TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:47'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,90] koordinátán.
Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Cras Lorg küldte a következőt: 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+332 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés gigaféreg nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 72, gyógyulás: 79, összesen: +7 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 586.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 572.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
* 6. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
* 7. KP: |
elmormolod a 220. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
* 8. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat |
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
kf 1548 |
kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat |
Az ujjadra húzod a Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
v 96 143 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(212,90) tüskés gigaféreg (#256)
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Észreveszel egy elpusztított fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios kisebb avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Ruházatát egy Lodarn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Bropxat trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy ezüstsólyom. Lát téged! Vajon hogyan? Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kyra. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Emella a Bombázóval. Sheran első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy Rettegés Ura trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Megszólal: " Fa, virág, pillangó vagy madár: szívemben mind helyet talál." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 554.]
be 702 2 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 504.]
ve 151 5 |
megveszed a 151. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 szvó-ektoplazmát. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
ve 122 5 |
megveszed a 122. tárgyat 5 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
fl 6666 |
lopsz a 6666. kalandozótól |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
m 1 8 1 |
mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[212,90] A vidék sivatagosra vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés gigaféreg közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 62, gyógyulás: 75, összesen: +13 ÉP}
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [212,89] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [213,88] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku gólem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 145, gyógyulás: 92, összesen: -53 ÉP}
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy patak van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összeakadsz Tb.gátló Vlagyimirral. Fairlight lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnyszőttest, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen köpenyt, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy ősi csizmát, egy ősi vállvédőt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy szerencsetalizmánt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy titanit lábvédőt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy Ting Ro Ce trófea, egy Hulcarhud trófea és egy Méniach, a Zöld trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 94 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szamurájkardot, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[18 pontot használtál fel, van még 486.]
v 380 6666 |
elmormolod a 380. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a böfögtető átok varázslatot! Az átkot Tb.gátló Vlagyimir felé irányítod. Érzed, hogy valami nem stimmel. Úgy tűnik célpontod tudata legyűrte alamuszi támadásodat. [-100 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]
vv 203 66 66 |
elmormolod a 203. varázslatot a 66. varázslatot a 66. varázslatot |
Fürgén varázsolsz!
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+740 varázspont.) [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+227 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+14 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.]
a 563 6666 1 |
átadod az 563. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 főnixtollat Tb.gátló Vlagyimir részére. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
m 3 4 4 |
mozogsz délkeletre, délre, délre |
[214,89] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő pordémon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pordémon testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [214,90] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 65, gyógyulás: 118, összesen: +53 ÉP}
Észreveszel egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 159 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálhozó bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 3935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 166, gyógyulás: 70, összesen: -96 ÉP}
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... A jósnő mosolyogva fogad, és elmondja, most a szerencsédet kell próbára tenned. A három felmutatott kártyából a jobb szélsőt választod. Azonnal megérzed, hogy rosszul döntöttél, de már késő! Talán majd legközelebb. 783 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Á a gyöngymangó. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 6 szvó-ektoplazma, 1 aranylánc, 1 vaskulcs, 8 kerek kő, 1 rakolits por.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 783 tapasztalati pontot kaptál. 35 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni kezdesz! (178 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem bal karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ősi szellem testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ősi szellem nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Öregedtél 1 évet. Véres nyál csordul ki az ősi szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 84, gyógyulás: 61, összesen: -23 ÉP}
Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Megszólal egy hang a fejedben a múltból. Hiszen már olvastál erről a szörnyről a misztikus legendáskönyvben, ez az a dög, amelyik ryuku páncéllal táplálkozik. Mielőtt közeledbe érne, kezedbe akad egy ryuku buzogány, te pedig első döbbenetedben a lény elé veted. Az nyálkás szájába fogja, és elvonul vele a terem túlsó végébe. A terem sarkában egy zárt ajtót fedezel fel, melyre mellmagasságban különböző színnel apró ákombákomokat rajzoltak. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Kiabálni és kapálózni kezdesz, hiszen nem akarsz ilyen értelmetlenül meghalni. Tested porrá zúzódik és darabokra szakad a kemény köveken. Amikor magadhoz térsz, egy folyosón fekszel. - Átkozott cirkuszosok - dörmögöd az első dolgot, ami eszedbe jut, majd remegő térddel visszafelé indulsz. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [214,91] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 397.]
[213,92] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 391.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 381.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy szutykos remák. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy manakristály. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy natali kő. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat igen nehéz: Szárnyas Tonnal, egy alakváltó ősmágussal kell Hatalom Kártyáit játszanod. Fél órát kapsz, hogy paklit készíts, aztán leültök játszani. Lényhordával játszol. Sajnos ellenfeled kezd. Már beütöttél nyolcat, amikor Ton leidézi a Mágia létsíkját, tíz percig pasziánszozik, és végül kivégez egy 40-es tűzgolyóval. Kellemetlen!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 341.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Turgfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egy jégtroll legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal vállát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval megdöföd a jégtroll testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd a jégtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-27 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Raia pallosa. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy plazmacsillag. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókzorgársók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 301.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+107 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 271.]
m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[212,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
Találsz egy phua-kúpot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [211,94] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval megdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megérinted a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [211,95] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Tharr templom van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 253.]
szk 762 |
keresed a 762. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ep 534 100 |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 153.]
ef 1 |
energia fejlesztése 1 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 883 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 143.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ongóliant testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 20 arany, egy fekete gyöngy és 2 gyöngymangó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 106, gyógyulás: 102, összesen: -4 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 113.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ongóliant testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 20 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 127, gyógyulás: 105, összesen: -22 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 83.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 18, gyógyulás: 102, összesen: +84 ÉP}
Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2100 TP] [30 pontot használtál fel, van még 53.]
* 1. BP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 48.]
* 2. BP: |
építed az 534. tárgyat 48 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 48.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 48.]
* 4. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
* 5. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 43.]
* 6. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 43.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 39.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
* 7. BP: |
elmormolod az 54. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:213,Y:88. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 34.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 25, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a csataremák. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 34 pontod maradt, ebből a következő körre 34 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.
Erő: |
33 (47) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
34 (39) |
Támadás: |
38 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
31 (41) |
Védekezés: |
70 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
31/35 év |
Egészség: |
33 (35) |
Életpont: |
534/376 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
43 (48) |
Varázspont: |
775/583 |
Pénz: |
7150 arany |
Kép. pont: |
8 |
Tudatpont: |
21/5 |
Pszi pont: |
155/162 |
Halhatatlanság: |
2 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2059 szörnyet (11 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 30280 TP-t kaptál. Jelenleg 2134718 TP-d van. A következő szinthez még 165282 TP szükséges. Trófeáid:
Thargodan zsoldos,
Banyapók,
kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5438 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/55 |
ökölvívás: |
1/63 |
szúrófegyverek: |
32/9 (+9%) |
vágófegyverek: |
4/48 |
ütőfegyverek: |
22/33 |
dobófegyverek: |
29/26 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
28/26 |
2. nyomkövetés: |
60/78 (+9%) |
3. lopás: |
51/81 |
4. mászás: |
10/9 |
5. csapdakészítés: |
20/69 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
37/30 |
7. gyógyítás: |
83/32 (+17%) |
8. titkosírás: |
5/62 (+11%) |
9. felderítés: |
23/3 |
10. szörnyidomítás: |
14/75 (+6%) |
11. teológia: |
69/69 (+61%) |
12. taumaturgia: |
52/70 (+13%) |
13. szerencsejáték: |
5/58 (+21%) |
14. versengés: |
22/92 (+28%) |
15. zene: |
2/25 (+10%) |
16. szörnyismeret: |
28/27 (+30%) |
17. pszi: |
19/23 (+14%) |
18. zárnyitás: |
15/94 |
19. vadászat: |
12/51 (+11%) |
20. vitalitás: |
1/42 (+11%) |
21. bányászat: |
19/81 (+11%) |
22. úszás: |
9/38 |
23. főzés: |
10/42 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x), a 6666. karaktertől (6666) bármit |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(211,94) quwarg boly (#359), 21. jellempróba, Leah oltár, norpadolótikák (#226)
(211,95) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 32. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), woorgard (#231)
(212,89) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Leah oltár
(212,90) tüskés gigaféreg (#256), tavacska, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(212,93) phua-kúp (#372), 26. jellempróba
(213,88) ryuku gólem (#394), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 30. jellempróba
(213,92) Leah rúnaköve, kihívás tornya (#502), szutykos remák (#191), jégtroll (#164)
(214,89) pordémon (#253), Dornodon oltár
(214,90) ősdentor (#282), friss csatamező (#262), Dornodon oltár, halálhozó (#419), ősi szellem (#422)
(214,91) gumifa (#38), Dornodon oltár, 25. jellempróba