Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:20' EZ A 345. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 346. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat |
v 6 666 27 | elmormolod a 6. varázslatot |
im | imádkozol |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 117, gyógyulás: 105, összesen: -12 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 305 6 | megveszed a 305. tárgyat 6 |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [210,96] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [209,97] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!
Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 122 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 64, gyógyulás: 155, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [211,99] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anna Bella előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 6 28 905 | mozogsz 6 28 905 |
lm 26 900 15 | mozogsz 26 900 15 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 160, gyógyulás: 43, összesen: -117 ÉP}
lm 5 24 40 | mozogsz 5 24 40 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy fűszertartó. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 43 9 32 | mozogsz 43 9 32 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a degradátor testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval megdöföd a degradátor jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 2, gyógyulás: 108, összesen: +106 ÉP}
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval felnyársalod a Tguarkhan testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 72, gyógyulás: 7, összesen: -65 ÉP}
lm 72 76 78 | mozogsz 72 76 78 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd a Tguarkhan testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 136, gyógyulás: 39, összesen: -97 ÉP}
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 40, gyógyulás: 204, összesen: +164 ÉP}
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
lm 84 84 84 | mozogsz 84 84 84 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 44, gyógyulás: 97, összesen: +53 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru tigristestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 49, gyógyulás: 49, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 76, gyógyulás: 39, összesen: -37 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal vállát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a taalru testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 57, gyógyulás: 53, összesen: -4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a taalru bal oldalát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 52, gyógyulás: 58, összesen: +6 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül. |
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
Erő: | 33 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 34 (39) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 31 (36) | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/35 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 534/480 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (48) | Varázspont: | 775/48 | Pénz: | 9293 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 155/173 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 32/28 (+19%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/33 | dobófegyverek: | 29/35 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/26 | 2. nyomkövetés: | 60/93 (+15%) | 3. lopás: | 46/81 (-500%) |
4. mászás: | 10/13 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 20/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 37/66 (+36%) |
7. gyógyítás: | 83/32 | 8. titkosírás: | 5/62 | 9. felderítés: | 23/15 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 14/75 | 11. teológia: | 70/31 (+62%) | 12. taumaturgia: | 52/79 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/58 | 14. versengés: | 22/92 | 15. zene: | 2/25 |
16. szörnyismeret: | 28/45 (+18%) | 17. pszi: | 19/26 (+3%) | 18. zárnyitás: | 15/94 |
19. vadászat: | 12/51 | 20. vitalitás: | 1/42 | 21. bányászat: | 20/36 (+55%) |
22. úszás: | 9/38 | 23. főzés: | 10/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x), a 6666. karaktertől (6666) bármit |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | Pterois volitans (#1050) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Csillagpermet (#3879) | Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | tinta (#101) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1079 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | aranytű (#272) | |||
3 | degradátor váladék (#354) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 20 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |