334. forduló, 336. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:16'
EZ A 375. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
376. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Sshreakza amulettjét (800 arany kikiáltási áron), 1 bo'adhun tiarát (2000 arany kikiáltási áron), 1 arany pikkelyvértet (500 arany kikiáltási áron), 1 Blounther gyűrűjét (500 arany kikiáltási áron), 1 Morgan pálcáját (500 arany kikiáltási áron), 1 csontpozdorját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 25 ében nyílvesszőt (2767 arany). Átveszed a sikeresen visszavont 1 esszenciakristályt (visszavonási költség: 120 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mágusköpeny (eladási ár: 450 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany), 15 szvó-ektoplazma (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 1 ősplazma (eladási ár: 7000 arany, ebből a kezelési költség: 560 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Tilnetor kardját, 1 Mágikus Koponyát, 1 balkezes gyűrűt. Sajnos nem tudod hova rakni az eladhatatlanság miatt visszahozott 36 ugh mérget.
A táborozás 3. napján találkozol Xilannével. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy árnyszőttest, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hősi övcsatot, egy kabutót, egy kamikáze fejfedőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ryuku gólemtudós trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összeakadsz Ninellel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios ministránsa. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy merénylő köpenyét, egy natharion gömböt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy Thargodan koronát, egy zafír erőövet és egy arany pikkelyvértet visel. Felszerelését egy zoloboo sámán trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol Blyth the Surviverrel. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnykarkötőt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Urgol lángdárdáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvefog nyakláncot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Yuin gyöngysorát visel. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy Genyuku trófea és egy álomosztó őrszellem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Emella a Bombázó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Fa, virág, pillangó vagy madár: szívemben mind helyet talál."
A 3. napon találkozol Naomi Atlantinivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy behemót amulettet, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Harcosok érmét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon találkozol Bark Dor Blazeerrel. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran hittérítője. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy kráken gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy Quwaxotix trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy csataremák! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon találkozol Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy Mesterek érmet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy zg'vzung zsarnokúr trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy árnyékpáncélt, egy bo'adhun tiarát, egy bozontfonatot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Harcosok érmét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont).
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összefutsz Lauzittal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg őrparancsnok trófea, egy ősquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz Clark O'Phane-val. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy titanit karvédőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy sötét ölész trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy csataremák! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gyóntatás. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a fejedet. (5 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod Clark O'Phane testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod Clark O'Phane testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. Ent pásztorbottal Clark O'Phane párszor súrolva eltalálja a testedet. (6 támadástól 523 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő II varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Zarknod szemével Clark O'Phane párszor súrolva eltalálja a testedet. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzkéz varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 25056 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+3% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 970, gyógyulás: 2, összesen: -968 ÉP}


Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Feltámadsz! (+782 életpont.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 varkaudar pálinka (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 8 Eldereth szilánk (eladási ár: 12000 arany, ebből a kezelési költség: 960 arany), 1 őstroll agyaló (eladási ár: 241 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Hatalmas, a füvet széttaposó troll nyomok vannak a holmid mellett! Egyértelműen férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete hajszálat. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+188 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1049 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+131 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 965. hetének nyerőszámai: 7, 20, 22. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 685.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 681.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 196% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

* 4. KP: használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Szikrázóan ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [1 pontot használtál fel, van még 676.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 674.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 674.]
Beizzik a turbómágia. Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 672.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 672.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 7. KP: elmormolod a 147. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 663.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 663.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

ve 1716 1 megveszed az 1716. tárgyat 1
Vásároltál 1 Snafall jeges övét. 1650 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 663.]

hu 189 267 129 hulladék: 189 267 129
Hulladékgyűjtés törölve: vas dobónyíl. Hulladékgyűjtés törölve: fülemüle agyar. Hulladékgyűjtés törölve: sallank nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

ve 267 10 megveszed a 267. tárgyat 10
Vásároltál 10 fülemüle agyart. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

ve 280 1 megveszed a 280. tárgyat 1
Vásároltál 1 tyrex csontot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

kf 1716 kézbeveszed/felveszed az 1716. tárgyat
Felcsatolod a Snafall jeges övét. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

bb 267 280 94 beraksz a bankba a 267. tárgyat (280 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 fülemüle agyart. Beraksz a bank széfjébe 1 tyrex csontot. Beraksz a bank széfjébe 3 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 658.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

[7 pontot használtál fel, van még 651.]

v 181 189 106 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,30) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 50. jellempróba, Fairlight oltár

[189,106] Épületek tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját.

