335. forduló, 337. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 22. 18h:49'
EZ A 1301. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
1302. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX

DURCI KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,53] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+351 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+92 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 689.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679.]

* 4. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 674.]

* 5. KP: v 1 50 25 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669.]

* 6. KP: vv 224 182 165 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 667.]

* 7. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 8. KP: v 169 25 25 elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 662.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 660.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 645.]

p 116 használod a 116. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 640.]

f 2 kísérletezel a 2. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ketrec-csapdát. (ld. enc.) 106 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 630.]

f 101 kísérletezel a 101. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz jing-jang fejpántot. (ld. enc.) 152 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 620.]

v 198 187 71 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

178 179 180
52
53
54
(179,53) erdei bölcs háza (#667)

[187,71] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 610.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

lm 4 21 26 mozogsz 4 21 26
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [4. PONT. --> 18. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 86 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda nyakát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a nanda testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a nanda testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 igazgy. fülbevalót [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 gyöngyberakásos övet (ld. enc.). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 94 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [56 pontot használtál fel, van még 549.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 22 27 18 mozogsz 22 27 18
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöföd az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 19, gyógyulás: 62, összesen: +43 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-4 életerő.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [18. PONT. --> 4. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 479.]

lm 5 31 905 mozogsz 5 31 905
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [5. PONT. --> 28. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [30. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [31. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [35. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [35 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [36 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Egy széles, magas terembe érsz. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 30. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Bekukkantasz a kis terembe. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 900 28 3 mozogsz 900 28 3
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [28. PONT. --> 5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 8 17 7 mozogsz 8 17 7
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy velociraptor van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [7. PONT. --> 3. PONT.] [91 pontot használtál fel, van még 217.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 7 6 51 mozogsz 7 6 51
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Továbbsuhansz a folyosón. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [49. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [50. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [63 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 55 57 mozogsz 55 57
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod a nanda bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a nanda nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szubreális vámpír. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] Hirtelen egy szubreális vámpírt veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [21 pontot használtál fel, van még 133.]

ef 13 514 energia fejlesztése 13
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 28, 24.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a király szilmill. 2 kaját nyel le a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY)
Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod.

GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY)
Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 39 (66) Szint: 36 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 60 (74) Támadás: 64 (67) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 36 (50) Védekezés: 48 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 33 (47) Életpont: 798/851 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 45 (65) Varázspont: 1839/369 Pénz: 2988 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 50/0 Pszi pont: 259/275 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 49
Eddig összesen 3780 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 119 TP-t kaptál. Jelenleg 6 310 867 TP-d van. A következő szinthez még 189 133 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 334. fordulódban 6658 arany került a bankszámládra. 6658 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/39 ökölvívás: 37/68 (+3%) szúrófegyverek: 26/65 (+1%)
vágófegyverek: 17/37 ütőfegyverek: 7/99 lőfegyverek: 21/96
dobófegyverek: 32/77 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,71 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 53. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 184,58
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/95 2. nyomkövetés: 71/4 3. lopás: 1/7
4. mászás: 16/97 5. csapdakészítés: 23/57 (+7%) 6. csapdaészlelés: 7/68 (+18%)
7. gyógyítás: 67/21 8. titkosírás: 6/30 9. felderítés: 19/62 (+72%)
10. szörnyidomítás: 10/21 11. teológia: 43/39 (+11%) 12. taumaturgia: 70/86 (+15%)
13. szerencsejáték: 2/7 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 37/37
16. zene: 23/34 17. szörnyismeret: 25/56 18. pszi: *26/100 (+10%)
19. zárnyitás: 7/2 (+6%) 20. vadászat: 11/5 21. bányászat: 28/17
22. úszás: 9/96 23. főzés: 11/7 24. csapatmunka: 1/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (49,25) áldomás II (#169) (25,25) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve)
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 87, 92, 189, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 145.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 33. Szerzett pont: 3556. Beállított erő: 0 Összpont: 130904

