336. forduló, 338. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 15. 9h:12'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 52. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+415 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+238 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 467 0 0 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 467.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 466.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy medvefog nyaklánc elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 445.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +73 max. életerő, +73 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 439.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 445.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 444.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 9. KP: vv 57 126 178 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 438.]

* 10. KP: vv 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436.]

bb 2 50 518 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 26 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1228 5 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 5 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +10 támadás a forduló végéig. [10 pontot használtál fel, van még 426.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 526.]

t 7040 támadod a 7040. szörnyet
FT 7040 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

v 275 352 elmormolod a 275. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az érckonverzió varázslatot! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+400 varázspont) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

ek 116 80 1 t. energia kisütése: 116 80 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

lm 900 57 55 mozogsz 900 57 55
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [57. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy genrath vérmedve az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 120 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vashegyű nyilat, és dühödten szétroppantja. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a genrath vérmedve testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1232, sebződés: 559, gyógyulás: 362, összesen: -197 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [55. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy genrath vérmedve. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 128 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vashegyű nyilat, és kettétöri. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a genrath vérmedve jobb lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 428 életpontot vesztettél. A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 999, gyógyulás: 354, összesen: -645 ÉP}

Hamarosan egy umbatari bromagot pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
[18 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 68 68 205 mozogsz 68 68 205
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy genrath vérmedve lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő vashegyű nyilat. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 415 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 1008, gyógyulás: 368, összesen: -640 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 62. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [63. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy genrath vérmedve lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 442 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1143, sebződés: 1006, gyógyulás: 372, összesen: -634 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 62. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Huss, visszateleportálsz a körre! (47. referenciapontra érkezel.) [15 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 46 38 42 mozogsz 46 38 42
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [46. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy genrath vérmedve lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 569, gyógyulás: 364, összesen: -205 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 45. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy genrath vérmedve. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 116 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A genrath vérmedve cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Törpe szekercével kissé megkarcolgatod a genrath vérmedve szőrmés testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hatalmas mancsaival a genrath vérmedve lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 306 életpontot vesztettél. A genrath vérmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 10 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 1164, gyógyulás: 448, összesen: -716 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Upsz, itt a kijárat a felszínre. Legalábbis valamilyen sziklaperemre vezet az út. [30. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 fiatalság itala [fiatalság itala ládikóba-> (185,60)-> 240 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy sziklaperem végében találod magad. Északra visszajutni a barlang belsejébe, délre pedig a végtelen táj képe látszik. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 29 29 25 mozogsz 29 29 25
Egy sziklaperem végében találod magad. Északra visszajutni a barlang belsejébe, délre pedig a végtelen táj képe látszik. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Upsz, itt a kijárat a felszínre. Legalábbis valamilyen sziklaperemre vezet az út. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy genrath vérmedve az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 115 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével végigvagdosod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A genrath vérmedve mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Törpe szekercével megvagdalod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 430 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 967, gyógyulás: 348, összesen: -619 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [29. PONT.] Hamarosan egy genrath vérmedvét pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mész tovább, előre. [27. PONT.] Hirtelen egy umbatari bromagot veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 423.]

vv 109 161 elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 421.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 419.]

kb 152 10 518 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 10 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

kb 153 20 518 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 20 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

ftv 248 10029 felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot 29. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

fkt 176 20 felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh 10 249 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh 20 176 1 felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 20 176 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh 25 176 3 felt. lőfegyver haszn. 25 a 176. tárggyal (3 darabot)
Ok, FLH 25 176 3 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh 30 176 felt. lőfegyver haszn. 30 a 176. tárggyal
Ok, FLH 30 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

flh 40 597 felt. lőfegyver haszn. 40 az 597. tárggyal
Ok, FLH 40 597 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

kb 1103 1 kiveszel a bankból az 1103. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[171,64] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nagy Tharr-Isznya formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegyi góliát. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manaelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,63] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy hegyi góliát. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [170,62] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 20 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. [105 pontot használtál fel, van még 314.]

bb 1103 269 522 beraksz a bankba az 1103. tárgyat (269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 üllőt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 181 188 104 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171 172
61
62
63
64
65
66
(170,62) vaskohó (#155), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(170,63) hegyi góliát (#244), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(171,64) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), hegyi góliátok (#244), manaelementál (#290)
(171,65) a 176. labirintus bejárata, genrath vérmedve (#7080)

[188,104] Épületek tűnnek fel. Megpróbálsz elosonni Techila batárjai mellett, de a félszemű gnóm nyilván az ördögökkel cimborál, mert előugrik valahonnan, és fenyegetőn neked szegezi a mutatóujját.
- Aláírtál egy kontraktust, kalandor! Nem szegheted meg! Remélem, jól tudod, hogy milyen kapcsolataim vannak! Gyorsan elfogy a türelmem, és akkor minden reggel profi bérgyilkosok fognak ébreszteni!
Az a nyavalyás nyilvánvalóan át akar verni valahogy. Csak tudnád, hogyan? Másképp nem fog kiderülni, csak, ha kötélnek állsz, és csatlakozol az expedícióhoz. (11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 6 5 5 mozogsz 6 5 5
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő vámpirizáció varázslatot.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a helyiség biztosan a nekromanta laboratóriuma lehet. A falakat teljesen elborítják azok az eszközök és szerszámok, amelyek a holttestek alakításához használatosak. A széles márványasztal mellett egy erős ráccsal védett lépcső vezet le, a zombik közé. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Hirtelen egy Kaszás Ubaront veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 209, gyógyulás: 4, összesen: -205 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Kaszás Ubaron lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 264.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 262.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,62] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,62] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Látsz egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy hordóagyú mameluk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (661. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [172,61] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [34 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[172,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [172,59] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [172,58] Továbbra is magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Babsaláta vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy asztrális vortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 194.]

m 1 mozogsz északkeletre
[173,57] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 198 208 105 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171 172 173 174
56
57
58
59
60
61
62
63
(170,62) vaskohó (#155), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), érclelőhely
(171,62) kolostor (#661), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(172,58) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), asztrális vortex (#2324)
(172,59) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(172,60) Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(172,61) hordóagyú mameluk (#254), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(173,57) törpe bánya (#435)

[208,105] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

szk 778 282 104 keresed a 778. szörnyet a 282. szörnyet a 104. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 5. BP: kb 2 15 518 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 6. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-73 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 10, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az ősi szilmill. Egy kaját habzsol be a roguena. 2 kaját nyel le a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 174 pontod maradt, ebből a következő körre 174 pontot vihetsz át. Kapsz még 478 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MEDVEFOG NYAKLÁNC (1679. TÁRGY)
Egy kis töprengéssel kitaláltad, hogyan használhatnád fel azokat a medvefogakat, amikre a versenybizottság nem tartott igényt. Ha egy hosszú acéltűvel egyesével kifurkálsz 5 darab fogat, azokat utána egy aranyláncra fűzheted. Ehhez a KT 1679 parancsot kell kiadnod 90 TVP-ért. Ezután már más dolgod nincs, csak az így elkészült alkotást a nyakadba akasztani. Azt beszélik a genrath vérmedvék szelleme haláluk után még ott él testük minden porcikájukban, így még ez a fog is spirituálisan aktív. Talán ennek köszönheted, hogy a nyaklánc KF-elése után minden tulajdonságod és a támadásod is megnő 2-vel. Ha még nem vagy 20. szintű, a nyakláncot nem akaszthatod a nyakadba. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

Erő: 37 (55) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 110 cm
IQ: 46 (68) Támadás: 53 (57) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 39 (46) Védekezés: 100 (108) Menekülés: 30 % Életkor: 66/71 év
Egészség: 43 (50) Életpont: 885/173 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (62) Varázspont: 1488/649 Pénz: 44113 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 98/0 Pszi pont: 385/231 Halhatatlanság: 5 %
Eddig összesen 5335 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 831 TP-t kaptál. Jelenleg 8 692 429 TP-d van. A következő szinthez még 107 571 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, genrath vérmedve. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/4 ökölvívás: 24/43 szúrófegyverek: 19/68
vágófegyverek: 35/10 (+4%) ütőfegyverek: 41/66 (+3%) lőfegyverek: 37/21 (+2%)
dobófegyverek: 25/73

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (900%) << törpe szekerce (#1105) (100%) << bányászcsákány (#434) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
208,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/49 (+72%) 2. nyomkövetés: 74/14 (+15%) 3. mászás: 20/58
4. csapdakészítés: 27/5 (+7%) 5. csapdaészlelés: 21/97 (+6%) 6. gyógyítás: 16/51
7. titkosírás: 18/34 8. felderítés: 39/37 9. szörnyidomítás: 12/7
10. teológia: 66/76 (+23%) 11. taumaturgia: 69/55 (+30%) 12. szerencsejáték: 5/52
13. versengés: 21/12 14. zene: 19/67 15. szörnyismeret: 58/50
16. pszi: 75/23 (+9%) 17. zárnyitás: 29/0 18. vadászat: 5/77
19. vitalitás: 1/1 20. bányászat: 41/13 (+22%) 21. testépítés: 18/89
22. úszás: 3/46 23. főzés: 24/20 24. csapatmunka: 6/2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (176,47,1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
Techiulan aurája (#261) elme dominanciája (#247) Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290) fehérál.roncsolása (#248) >> árnyékdémon (#684)
fehérál.roncsolása (#248) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval!
2.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
3.) Elég volt követőim irtásából: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1057 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
960 kaja (#2) 224 mákrózsa virág (#56) 123 gyöngymangó (#135)
260 vasérc (#152) 824 quwarg tojás (#360) 400 madártoll (#112)
217 drótszőr (#37) 190 pirkit (#153) $90 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) 90 sallank karom (#128) 50 csuklyavirág (#133)
48 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) $62 kvazár ($244)
275 isteni könnycsepp (#260) 2 pásztorbot (#513) 24 vas dobónyíl (#189)
2 csatabárd (#555) 42 nyílvessző (#108) 1 kőkés (#6)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 7 isteni könnycsepp (#260) 15 kaja (#2)
21 madártoll (#112) 2 mithril (#352) 1 mocsári penke (#148)
5 ork csodaszer (#1228) 20 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránypor (#211) 1 tudás gyöngye (#522)
10 vasérc (#152) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
246 arany (#50) 2 adamantit (#627) 7 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüstdarab (#326) 3 genrath vérmedvefog (#1674) 5 gyenge méreg (#26)
15 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

207 208 209
104
105
106
(208,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek