Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 7. 9h:24' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 8 503 | energia fejlesztése 8 |
p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
fkt 351 6 | felt. készítesz a 351. tárgyat (6 darabot) |
flh 999 351 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 351. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 273 7 201 | t. energia kisütése: 273 7 201 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [134,43] Az erdőt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a ryuku ostromteknős patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1694 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő bunthar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1813 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1146 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [131,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Storm, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 32 39 | mozogsz 2 32 39 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg jobb vállát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és 9 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1318 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
dd 9 268 | eldobod a 9. tárgyat a 268. tárgyat |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
(Továbbmész...) [133,45] Hegyvidékre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-18 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1272 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [135,47] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. 2230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1332 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 38, gyógyulás: 1, összesen: -37 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1332 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 30, gyógyulás: 1, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Te 25 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 44, gyógyulás: 25, összesen: -19 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
Erő: | 44 (57) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 64 (68) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 410/191 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 454/35 | Pénz: | 40217 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 60/42 | Pszi pont: | 177/46 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/64 (+6%) | szúrófegyverek: | 22/66 (+7%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 22/38 (+36%) | dobófegyverek: | 22/25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 69/0 (+41%) | 3. mászás: | 14/65 |
4. csapdakészítés: | 23/87 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 16/14 (+24%) | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 16/19 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 10/41 |
10. teológia: | 28/52 (+4%) | 11. taumaturgia: | 20/75 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 33/6 (+20%) | 17. pszi: | 22/28 (+12%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 33/81 (+5%) | 21. főzés: | 12/38 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
6 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | vadászkés (#1264) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
18 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 30 | mérgezett vasnyíl (#187) | 36 | nyílvessző (#108) | |||
75 | sallank nyíl (#129) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 57 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 6 | nyu-shuriken (#157) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||
11 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
4 | kis bőrpajzs (#45) | 4 | kis vaspajzs (#159) | 3 | nagy vaspajzs (#161) | |||
5 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
4 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 14 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | ametiszt medál ($275) | 1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
67 | uzbány csőr (#169) | [bennük 633 csepp ugh méreg (#166), fér még: 171] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 95 korty víz (#27), fér még: 5] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | ketrec (#216) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | + | koboldkorona (#1629) | |
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 7 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | $1 | shinai gömb ($348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
13 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 53 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 85 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | $1 | dorony tüdő ($212) | $1 | elkarog szőr ($665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 10 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 33 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 13 | kvazár (#244) | |||
3 | liumbe bimbó (#656) | 188 | madártoll (#112) | $7 | magszim bél ($103) | |||
10 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 214 | pirkit (#153) | 7 | pular kristály (#239) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 15 | rakolits por (#669) | 8 | ramit kő (#226) | |||
$3 | rézdarab ($70) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | sáska amulett (#668) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 3 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szulfin (#676) | |||
2 | teknősesszencia (#702) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | varkaudar csont ($1113) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 254.49 kg | Megterheltség: 151% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 75 | kaja (#2) | 96 | kötél (#92) | 7 | mandibulakasza (#127) | $107 | óndarab ($85) | $174 | rézdarab ($70) | 64 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 137 | vasérc (#152) | 10 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 14 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1035 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rézdarab (#70) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) |