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 45 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3712 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * cápafog (#833) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 jégcsákány (#1574) 1 Krogan buzogánya (#1561)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
9 mihlanil nyíl (#597) 16 nyílvessző (#108) 52 ubuk tüske (#131)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
17 bogyógránát (#430) 12 bumeráng (#249) 11 ekharion dárda (#1557)
1 esszenciakristály (#350) 17 ezüstshuriken (#327) 1 fejsze (#1240)
20 hajító csillag (#939) 5 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
36 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 mihlanil dobótőr (#599) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 7 * ubuk dobónyíl (#138) 15 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 gyémántsisak (#467) 1 mentát korona (#1559)
1 * optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
4 * boszorkánykendő (#1697) 1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 gyöngyberakásos öv (#732) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 2 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 8 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
8 aranylánc (#191) 4 gyöngysor (#192) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 mászó-karperec (#392) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
24 * angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 58]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8]
19 fűszertartó (#210) [bennük 69 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 5 pondróvér (#1232), fér még: 7]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 196]
3 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 25]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
1 toxyl üvegcse (#592) [benne 10 csepp toxyl (#591), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 26 csepp ugh méreg (#166), fér még: 154]
4 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 24]
6 zöld üveg (#82) [bennük 120 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554)
13 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 30 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
3 bájital (#261) 4 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
6 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 8 fenőkő (#1618)
2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 7 gernim balzsam (#1894)
18 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 84 kaja (#2)
21 káoszrelikvia (#2644) 3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
106 kis káoszrelikvia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
3 kristályfolyadék (#449) 6 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus hátizsák (#735) 2 manakristály (#500)
2 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 15 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 2 nagy aranykulcs (#246) 7 nagy bronzkulcs (#185)
3 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 25 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
7 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 sáfránykő (#979) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
7 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 14 titanitdukát (#1480)
3 titkos teleportkő (#1387) 2 tudás gyöngye (#522) 5 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 18 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 alaprúna (#2670) 1 alligátorbőr (#661)
40 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
11 aranytoll (#572) 35 argumérc (#2632) 2 arx formázó minta (#298)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 27 bordacsont (#16)
37 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582) 19 csillagbot (#929)
18 csillezsályalevél (#1253) 17 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
10 darázsszárny (#652) 10 dentor bőr (#551) 3 dorony tüdő (#212)
15 dözmöng szív (#122) 3 ében toboz (#578) 4 eknozol (#540)
1 era formázó minta (#418) 2 evaporőr háj (#105) 12 ezüstdarab (#326)
5 fabontó (#106) 51 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
13 fokhagyma (#403) 18 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
15 grifftojás (#179) 11 gromak bőr (#268) 21 gyíkfű (#201)
58 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390) 2 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236)
4 iknegurin (#541) 6 ilkin érc (#232) 6 jégszív (#282)
7 kaktuszbogyó (#429) 32 kaktusztüske (#114) 12 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205) 13 kék orchidea (#68)
16 kőszem (#304) 1 küklopsz szem (#643) 19 kvazár (#244)
11 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 3 lapockacsont (#33)
1 lélekesszencia (#619) 7 lidércesszencia (#1074) 5 liumbe hajtás (#655)
7 lótuszvirág (#447) 237 madártoll (#112) 6 mágiaszilánk (#2668)
6 magszim bél (#103) 47 mákrózsa virág (#56) 2 mammutbőr (#1078)
4 mandibulapenge (#125) 11 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 9 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
27 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758) 9 móri gyümölcs (#116)
14 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 86 ómatéria (#2642)
11 óndarab (#85) 6 ormánygőte csont (#21) 24 ovimon-bogyó (#207)
19 pézsmatökmag (#934) 99 pirkit (#153) 3 praglonc hártya (#215)
20 púderkő (#119) 31 pular kristály (#239) 22 purifikátor háj (#269)
6 rájabőr (#404) 11 ramit kő (#226) 19 remák szív (#264)
12 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 15 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 4 sárkánypikkely (#292)
1 smaragdkő (#678) 18 smirglilevél (#29) 44 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
3 szulfin (#676) 11 + szvó-ektoplazma (#151) 10 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 4 tyrex csont (#280)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 21 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 16 vasérc (#152)
2 vörös zyel (#606) 7 xirnox szív (#213)

Összsúly: 524.73 kg Megterheltség: 183%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (2 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
250 kaja (#2) 45 Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 6 pirkit (#153)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
222 arany (#50) 3 bájital (#261) 2 csuklyavirág (#133)
1 gyöngyberakásos öv (#732) 1 kis aranykulcs (#240) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 tudás gyöngye (#522) 4 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
70
71
72
(187,71) átokmurgattyúk (#225), a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), Chara-din rúnaköve, nanda (#224), ragyás burástya (#111), óriásféreg (#171), velociraptor (#161)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.12.22 18:27 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek