Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 16. 15h:21' EZ A 431. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 432. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 8 503 | energia fejlesztése 8 |
in 1917 352 449 | leírod az 1917. kalandozónak a 352. szörnyet a 449. tárgyat |
fog 362 219 | elfogod a 362. szörnyet a 219. tárggyal |
bb 70 3 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (3 darabot) |
t 35 1 | támadod a 35. szörnyet |
v 6 9999 23 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
d 268 1 | eldobod a 268. tárgyat (1 darabot) |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 2230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és 4 arany. 2230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
m 5 2 1 | mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [136,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [137,46] Még mindig bozótos. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a garokk jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1095 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [140,45] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog M.C. Silverhand előtt. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1353 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 252.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 38 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a gnóm szolgáló jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gnóm szolgáló jobb oldalát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gnóm szolgáló nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A gnóm szolgáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2156 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 65, gyógyulás: 6, összesen: -59 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
usz 115 | úszol 115 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [138,43] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1731 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [137,42] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy régészeti lelőhely van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 897 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,40] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 511 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
szk 163 765 778 | keresed a 163. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
Erő: | 44 (57) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 410/163 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 454/162 | Pénz: | 41229 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 60/42 | Pszi pont: | 177/65 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/74 (+10%) | szúrófegyverek: | 22/70 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 22/64 (+26%) | dobófegyverek: | 22/25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 69/33 (+33%) | 3. mászás: | 14/65 |
4. csapdakészítés: | 23/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/14 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 16/42 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 10/41 |
10. teológia: | 28/55 (+3%) | 11. taumaturgia: | 20/75 | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 33/24 (+18%) | 17. pszi: | 22/39 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 33/84 (+3%) | 21. úszás: | 2/30 (+230%) |
22. főzés: | 12/48 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
áldomás (#6) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 189 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
6 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | vadászkés (#1264) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
19 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 30 | mérgezett vasnyíl (#187) | 36 | nyílvessző (#108) | |||
75 | sallank nyíl (#129) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 57 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 6 | nyu-shuriken (#157) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||
11 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
5 | kis bőrpajzs (#45) | 4 | kis vaspajzs (#159) | 3 | nagy vaspajzs (#161) | |||
5 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
4 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 14 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | $2 | * | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | ametiszt medál ($275) | 1 | bátorság medálja (#1653) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | |||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
67 | uzbány csőr (#169) | [bennük 633 csepp ugh méreg (#166), fér még: 171] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 90 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | ketrec (#216) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | + | koboldkorona (#1629) | |
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 7 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | $1 | shinai gömb ($348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
13 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 53 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 87 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | $1 | dorony tüdő ($212) | $1 | elkarog szőr ($665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 10 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
32 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 13 | kvazár (#244) | 3 | liumbe bimbó (#656) | |||
188 | madártoll (#112) | $1 | magszim bél ($103) | 10 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
214 | pirkit (#153) | 7 | pular kristály (#239) | 15 | rakolits por (#669) | |||
8 | ramit kő (#226) | $3 | rézdarab ($70) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | 3 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
$1 | varkaudar csont ($1113) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 255.70 kg | Megterheltség: 152% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 75 | kaja (#2) | 96 | kötél (#92) | 7 | mandibulakasza (#127) | $107 | óndarab ($85) | $177 | rézdarab ($70) | 64 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 137 | vasérc (#152) | 10 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1030 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 90 | víz (#27) |