Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 15. 9h:12' EZ A 371. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 372. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 467 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: vv 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
bb 2 50 518 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
t 7040 | támadod a 7040. szörnyet |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
ek 116 80 1 | t. energia kisütése: 116 80 1 |
lm 900 57 55 | mozogsz 900 57 55 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 120 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vashegyű nyilat, és dühödten szétroppantja. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a genrath vérmedve testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1232, sebződés: 559, gyógyulás: 362, összesen: -197 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 128 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és kettétöri. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a genrath vérmedve jobb lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 428 életpontot vesztettél. A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 999, gyógyulás: 354, összesen: -645 ÉP}
lm 68 68 205 | mozogsz 68 68 205 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vashegyű nyilat. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 415 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 1008, gyógyulás: 368, összesen: -640 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 442 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1143, sebződés: 1006, gyógyulás: 372, összesen: -634 ÉP}
lm 46 38 42 | mozogsz 46 38 42 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 569, gyógyulás: 364, összesen: -205 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 116 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Törpe szekercével kissé megkarcolgatod a genrath vérmedve szőrmés testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 306 életpontot vesztettél. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 1164, gyógyulás: 448, összesen: -716 ÉP}
lm 29 29 25 | mozogsz 29 29 25 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 115 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 430 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 967, gyógyulás: 348, összesen: -619 ÉP}
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
kb 152 10 518 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (10 darabot) |
kb 153 20 518 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot) |
ftv 248 10029 | felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot 29. szinttől |
fkt 176 20 | felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 10 249 1 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal (1 darabot) |
flh 20 176 1 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal (1 darabot) |
flh 25 176 3 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 176. tárggyal (3 darabot) |
flh 30 176 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 176. tárggyal |
flh 40 597 | felt. lőfegyver haszn. 40 az 597. tárggyal |
kb 1103 1 | kiveszel a bankból az 1103. tárgyat (1 darabot) |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [170,63] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy hegyi góliát. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [170,62] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
bb 1103 269 522 | beraksz a bankba az 1103. tárgyat (269 darabot) |
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
169 | 170 | 171 | 172 | |
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
[188,104] Épületek tűnnek fel. Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
lm 6 5 5 | mozogsz 6 5 5 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 209, gyógyulás: 4, összesen: -205 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [171,62] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Látsz egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy hordóagyú mameluk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [172,61] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [172,59] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.
(Továbbmész...) [172,58] Továbbra is magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Babsaláta vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy asztrális vortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 208 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
[208,105] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
szk 778 282 104 | keresed a 778. szörnyet a 282. szörnyet a 104. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
MEDVEFOG NYAKLÁNC (1679. TÁRGY) Egy kis töprengéssel kitaláltad, hogyan használhatnád fel azokat a medvefogakat, amikre a versenybizottság nem tartott igényt. Ha egy hosszú acéltűvel egyesével kifurkálsz 5 darab fogat, azokat utána egy aranyláncra fűzheted. Ehhez a KT 1679 parancsot kell kiadnod 90 TVP-ért. Ezután már más dolgod nincs, csak az így elkészült alkotást a nyakadba akasztani. Azt beszélik a genrath vérmedvék szelleme haláluk után még ott él testük minden porcikájukban, így még ez a fog is spirituálisan aktív. Talán ennek köszönheted, hogy a nyaklánc KF-elése után minden tulajdonságod és a támadásod is megnő 2-vel. Ha még nem vagy 20. szintű, a nyakláncot nem akaszthatod a nyakadba. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 37 (55) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 46 (68) | Támadás: | 53 (57) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 39 (46) | Védekezés: | 100 (108) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/71 év |
Egészség: | 43 (50) | Életpont: | 885/173 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (62) | Varázspont: | 1488/649 | Pénz: | 44113 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 98/0 | Pszi pont: | 385/231 | Halhatatlanság: | 5 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/43 | szúrófegyverek: | 19/68 |
vágófegyverek: | 35/10 (+4%) | ütőfegyverek: | 41/66 (+3%) | lőfegyverek: | 37/21 (+2%) |
dobófegyverek: | 25/73 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (900%) << törpe szekerce (#1105) (100%) << bányászcsákány (#434) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
208,105 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/49 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 74/14 (+15%) | 3. mászás: | 20/58 |
4. csapdakészítés: | 27/5 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 21/97 (+6%) | 6. gyógyítás: | 16/51 |
7. titkosírás: | 18/34 | 8. felderítés: | 39/37 | 9. szörnyidomítás: | 12/7 |
10. teológia: | 66/76 (+23%) | 11. taumaturgia: | 69/55 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 5/52 |
13. versengés: | 21/12 | 14. zene: | 19/67 | 15. szörnyismeret: | 58/50 |
16. pszi: | 75/23 (+9%) | 17. zárnyitás: | 29/0 | 18. vadászat: | 5/77 |
19. vitalitás: | 1/1 | 20. bányászat: | 41/13 (+22%) | 21. testépítés: | 18/89 |
22. úszás: | 3/46 | 23. főzés: | 24/20 | 24. csapatmunka: | 6/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (176,47,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
halálvarázslat (#124) | >> | manaelementál (#290) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnyékdémon (#684) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval! |
2.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
3.) Elég volt követőim irtásából: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1057 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 960 | kaja (#2) | 224 | mákrózsa virág (#56) | 123 | gyöngymangó (#135) | 260 | vasérc (#152) | 824 | quwarg tojás (#360) | 400 | madártoll (#112) | 217 | drótszőr (#37) | 190 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 90 | sallank karom (#128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 48 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | $62 | kvazár ($244) | 275 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | pásztorbot (#513) | 24 | vas dobónyíl (#189) | 2 | csatabárd (#555) | 42 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | |||
21 | madártoll (#112) | 2 | mithril (#352) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 20 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
10 | vasérc (#152) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
246 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 7 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 3 | genrath vérmedvefog (#1674) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
15 | vashegyű nyíl (#176) |
207 | 208 | 209 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|