboratóriuma lehet. A falakat teljesen elborítják azok az eszközök és szerszámok, amelyek a holttestek alakításához használatosak. A széles márványasztal mellett egy erős ráccsal védett lépcső vezet le, a zombik közé. [4. PONT]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Kaszás Ubaron lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 272 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 70 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 535, gyógyulás: 2, összesen: -533 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Hamarosan egy Kaszás Ubaront pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 274 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 196 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jéghalál varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 184 életpontot vesztettél. Egy jéghalál varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 131 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregcsók varázslat. 17 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 617, gyógyulás: 2, összesen: -615 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
[30 pontot használtál fel, van még 493.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 491.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vezérfarkas. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas bal karját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 118, gyógyulás: 29, összesen: -89 ÉP}


(Továbbmész...) [209,106] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 fekete gyöngy, 2 vasérc és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [210,107] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy umbatari bromag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az umbatari bromag jobb első lábát. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 116, gyógyulás: 21, összesen: -95 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 436.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Dobogó szívvel indulsz előre. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 2 mozogsz 2
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a zombi mester fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 13 16 20 mozogsz 13 16 20
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy őrült varázsló van előtted! Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 545 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 23 24 27 mozogsz 23 24 27
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [18. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 405.]

lm 205 9 3 mozogsz 205 9 3
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 13 38 43 mozogsz 13 38 43
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [38. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi mester lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [38. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 3 12 30 mozogsz 3 12 30
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kholden kulcs [kholden kulcs ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 34 205 34 mozogsz 34 205 34
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) Úgy suhansz, mint az árnyék. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Hirtelen egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 44 49 205 mozogsz 44 49 205
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [38. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) [3 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 9 4 9 mozogsz 9 4 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy molgan az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Hamarosan egy molgant pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 7 41 4 mozogsz 7 41 4
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Hamarosan egy molgant pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [38. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mester. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a zombi mester fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot [kholden kulcs ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Hamarosan egy molgant pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a molgan aszott fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a molgan bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a molgan testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 10 42 40 mozogsz 10 42 40
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [33 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 34 35 36 mozogsz 34 35 36
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 474 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 59 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 4 gyöngymangó. 2 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [35. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 mutáns csont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [36. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 lapockacsont [lapockacsont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 217.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 215.]
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 213.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[210,108] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy templomot. Chara-din hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy woorgard ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy dombi óriásyeti. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [210,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy ősdentor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [209,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szánalmas pondró. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[20 pontot használtál fel, van még 193.]

szk 243 282 231 keresed a 243. szörnyet a 282. szörnyet a 231. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy áeratikus hasnyákot. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 4. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 5. BP: kb 2 15 518 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 6. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csillezsályalevelet. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-73 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az ősi szilmill. Egy kaját nyel le a roguena. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 667 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLGAN (284. SZÖRNY)
Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 37 (55) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 110 cm
IQ: 46 (68) Támadás: 53 (57) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 39 (46) Védekezés: 100 (108) Menekülés: 30 % Életkor: 66/71 év
Egészség: 43 (50) Életpont: 885/287 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (62) Varázspont: 1488/621 Pénz: 44216 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 98/0 Pszi pont: 385/64 Halhatatlanság: 5 %
Eddig összesen 5343 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 001 TP-t kaptál. Jelenleg 8 726 430 TP-d van. A következő szinthez még 73 570 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, genrath vérmedve. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 24/43 szúrófegyverek: 19/68
vágófegyverek: 35/14 (+4%) ütőfegyverek: 41/71 (+5%) lőfegyverek: 37/24 (+3%)
dobófegyverek: 25/75 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (900%) << törpe szekerce (#1105) (350%) << bányászcsákány (#434) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
209,110 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/97 (+48%) 2. nyomkövetés: 74/19 (+5%) 3. mászás: 20/58
4. csapdakészítés: 27/12 (+7%) 5. csapdaészlelés: 22/9 (+12%) 6. gyógyítás: 16/51
7. titkosírás: 18/34 8. felderítés: 39/37 9. szörnyidomítás: 12/7
10. teológia: 67/31 (+55%) 11. taumaturgia: 69/88 (+33%) 12. szerencsejáték: 5/52
13. versengés: 21/12 14. zene: 19/67 15. szörnyismeret: 58/72 (+22%)
16. pszi: 75/30 (+7%) 17. zárnyitás: 29/24 (+24%) 18. vadászat: 5/77
19. vitalitás: 1/1 20. bányászat: 41/29 (+16%) 21. testépítés: 18/89
22. úszás: 3/46 23. főzés: 24/31 (+11%) 24. csapatmunka: 6/2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
elme dominanciája (#247) Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
csupasz izom (#28) Pörhemór köre (#205) (95,36,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290) fehérál.roncsolása (#248) >> árnyékdémon (#684)
fehérál.roncsolása (#248) >> tüskés gigaféreg (#256) fehérál.roncsolása (#248) >> Kaszás Ubaron (#7040)
fehérál.roncsolása (#248) >> 29. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval!
2.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
3.) Elég volt követőim irtásából: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1057 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
945 kaja (#2) 224 mákrózsa virág (#56) 123 gyöngymangó (#135)
260 vasérc (#152) 824 quwarg tojás (#360) 400 madártoll (#112)
217 drótszőr (#37) 190 pirkit (#153) $90 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) 90 sallank karom (#128) 50 csuklyavirág (#133)
48 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) $62 kvazár ($244)
275 isteni könnycsepp (#260) 2 pásztorbot (#513) 24 vas dobónyíl (#189)
2 csatabárd (#555) 42 nyílvessző (#108) 1 kőkés (#6)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 deus ex machina (#1) 4 ezüstdarab (#326)
3 fűszerkeverék (#1170) 1 grifftojás (#179) 21 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 2 quwarg tojás (#360)
7 vashegyű nyíl (#176) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 2 bot (#4)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 9 fekete gyöngy (#99) 8 gyöngymangó (#135)
16 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 3 mutáns csont (#331)
4 pirkit (#153) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

207 208 209 210 211
104
105
106
107
108
109
110
111
(208,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), vezérfarkas (#748)
(209,106) ongóliant (#159), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, 50. jellempróba, érclelőhely
(209,110) nekrofun (#173), 40. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(210,107) umbatari bromag (#770), a 95. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, zombi mester (#251), őrült varázsló (#255), molgan (#284)
(210,108) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Chara-din monolitja (#534), oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, woorgardok (#231), dombi óriásyeti (#367)
(210,109) ősdentor (#282), 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek