Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 9h:10' EZ A 708. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 709. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
* 8. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
kno 6 2 | képesség-növelés 6 |
v 7 72 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
szm 156 | megölöd a 156. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
kt 11 1 | elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot) |
fkt 92 4 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (4 darabot) |
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich farkát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a csontváz lord fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [119,43] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {max. életpontja: 81-84.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár jobb vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [118,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 87-94.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb első lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [116,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
a 2 5001 20 | átadod a 2. tárgyat az 5001. kalandozónak (20 darabot) |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 31 életpontot vesztettél. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 101, gyógyulás: 15, összesen: -86 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
fog 99 219 | elfogod a 99. szörnyet a 219. tárggyal |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár farkát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [115,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,47] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [114,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [43 pontot használtál fel, van még 157.]
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
ef 10 532 | energia fejlesztése 10 |
szk 25 18 33 | keresed a 25. szörnyet a 18. szörnyet a 33. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
![]() Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY) Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned. |
![]() Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
![]() Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 39 (43) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/71 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 367/367 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 37 (41) | Varázspont: | 722/137 | Pénz: | 3808 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 55/14 | Pszi pont: | 176/347 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 26/3 | ütőfegyverek: | 32/24 (+15%) | lőfegyverek: | 24/40 (+1%) |
dobófegyverek: | 21/68 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
114,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/52 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 60/95 (+55%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 17/61 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 23/18 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 16/10 (+200%) |
7. gyógyítás: | 46/62 | 8. titkosírás: | 21/5 (+5%) | 9. felderítés: | 27/42 |
10. szörnyidomítás: | 12/21 (+4%) | 11. teológia: | 34/84 (+8%) | 12. taumaturgia: | 36/39 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 8/30 | 14. versengés: | 12/76 | 15. zene: | 26/14 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 46/19 (+33%) | 17. pszi: | 23/7 (+4%) | 18. zárnyitás: | 4/95 |
19. vadászat: | 17/96 (+44%) | 20. bányászat: | 42/34 | 21. úszás: | 8/24 |
22. főzés: | 14/85 | 23. csapatmunka: | 1/92 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, labirintus (20) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | a lélek védelme (#57) |
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
piromenyét (#99) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 47. |
Kész: 1, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 5 | fokhagyma (#403) | 92 | vashegyű nyíl (#176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 18 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 993 | vasérc (#152) | 2414 | quwarg tojás (#360) | 395 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 348 | pirkit (#153) | 985 | kaja (#2) | 12 | ogwawa kulcs (#1376) | 184 | sallank karom (#128) | 944 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 32 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 707 | vas dobónyíl (#189) | 802 | nyílvessző (#108) | 44 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1181 | isteni könnycsepp (#260) | 72 | megsemmisítő (#1540) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 244 | sötét ital (#284) | $451 | rókafarok ($124) | 425 | gyöngymangó (#135) | 750 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rézsisak (#72) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
86 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bot (#4) | |||
1 | csontkés (#11) | 4 | csontpálca (#329) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 3 | kötél (#92) | |||
1 | Krough fejdísze (#1570) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | manakristály (#500) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | zafír erőöv (#397) |
112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|