[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 641.]

hh 449 1096 1096 használod a 449. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 640.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ha újat tanulni támad kedved, a holtak szavát tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a varázslói halál alapú varázslatok sorában." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 636.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha utad során meglátsz egy Koponyazúzó Emmát, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig ogre övet találhatsz nála." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 632.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 jegesmedve bunda többletet jelez. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 628.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen nyugatra 3, északra 165 mérföldre egy egész család quwarg nagymester telepedett le az ideális körülményeknek köszönhetően." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 624.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Varlzortripbolk még 2 quwarg teleportgömböt tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 620.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen nyugatra 18, északra 57 mérföldre van egy szopógödör. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 616.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 5610 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 612.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az erőpajzs öt ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi varázslatok egyike." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 608.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Vadássz kentauruszt, hiszen mindig íjászkencét találsz nála!" Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 604.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Érdemes lenne felkeresni Roóklóptúrhhum boltját. Az utolsó 2 párduckirály karmát most reklámáron lehet ott megvásárolni." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 600.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha újat tanulni támad kedved, a meditációt tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 596.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy smirglibokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

(Továbbmész...) [194,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 537 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,30] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2 pontot kell rákölteni.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 1764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 555.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[196,30] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erdei rém. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 60 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 36 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 60 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 230, gyógyulás: 4, összesen: -226 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku gólem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A fényaura 20 ép-t sebez. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 127, gyógyulás: 2, összesen: -125 ÉP}


(Továbbmész...) [196,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

[21 pontot használtál fel, van még 534.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+318 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 532.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[196,33] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,34] Még mindig az erdőben vagy.


(Továbbmész...) [196,35] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2844 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 511.]

v 198 198 27 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,30) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 50. jellempróba, Fairlight oltár, bűbájlidérc (#761)
(194,30) dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Leah oltár
(195,30) oltár, 46. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(196,30) erdei rém (#399), szopógödör (#177)
(196,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 28. jellempróba, ryuku gólem (#394)
(196,32) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, oltár, művészi porolit (#720), 29. jellempróba
(196,33) trikornis herceg (#261)
(196,35) grok-képződmény (#149), 45. jellempróba, norpadolótika (#226)

[198,27] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 598 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 3020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 501.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. BP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 478.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 438.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 398.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 23, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 676 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SNAFALL JEGES ÖVE (1716. TÁRGY)
Snafallt legyőzve megkaparinthatod jeges övét, de vigyázz, valószínűleg hozzáfagy a kezed, ha túl sokáig tapizod új szerzeményed. Inkább csak akaszd a derekadra, és meglátod hatását: +2 támadás mellett varázslói szintenként +2 jégsebzést kapsz jég alapú varázslataidra. A tárgy viselésének feltétele a 35. tapasztalati szint.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 50 (59) Szint: 37 Merészség: 8/7 Magasság: 144 cm
IQ: 47 (55) Támadás: 63 (66) Agresszió: 4 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 49 (59) Védekezés: 92 (99) Menekülés: 15 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 48 (56) Életpont: 749/759 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (64) Varázspont: 2057/600 Pénz: 41534 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 48/20 Pszi pont: 244/274 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 56
Eddig összesen 3254 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16552 TP-t kaptál. Jelenleg 6737898 TP-d van. A következő szinthez még 262102 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, tollaskígyó, kisebb quwarg isten. A 305. fordulódban 5522 arany került a bankszámládra. 5936 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/18 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 36/93 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/75 (+1%)
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 365,64

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/78 (+11%) 2. nyomkövetés: 61/69 (+5%) 3. mászás: 10/52
4. csapdakészítés: 25/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/30 6. gyógyítás: 58/94
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 26/90 (+2%) 9. szörnyidomítás: 8/81
10. teológia: 76/55 (+19%) 11. taumaturgia: 162/22 (+17%) 12. versengés: 15/71
13. harcművészetek: 1/95 14. szkanderozás: 1/83 15. zene: 12/1
16. szörnyismeret: 7/88 17. pszi: *33/100 (+8%) 18. zárnyitás: 1/97
19. vadászat: 4/28 20. bányászat: 24/40 21. úszás: 12/24
22. csapatmunka: 2/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (94,9,3) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) esszenciavédelem (#165) fényaura II (#352)
feltámadás (#168) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 441, pontszámod: 5522.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 143 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 605 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1742 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fokhagyma (#403) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 manakristály (#500) 1 púderkő (#119)
1 szent jogar (#150) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 gyöngymangó (#135) 1 jegesmedve bunda (#1067) 12 kaja (#2)
12 madártoll (#112) 1 sallank nyíl (#129) 1 Snafall jeges öve (#1716)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227)

Üzenet küldése a karakternek