Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 14. 9h:33' EZ A 345. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 346. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat |
kf 529 1346 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat az 1346. tárggyal |
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im | imádkozol |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
im | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 70, gyógyulás: 41, összesen: -29 ÉP}
hu 324 456 254 | hulladék: 324 456 254 |
hu 551 705 643 | hulladék: 551 705 643 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a hegyi góliát testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 32, gyógyulás: 40, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 562 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (129 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hegyi óriás testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1156, sebződés: 359, gyógyulás: 154, összesen: -205 ÉP}
(Továbbmész...) [213,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély szakadékot. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [214,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Felfedeztél egy csillezsályát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 68, gyógyulás: 42, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [216,99] Továbbra is alacsonyhegység.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 105, összesen: +105 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [217,100] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [219,100] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 113, gyógyulás: 106, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [220,100] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy dübörgő bahrot. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 93 | elmormolod a 93. varázslatot |
ek 395 182 27 | t. energia kisütése: 395 182 27 |
[182,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 79: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 79. pont 20: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 20. pont 26: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 382.]
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
id 429 380 | idomítod a 429. szörnyet 282 pontért |
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT) A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.] |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY) A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
Erő: | 33 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 34 (39) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 535/390 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 43 (46) | Varázspont: | 786/28 | Pénz: | 8323 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 155/185 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 32/39 (+11%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/33 | dobófegyverek: | 29/37 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/58 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 61/11 (+18%) | 3. lopás: | 51/87 (+506%) |
4. mászás: | 10/18 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 20/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 37/67 (+1%) |
7. gyógyítás: | 83/49 (+17%) | 8. titkosírás: | 5/62 | 9. felderítés: | 23/15 |
10. szörnyidomítás: | 17/99 (+324%) | 11. teológia: | 70/65 (+34%) | 12. taumaturgia: | 52/86 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 5/58 | 14. versengés: | 22/92 | 15. zene: | 2/25 |
16. szörnyismeret: | 28/45 | 17. pszi: | 19/30 (+4%) | 18. zárnyitás: | 15/94 |
19. vadászat: | 13/43 (+92%) | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 20/91 (+55%) |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | Pterois volitans (#1050) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Csillagpermet (#3879) | Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: éhes |
gothag döglidérc (#429) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany pikkelyvért (#456) | 7 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
1 | kobudera csont (#705) | 9 | küklopsz szem (#643) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
646 | arany (#50) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | szent jogar (#150) | 14 | víz (#27) |