Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 2. 9h:06' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 6. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 137 227 11 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot a 11. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 7 14 11 | t. energia kisütése: 7 14 11 |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [187,104] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. {támadása: 29.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [186,103] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 521-540.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 139 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 294, gyógyulás: 0, összesen: -294 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru póklábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kt 313 35 | elkészíted a 313. tárgyat (35 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 198 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ököllel eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [184,104] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 154 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [183,104] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [181,104] A dombság átmegy hegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
im 0 10 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát jobb vállát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szereztél 14 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 25 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a hegyi góliát testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szereztél 13 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az umbatari bromag testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
FEKETE CSUHA (375. TÁRGY) A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál. |
AGYFRÖCCSENTŐ (666. SZÖRNY) Iszonyodva hátrálsz, ahogy ez a gyorsan terjedő, nyálkás matéria kibontakozik előtted. Mintha a levegőben láthatatlan kampók lennének, és azokba kapaszkodna, úgy nyújtózkodik előtted ki, a föld felett lebegve, óriásira nőve. Mindössze istenedhez imádkoztál... Hogy teremhetett itt ez az iszonyat? - A túlbuzgóságnak is megvan a határa. Ha túl sokat zaklatod istenedet kéréseiddel, azzal már nem elhivatottságodat, hanem kapzsiságodat bizonyítod - a hang a fejedben dübörögve visszhangzik. Mi? Csak nem haragudott meg rád istened? Most nincs időd a gondolkodásra, védekezned kell ezzel szemben a megelevenedett borzalommal szemben! Magától értetődő, hogy az agyfröccsentővel csakis akkor bocsátkozol harcba, ha külön FT-t adsz ki rá. |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
Erő: | 39 (44) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 61 (66) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 113/114 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 387/348 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (41) | Varázspont: | 902/149 | Pénz: | 2249 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 61/47 | Pszi pont: | 149/1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/11 | ökölvívás: | 24/87 (+14%) | szúrófegyverek: | 26/35 (+12%) |
vágófegyverek: | 25/83 (+4%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | *23/100 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/37 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 71/5 (+26%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 15/96 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 27/21 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/50 |
7. gyógyítás: | 36/55 | 8. titkosírás: | 42/16 | 9. felderítés: | 31/12 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 29/97 (+13%) | 12. taumaturgia: | 38/5 (+37%) |
13. szerencsejáték: | 7/27 | 14. versengés: | 22/15 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 33/69 (+4%) | 17. szörnyismeret: | 17/0 | 18. pszi: | 20/3 (+3%) |
19. zárnyitás: | 18/8 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. bányászat: | 31/98 (+4%) |
22. úszás: | 11/77 | 23. főzés: | 21/20 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | varázspáncél (#156) |
harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
agyburok (#90) | szemmelverés (#137) | villámmágia (#227) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
13 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
177 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | magszim bél (#103) | 1 | pirkit (#153) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | vasérc (#152) | 93 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|