337. forduló, 339. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 14. 9h:33'
EZ A 345. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
346. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 ezüsttollú nyilat (333 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 10 angyalok gyűrűjét (1601 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+665 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 604.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

kf 529 1346 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat az 1346. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 596.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kisebb kívánság. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! [30 pontot használtál fel, van még 566.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kisebb kívánság varázslatot! Istened meghallgatta imád! (+1 tulajdonságpont). Öregedtél 5 évet. [-300 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 536.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 70, gyógyulás: 41, összesen: -29 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 506.]

hu 324 456 254 hulladék: 324 456 254
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany pikkelyvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

hu 551 705 643 hulladék: 551 705 643
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kobudera csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz küklopsz szemet. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany pikkelyvért (186,106)-> (500 ap), dentor bőr (186,106)-> (kudarc), ezüsthegyű lándzsa (186,106)-> (15 ap), kobudera csont (186,106)-> (4 ap), küklopsz szem (186,106)-> (kudarc), regeneráló gyűrű (187,107)-> (80 ap), összesen 599 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[212,98] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy hegyi góliát. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a hegyi góliát testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 32, gyógyulás: 40, összesen: +8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi óriás került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 562 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (129 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hegyi óriás testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1156, sebződés: 359, gyógyulás: 154, összesen: -205 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+111 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [213,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély szakadékot. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [214,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Felfedeztél egy csillezsályát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[48 pontot használtál fel, van még 453.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[215,98] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orbitális mackósajt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 68, gyógyulás: 42, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [216,99] Továbbra is alacsonyhegység.

Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 105, összesen: +105 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [217,100] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

[38 pontot használtál fel, van még 415.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[218,99] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,100] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 113, gyógyulás: 106, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [220,100] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy dübörgő bahrot. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 397.]

v 93 elmormolod a 93. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a halotthívás varázslatot! A földből előkúszik egy gothag döglidérc! Bizonytalanul, támolyogva várja a parancsaidat. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. (ld. enc.) [-34 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

ek 395 182 27 t. energia kisütése: 395 182 27
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(211,99) a 79. labirintus bejárata, orbitális mackósajt (#229)
(212,98) egy ismeretlen isten rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hegyi góliátok (#244), hegyi óriás (#397)
(213,98) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(214,98) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(215,98) érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(216,99) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely
(217,100) quwarg boly (#359), 41. jellempróba
(218,99) phua-kúp (#372), norpadolótikák (#226), bűbájlidérc (#761)
(219,100) Tharr oltár, 255. jellempróba, ongóliant (#159)
(220,100) drakolder csatamező (#966), 40. jellempróba, dübörgő bahrot (#479)

[182,27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [10000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ezek szerint nem volt a Thargodan herceg egyik taalru bőrében sem! Hatalmas szerencséd van! - Kivonultok a ház elé, és a bölcs ott érinti össze a darabokat. Az ég beborul, villámlani kezd, és lassan elered az eső. A föld megremeg, és a ház mellett egy repedés nyílik. A bölcs megrázza a fejét, és a kezedbe nyomja a relikviát.
- Attól tartok, hogy az utolsó darab helyre illesztése kisebb kataklizmával fog járni, márpedig én abból nem kérek. Az utolsó darabot illeszd te a helyére (bár szívesen fogadlak, mert kíváncsi vagyok a történtekre). - megvizsgálod a botot. A hosszú, több mint egy méteres száron valamilyen ismeretlen, kékes kőzetből faragott sárkány kúszik végig, szembe vele egy hatalmas kalapácsot lóbáló, szakállas, izmos alak. A bot végén egy karomszerű markolat ül, nyilván az utolsó darab egy drágakő lesz, azt kell a helyére illeszteni. Érzed a botban buzgó energiát. Felemeled, és megjelenik a labirintus képe. Majd a botot elteszed a hátizsákba - kicsit félsz a lehetőségektől.

8 9 10 12 13 14
33 36 38 40 42
11
7 34 31 32 35 37 39 41
15
60 61 62 63 64 43
6 30 59
70 71
16
75 76 72 65 44
29 58 79
4 5 69
17
78 77
28 27 57 74 73 45
3 68 67 66 18
26 24 56 54 52 50 48 46
25
2 55 53 51 49 47
1 23 22 21 20 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
79: 2. térkép 1. pont
38 39 29 31 33 35
27
40 41
28 30 32 34
42 43
37 23 24 25 26
44 10 9
3
16
36
22 17
2 1
21 18 15 8
11
45 4 20
19
48 12 13 14
47
46 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 79. pont
20: 3. térkép 1. pont
9 7 6
8
10 22 26
25 21
24
11 23 5
20
12 18 19 4
15 16 17
1
3
13 14 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 20. pont
26: kijárat

Ez a 80. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 54, délre 84 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[220,100] Az erdőt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy drakolder csatamezőt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
[6 pontot használtál fel, van még 376.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(220,100) drakolder csatamező (#966), 40. jellempróba, dübörgő bahrot (#479)

[142,62] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Találsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ravasack. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod Fekete Köpeny táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy agyagelementál őrzi! Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Hogy rágná ki a tetű az erszényed!.
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 362.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 322.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 282.]

id 429 380 idomítod a 429. szörnyet 282 pontért
Megkezded a gothag döglidérc idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 28 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [282 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 239 keresed a 239. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Raia szent lovagját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még -1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még -5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 22, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a csataremák. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 474 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT)
A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.]

DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY)
Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép.
Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként.
Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz).

DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY)
A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté.

GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY)
Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 33 (47) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 34 (39) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 34 (36) Életpont: 535/390 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (46) Varázspont: 786/28 Pénz: 8323 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 155/185 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2087 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 23302 TP-t kaptál. Jelenleg 2199596 TP-d van. A következő szinthez még 100404 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5488 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 32/39 (+11%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/37 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/58 (+32%) 2. nyomkövetés: 61/11 (+18%) 3. lopás: 51/87 (+506%)
4. mászás: 10/18 (+5%) 5. csapdakészítés: 20/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 37/67 (+1%)
7. gyógyítás: 83/49 (+17%) 8. titkosírás: 5/62 9. felderítés: 23/15
10. szörnyidomítás: 17/99 (+324%) 11. teológia: 70/65 (+34%) 12. taumaturgia: 52/86 (+7%)
13. szerencsejáték: 5/58 14. versengés: 22/92 15. zene: 2/25
16. szörnyismeret: 28/45 17. pszi: 19/30 (+4%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 13/43 (+92%) 20. vitalitás: 1/42 21. bányászat: 20/91 (+55%)
22. úszás: 9/38 23. főzés: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (7x), a 6666. karaktertől (6666) bármit
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: éhes
gothag döglidérc (#429) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 7 dentor bőr (#551) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 kobudera csont (#705) 9 küklopsz szem (#643) 1 regeneráló gyűrű (#254)
3 tinta (#101) 1 tudás gyöngye (#522) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
646 arany (#50) 11 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2)
3 magszim bél (#103) 1 szent jogar (#150) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,62) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 26. jellempróba, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek