336. forduló, 338. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 2. 15h:07'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat legkorábban a 338. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,104] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy sötét ital elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 555.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 545.]

* 4. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]

* 5. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 6. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 530.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 7. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 525.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]

v 198 202 117 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
103
104
105
(181,104) bányászház (#700)

[202,117] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hírnök. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 38.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Látsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Utad során felfedezel egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 31 életpontot vesztettél. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}


A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Sötét motyogó, 1 Aranyeső, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 783 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 44 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 441.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 783 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 440.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 420.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 420.]

kt 313 30 elkészíted a 313. tárgyat (30 darabot)
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Sajnos csak 7 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 7 gyógykenőcsöt. [35 pontot használtál fel, van még 385.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 157-179.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra. {támadása: 38.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {támadása: 38.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász támad rád. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr támad rád. {támadása: 46.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megcsapod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 ugh méreg, egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [45 pontot használtál fel, van még 340.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tükröt. [50 pontot használtál fel, van még 290.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy nőstény varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 12d4+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-46 varázspont.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 11, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 478 pontot. A következő körben tehát 678 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 37 (39) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 40 % Életkor: 113/114 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 389/316 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (42) Varázspont: 902/0 Pénz: 2358 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 61/55 Pszi pont: 149/80 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3482 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 112 TP-t kaptál. Jelenleg 2 037 895 TP-d van. A következő szinthez még 262 105 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ongóliant, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/11 ökölvívás: *24/101 (+8%) szúrófegyverek: 26/49 (+2%)
vágófegyverek: 25/88 (+5%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/0
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
202,117 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 202,117
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/37 2. nyomkövetés: 71/10 (+5%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 15/98 (+2%) 5. csapdakészítés: 27/35 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/50
7. gyógyítás: 36/55 8. titkosírás: 42/16 9. felderítés: 31/17 (+5%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 30/21 (+12%) 12. taumaturgia: 38/78 (+37%)
13. szerencsejáték: 7/39 (+12%) 14. versengés: 11/33 (+18%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 34/7 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/0 18. pszi: 20/15 (+6%)
19. zárnyitás: 18/8 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 31/98
22. úszás: 11/77 23. főzés: 21/42 (+11%) 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
varázspáncél (#156) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) agyburok (#90) szemmelverés (#137) villámmágia (#227)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20)
védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 3 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
3 fekete gyöngy (#99) 3 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 sáfránypor (#211) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 varázskő (#305)
62 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 4 gyógykenőcs (#313)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sünmedve tüske (#14) 10 tükör (#43)
10 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

201 202 203
116
117
118
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), korinthai amőba (#420), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689)

Üzenet küldése a karakternek