Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 4. 9h:07' EZ A 915. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 916. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: bb 2 100 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
* 3. KP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 4. KP: vv 71 73 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 64. varázslatot |
* 5. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 6. KP: kb 519 463 453 | kiveszel a bankból az 519. tárgyat (463 darabot) |
* 7. KP: kf 737 519 463 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat az 519. tárggyal a 463. tárgyat |
* 8. KP: kf 1345 1346 453 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat az 1346. tárggyal a 453. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával megütöd a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv (ld. enc.). Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [189,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy sérült drakolich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {max. életpontja: 231-270.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [364,62] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy méregelementál. (ld. enc.) {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [364,61] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Látsz egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hira Lal hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
kb 390 1 | kiveszel a bankból a 390. tárgyat (1 darabot) |
v 198 169 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült manaelementál közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Az opati polip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a moszatrája jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Meglengetve a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Meglengetve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 18 20 26 | mozogsz 18 20 26 |
Meglengetve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A mélység fattya csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Cápafoggal teljesen átszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (23 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (23 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
ef 11 518 | energia fejlesztése 11 |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 3 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
* 8. BP: bb 519 463 453 | beraksz a bankba az 519. tárgyat (463 darabot) |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY) Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY) Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 34 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 35 (36) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 35 | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/162 év |
Egészség: | 36 (39) | Életpont: | 417/412 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (47) | Varázspont: | 746/391 | Pénz: | 2679 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 41/15 | Pszi pont: | 158/112 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/55 (+112%) | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 25/93 (+1%) |
vágófegyverek: | 1/31 | ütőfegyverek: | 26/85 (+3%) | lőfegyverek: | 28/8 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,8 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/78 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 98/60 (+30%) | 3. lopás: | 4/63 |
4. mászás: | 14/32 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 17/94 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 11/80 (+6%) |
7. gyógyítás: | 67/56 | 8. titkosírás: | 4/28 | 9. felderítés: | 36/80 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 34/4 (+7%) | 12. taumaturgia: | 36/35 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 8/52 | 14. versengés: | 12/23 (+18%) | 15. zene: | 16/51 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 10/38 | 17. pszi: | 18/96 (+23%) | 18. vadászat: | 29/46 |
19. bányászat: | 27/13 (+18%) | 20. úszás: | 16/13 | 21. főzés: | 4/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), pszi őselementál (#258), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | norpadolótika (#226) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 23 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
592 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | galachmit (#310) | 7 | halcsont (#390) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
27 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
5 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa burát (#384) | |||
3 | óndarab (#85) | 27 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | |||
4 | ramit kő (#226) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
168 | 169 | 170 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|